Mistä kunnon morrit ?

Started by Anonymous, August 16, 2002, 11:41:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cordon -Mikko T-

Wolframin morreilla ongin. Kalliita ovat tosin..
Kalastakaa järjellä, älkää ylimielisyydellä, ahneudella on kuuluisa loppu!

Anonymous

Morreja ja pilkkejä voi tilata minulta osoitteesta:
[email protected]

Lähetys kirjeessä (1e) ja maksaa voi vaikka tilille, ei jälkikuluja.

Morrit 2e
pilkki hopeinen 925, 10e (53mm) täyskirkas ja pysyy kirkkaana, värinäuinti

isompi alpakkainen  10e

Anonymous

osotteesta healfishing.com on muistaakseni jotain morreja mutta se vaan talvikalastus kohta on uusittavana juuri nyt saa myös tilata muitakin vehkeitä

Jussi_

Quote from: Anonymous on September 19, 2002, 10:28:32
Ennen Kuusamolaisissa oli sentään kunnon koukut.
Kokeileppa  siipikirpun kokukkua se on kuin rautalankaa.
Olen samaa mieltä ja kaikkien muidenkin kuusamolaisten koukut ovat heikkoja!

JuP3

Kahtokaa tuolta kunnon morreja. On tapsimorreja ja volframeja. :mrgreen:
http://www.haukka-pilkki.fi/
Reilusti kalastusta, jo vuodesta 1927. P-KUK

L4rry_91

Quote from: Eci on October 14, 2002, 13:19:17
Itse käytin joskus ryssän morrreja mutta koukut surkeita joten vanhemmiten olen viisastunut ja antanut vanjapoikien pyydysten olla......Korhoselta Värepilkistä saa melko laadukkaita tapsimorreja todella terävällä koukulla ja värivaihtoehtojakin on kohtalaisesti.....värepilkistä saa myös wolframeja jos onkii pelkällä morrilla....

väreestä saa ihan varmasti mitä haluu ;D sieltä käyn yleensä minäkin tai sitten sammutin ja kalastus-tarvike ;D

esku

Salmon wolframimorrit hopea tai kullanvärisenä ovat toimineet ainakin abboralle ihan jees.Saa muuten Suomesta eikä tartte Ruslandiaan matkata!

MNiemi

Ei ole kovin vaikeaa morrien tekeminen. Saapahan juuri sen värisiä kun haluaa, eikä hintaakaan tule juuri mitään.

Himopilkkijä89

Karismaxista, koukut ovat erittäin teräviä, kaksi koukkua olen 4 vuoden aikana saanut poikki, joten kestävyyskin ihan tyydyttävää luokkaa. Karismaxin suurimmilla punaisilla morreilla (poisluettuna katkamorrit) olen pärjännyt kisoissa erityisen hyvin. Nuo isot morrithan vajoavatkin ihan hyvää vauhtia.
Karismaxin morrien lisäksi omistan muutaman muuten ihan hyvän venäläisen morrin siikapilkintään, mutta niiden koukut ovat aivan surkeita.

Himopilkkijä89

Tapsimorreina käytän Karismaxin ohella pohjoismaiden mestari Simo Aaltosen tekemiä morreja
http://www.karismax.com/morrit.html

Paljakka

mitä mieltä oletta  bluefoxin morreista vai onko kukaan kokeillu? Ja sitte nuista  Lindroosin morresita että kestääkö kuinka hyvin?

lohen pyytäjä

Kannattaako ostaa john lukc Wolfram morreja?
Kalaan aina kun vain ehtii.;)