Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Bilteman perukkeet

Started by Hauestaja, March 24, 2006, 17:46:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hauestaja

Tässä tulevaa kesää ajatellen tuli mieleen, että ovatko Bilteman perukkeet ihan kestäviä ja kunnollisia, kun ovat jostain syystä ainoita, mitä pystyn löytämään?

kaivo

Bilteman perukkeet näyttävät päällisin puolin olevan ihan käyttökelpoista tavaraa, viehelukon mallikin on sama kuin pitkään markkinoilla olleissa Abu Garcian perukkeissa. Biltemalaiset lienevät ominaisuuksiltaan samanlaisia kuin muutkin muovipäällysteiset vaijeriperukkeet. Kun hintakin on edullinen (15 cm perukkeet 3,50 € / 3 kpl ja 30 cm 2,50 € / 2 kpl), voi käytössä kippuroituneen perukkeen vaihtaa melko usein uuteen. Suoralla perukkeellahan viehe kalastaa paremmin.

Hauestaja

http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/26_144iso.jpg

Laitoin vielä kuvan tähän, jos jollain olisi sanottavaa perukkeiden kestävyydestä.

Peksim

No ei pienintäkään kokemusta Bilteman perukkeista, mutta itsellä ainakin huimia ennakkoluuloja noita Bilteman kalastusvälineitä kohtaan! Ja niistä ei helpolla eroon päästä... Tuskin nuo perukkeet mitään aivan huippu kamaa ovat, joten itse ainakin ostan vastaisuudessakin perukkeet kalastusväline liikkeestä tai vaihtoehtoisesti teen ne itse.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

sale uistin

Quote from: -Kalamies- on March 31, 2006, 18:19:49
No ei pienintäkään kokemusta Bilteman perukkeista, mutta itsellä ainakin huimia ennakkoluuloja noita Bilteman kalastusvälineitä kohtaan! Ja niistä ei helpolla eroon päästä... Tuskin nuo perukkeet mitään aivan huippu kamaa ovat, joten itse ainakin ostan vastaisuudessakin perukkeet kalastusväline liikkeestä tai vaihtoehtoisesti teen ne itse.
Jos sul ei oo tietoakaan niistä ni miks ees kirjoitit tänne turhan viestin.Kaverillani oli käytössä noita bilteman perukkeita ja ne taittuvat nopeasti,mutta kaveri kyllä paljoa niitä kerenny käyttää kun siimat katkes
ENT.jättihaukimanniskan.piti vaihtaa nimeä

Peksim

Quote from: sale uistin on April 01, 2006, 12:48:21
Jos sul ei oo tietoakaan niistä ni miks ees kirjoitit tänne turhan viestin.Kaverillani oli käytössä noita bilteman perukkeita ja ne taittuvat nopeasti,mutta kaveri kyllä paljoa niitä kerenny käyttää kun siimat katkes
Nojoo eihän tuo kommenttini tähdännytkään siihen että kysyjä saisi varsinaista vastausta, vaan ihan yleisesti vain noista Bilteman välineistä.
Kysympä samaa, mitä hyötyä tuosta sinun kirjoituksestasi sitten kysyjälle mahtaa olla? Jos kerran siimatkin katkesivat niin äkkiä ettei testaamaan kunnolla kerennyt.. No mulle ihan sama.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

sale uistin

Quote from: -Kalamies- on April 01, 2006, 19:45:46
Quote from: sale uistin on April 01, 2006, 12:48:21
Nojoo eihän tuo kommenttini tähdännytkään siihen että kysyjä saisi varsinaista vastausta, vaan ihan yleisesti vain noista Bilteman välineistä.
Kysympä samaa, mitä hyötyä tuosta sinun kirjoituksestasi sitten kysyjälle mahtaa olla? Jos kerran siimatkin katkesivat niin äkkiä ettei testaamaan kunnolla kerennyt.. No mulle ihan sama.
kerkes se senverran ainakin että ne taittuivat aivan paskoiksi.Lopetetaan kiistely tähän niin ei tuu turhia viestejä
ENT.jättihaukimanniskan.piti vaihtaa nimeä