Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ongelma pp1 kanssa

Started by Hengu, April 18, 2006, 16:30:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hengu

Eli tos otsikos se kysymys lukee; tarkemmin: eli mä oon ladannu pp1 ja alan asentaa ni sitten siihe tulee tämmönen. Et osaisko auttaa. Oon ladannu DOSBOXIN mut sekään ei auta tai en osaa käyttää.
[img][img]           

Mul o pp2 ja oon pelannu sitä mut siin pp1 o moninpeli ni halusin kokeilla sitä :-)

Jarzka

Tämmönen?

Ja dosboxilla toimii kyllä jos osaa käyttää.

mount c c:/propilkki
c:
pilkki.exe

Toivottavasti tajuat myös asettaa oikeat tekstit oikeisiin kohtiin.

lohen pyytäjä

Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Hemulisoturi

Asia koskee käyttäjän tietokonetta jolla peli ei pyöri, se ei riipu mistä sen pelin lataa. Pelihän on kuitenkin sama.

Amatååri

mulla tulee vaan et virhe asennettaessa peliä...
EDIT:enkä saa ladattuu dosii
"Kerran oon saanu ainaki kolmen kilon silakan"

Tro

Quote from: Amatååri on May 19, 2006, 20:38:41

Kerro vähän tarkemmin niin joku voi edes yrittää auttaa. Mitä virheessä lukee? Mikset saa ladattua dosii? Iskeekö erroria vai eikö vanhemmat anna?

Amatååri

Quote from: Tro on May 20, 2006, 21:16:41
Quote from: Amatååri on May 19, 2006, 20:38:41

Kerro vähän tarkemmin niin joku voi edes yrittää auttaa. Mitä virheessä lukee? Mikset saa ladattua dosii? Iskeekö erroria vai eikö vanhemmat anna?
ei enää mitään sain sen asennettuu..sori jos aiheutin vaivaa.pitäis kokeilla kaikkee ennen kuin hädissään apua pyytää :-P
"Kerran oon saanu ainaki kolmen kilon silakan"

iPlus

Joo mulla on toi sama ongelma eli latasin ton Dosbox 0.65 ja en saa sillä auki sitä pro pilkkii niin mitä pitäs tehdä?

iPlus

Eli saan DOSboxilla sen siihen vaiheeseen että pitäs avata, mutta sitten kun laitan komennon että avais niin tuleekin, että esim. PN1.GFX puuttuu! noita on siinä vaalean punaisella semmoset 20 suurin piirtein ja kaikki on GFX loppusia ja alkaa 2 kirjaita ja numero sit tulee se .GFX