Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

halvat uistimet ! !

Started by kullervo kankinen, May 08, 2006, 09:34:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kullervo kankinen

joo..olisin kysyny onko kellää kokemusta millä saisi näitä halpoja sarjoina myytäviä uistimia asem lippoja uimaan kunnolla..oon nääs muutamaa sarjaa kokeillut mutta 1 viidestä suostuu jotenki uimaan..sais vain nääs kalastuksesta kustannukset putuamahan mukavasti. :mrgreen:
Shimano sen olla pitää!!

lohen pyytäjä

Hapoja ja hyviä uistimia hmmmm..... :| No oisko tori-auton uistimet maksaa 5 € 10 kpl uistimia! :wink:
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Eci

Osta suosiolla Meppsin tai Vibraxin lippoja....vähän kalliimpia mutta toimii varmasti...
Ehkä otin, ehkä en!

rollo

pihdit käyttöön ja eiku vääntelemään(runkolankaa ja lippalehteä)
taitavat tosin olla sen verran hepposia et ei tarvi ees pihtejä

suiza

halvoilla mä oon saanu aika reippaasti ne on hyviä :-D
kalastus pidentää ikää

yugular

Köyhän ei kannata ostaa halpaa!
Tahdon saada suuren..

JuhaS14

Edukkaista uistimista voinen suositella ainakin Stormin uistimia joita saa monesti ~3-4ella. Ovat kestävyydeltään loistavia ja kalaakin tulee.
Juha
Laadukas
hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta pitkällä ammattitaidolla Juha Söderholmilta

Nykyttäjä

Olen joskus kokeillut noita Lotto-jäljitelmiä, niissä saattaa olla joku hyväuintinenkin mutta pääasiassa ne vain tulee siiman perässä. Itse oon suosinu aitoja Lottoja jo pitkän aikaa, ne uivat hyvin ja niitä on hyvä valikoima, kaiken kokoisia. Tosin ne ei oo halvimmasta päästä ollenkaan mutta kestävät vähän rajumpiakin hyökkäyksiä. Mielestäni ne on lipoista parhaimpia. Niihin tarttuu niin ahvenet, hauet, taimenet ja lohet. Jopa siian oon saanu pikkulotolla. Suosittelen.

rollo

mulle on vissiin sattunut nuo hyväuintiset lotot
kun en ole huomannut eroa kalastavuudessa alkuperäisen ja kopion välillä

kopiomallista lähtee tosin maali herkästi irti
kuitenkin hintaansa nähden hyvä ostos

stento-z

Onhan halvoissa uistimissa ihan ottavia pelejä mutta kestävyyden kannalta on vähän niin ja näin vaikka ei toi räsänenkään ole mikään ikunen peli ainakaan meri olo suhteissa mutta piraatti on piraatti eikä sitä valmisteta samalla huolella kuin alkuperäistä orginaalissa nimi velvoittaa 8-)

PekkaPaska

Osta vaan suosiolla Meppsin oranssi vitonen tai oranssi kumikala ni hauen saanti on taattu. Kumikalassa kyllä voi koukut katketa jos iso hauki nappaa kiinni (n.8kg)