Kalastuskuvia tänne.

Started by raimo, March 08, 2006, 13:39:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

raimo

Nyt kun tapahtui tämä uudistus, niin uudistuksen mukana hävisi myös valokuvat topic.

Pitemmittä puheitta, laittakaa tänne kaikenlaiset eränkäyntiin liittyvät kuvat (kalastus, maisema ja omasta puolesta metsästys). Mutta käyttäkää järkeä niitten kuvien suhteen, älkaa laittako aivan mitä sattuu. Mutta ainakin edellisessä topicissa tuli hyviä kuvia esim. LoL:lla ja perzalla. Muistakaa laittaa selostukset kuvista. Ja kuvista voi muut myös laittaa kommentteja. Laitan kohta tänne itse kaikki kuvat, mitä laitoin edelliseen topiciin.

Hemulisoturi

Kesän 2005 toistaiseksi suurin jigihauki, painoa 3070g ja pituutta 74cm.

perza

no laitetaas tän päivän saaliista kuvaa(4 isointa, isoin 400g), paikkana luonteri, saimaa.

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

raimo

Pistänpä itekkin muutaman kuvan.

Harjuksia syyslomalla pyhäjoesta, kuva on ollut jo kerran foorumilla, mutta meni uudistuksen matkassa.

Ennen matikkapilkille lähtöä pitää vähän tapella, että kuka saa kairata ensin :wink:

Hemulisoturi

Tämänpäivän pilkkireissun suurin ahven, 270 grammaa  :wink:

raimo

Hyvä kun edes lol ja perza laittaa mun lisäksi kuvia.

Siinäpä mäskityksen tulos, 88 särkeä. Ei kaikki silti mun pilkkimiä, puolet sai kaveri.

Ebi

Paljonko painaa koukattu kaveri???
ei sen väliä saanko tai olen saamatta...  MITÄH!

Qkkeli

Tämmöinen tuli tänään tunnin pilkkimisen aikana.. 880g ja 47 cm.

Pahoittelen kuvan huonoa laatua, mutta digikameran akku loppu kesken reissun, ja yhtään kuvaa en kerennyt sillä saada, joten tämä kala piti kuvata 1,2 megapixelin kamerakännykällä(Nokia 3230).

Pete

Tuossa testattiin Vänskän tekemiä tasureita. Voi sanoa, että toimii ! !

Talvinen taimen. Oli ottanut niin syvälle kitusiin, että oli otettava mukaan. Ihan nätin näköinen kala ja ihan tukevassa kunnossa.

Pete

Ahvenanmaan taimenta ja karkuri kirjoa. Pyrstöstä voi jo sanoa, että kala on hetken meressä ollut.

Pete

Ja kalojen saanti maisemaa....eipä juuri paikka ainakaan voisi parantua....kalantulo taas joskus voisi.

Pete

Tässä muutama ottipaikka. Aamu usvassa ja toinen valoisalla.

raimo

Siinä on viimeiset ahvenet Pyhäjoesta tänä vuonna, isoin siinä 300 gramman kieppeillä.

raimo

Näitä meiltä päin 8-).

Painoa puoli kiloa, vertaa neljän tuuman reikään.

raimo

Laitetaan vielä tämä.

Tämä on toimintakuva. Naama peitetty, kun kaveri ei välttämättä halua naamaansa nettiin.

raimo

Tähän kuvanlaittoon jää koukkuun kun tämän aloittaa, pistetään siis vielä yksi.

Talven isoin made. Pieniksi on Pyhäjoen mateet menneet tai sitten ollaan pyydetty vääristä paikoista.

Pete

Muijan ja mun syyshauki reissun saldoa, ei kummallakaan kymppi rikki, mutta liki oli.

Pete

Molemmat suspi-Zamilla. Oma silakka-värityksellä ja muijan tuli sillä Åland-värillä.

Pete

Muijan eka "iso hauki". Björnholm oli vielä silloin kova paikka.

Oli jäänyt vanhat perhovehkeet joilla ajateltiin kokeilla haukia kaislikosta joskus -90-luvulla. Oli hyvä virtapaikka sillan kupeessa ja saaliina olikin ihan eri kalaa.

raimo

Tähän mennessä on tullut paljon saaliskuvia, joten laitetaan välissä maisemaa.

Auringonlasku, paisto kohtuu pahasti silmiin tuolloin.

Pete

Tyylikäs kuva auringonlaskusta. Välillä nuo aamut ja illat kalavesillä ovat hienoja ihan vaikka ei kaloja tulisikaan, saa vain olla.

Tässä maisemaa maailmalta.

Ja vähän korkeammalta samaa jokea.

Pete

Nämä on tuolta Kalliovuorilta British Columbiasta Kanadasta.

raimo

Pistäkää hyvät ihmiset kuvia tänne, muutkin kuin Lol ja Pete.

Tämä kuva on kalassa.net miitistä Oulujoella, ankara pilkintä on juuri alkanut.

raimo

Merellä siikojen perässä, saalista ei tullut muutakuin rapatuikki ja kiiskejä. Isi kairaa...

perza

Maisemaa viime kesältä...hyvinhän nuo omatekemät pikku plaanarit uivat.

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Pete

Hammarlandin saalista ja maisemaa.

Timon pienestä lahdukasta saama kala.

Vähän liiankin kova keli kalahommiin, kuva Eckerön länsi sivulta.

raimo

Pikkuveli särki pilkillä.

Ykstoikkosia nämä mun kuvat, kun sain kameran vasta alkutalvesta niin ei oo kuin pilkkikuvia :-(.

raimo

raimo

Löyty tämmönenki kuva.

Pakkasta yli 20 astetta, naama punaisena ja taas noin 500 gramman ahven.