Oudoin kala virvelillä?

Started by Anonymous, December 19, 2003, 14:44:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tormentor

mutantti hauki ja särki suusta kiinni....otti vieheenä rapala countdown.....mutantti taas stormin jigillä

Simpukoita on tullu aika paljon..

Pro Pilkkijä

Minullakin on joskus simpukka jäänyt kiinni, Jämsänkoskellä sain muovipussin, joka oli täynnä hiekkaa ja Muoniossa sain myös salakan, jäi kyljestä kiinni, uistin taisi olla nimimerkkini, eli Kuusamon Professori.

Jounikki

Noooo Räsäseen jäi yks salakka kerran ku oltiin vetämässä uistinta! sitten otti kuf-lippaan kilonen säyne!

Zounatan

Sorva Vesijärvestä. Nappasi 00-kokoiseen Meppsiin. Useita sorvatärppejä tuolla lipalla olen kyllä saanut, mutta yksi ainoa on jäänyt kiinni.

Valz

23 cm särki tai pikku lahna.
Kyllä kohta tärppää!

OgA

lahna pyrstöstä ja särki lotolla

rauli44

Quote from: Galamiäs on July 14, 2004, 21:19:40
10cm seipin kakkoskoon lipalla. Bete Bingo oli nimeltään viehe.
Minullakin on kyseinen uistin..  milloin sen valmistus on lopetettu? En googlesta löytänyt mitään.
><((((º><º))))><

lohen pyytäjä

15 senttisellä hauki vaapulla kolmipiikki!  :-D
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

haukka-1

serkku sai toissa kesänä 10cm rapalalla salakan ja se oli huulesta kiinni ja ittekin oon saanut pari simpukkaa. Viime talvena pilkkikisoissa tuli tapsipilkillä kaks ahventa kerralla :-D

Kalajalle

Lokki taitaa olla oudoin saalis vaikka ei kala olekkaan, kävi joella nappaamassa abu tormentorin suihinsa.
aika jännää väsyttää saalista ylhäältä päin :-o
jepjep

Siikapossu

300 gramman ahven jolla oli kolme selkäevää..jigillä.. :mrgreen:

Juhoxx

Quote from: Mä on August 13, 2005, 13:46:06
Simpukoita on tullu aika paljon..

mullaki on tullu kaks :-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<'))))<  <'))))))))))))))><
- Hei! Sä kelaat liian nopeasti! Eihän hauki saa edes viehettä kiinni!

esal

Joku simpukka se kai on. :-D :-D

sale uistin

särki.kaveri on saanut sammakon kuten minäkin joskus :-D
ENT.jättihaukimanniskan.piti vaihtaa nimeä

Aksu

Oulun voimalaitokselta simpukkaa on tullu ja ala-kanavast ankerias.

PekkaPaska

ei ehkä aiheeseen kuulu mutta yhtenä päivänä tuli 2 3 kilosta haukea ja toisen mahassa oli västäräkki ja toisen mahassa 2 sorsanpenikkaa :D

jarkka

EILEN TULI SÄRKI KUUSAMOLAISELLA PROFESSOR KOLMOSELLA!

^_janne_^

Quote from: jarkka on May 14, 2006, 13:08:16
EILEN TULI SÄRKI KUUSAMOLAISELLA PROFESSOR KOLMOSELLA!
caps lockin voi pistää kanssa pois päältä kirjoittaessa huomattavasti mukavampi lukea

Tuntematon kalastaja

Särki Pienellä lotolla..
Ei sitä kuule noin kalasteta,vaan näin

welho

No oudoin kala on kyllä särki mutta olen kyllä saanut 2 simpukkaa samana päivänä.

viell

Eiköhän ne ole simpukoita. Muutama tullut niitä kiskottua  :-)

saarinen

juhox

sorsa kävi uistimeen :? .se pääsi takaisin vahingoittumana. :roll:.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

Calico Cat

viime kesänä kun olin kaverin mökillä ja menimme veto uistelemaan, kaveri ajatteli jos kokeilisi sellaista oma tekemää vaappua. Vähän aikaa kun ajeltiin, niin joku tuntui virvelin vavassa. Kaveri sitten nosti vaapun ja siihen oli jäänyt NAHKIAINEN koukku kyljesä läpi :?
-parempi pasuri pivossa kuin pari pyhäjärvessä-

Crice

Oudointa mitä olen virvelillä saanut on virvelin siimaa :roll: Viime yönä näin unta että sain ekalla heitolla ravun virvelillä. Isälläni tuli Ruotsissa iso sairas lahna mikä ei räpytelly yhtään. Kuulemma jotain ihme pilkkuja siinä kalassa. Jäi myös niskasta kiinni. Ei myös parane unohtaa niitä lukuisia keppejä :roll: :wink:

O_o

joel17

Minä olen saanut vetouistelemalla Kampelan 1,9kg  :-o ! Rapala countdowniin tarttu aika iso kampelaksi!
www.kalastusta.urli.net
www.kalastusta.munpalsta.com (rekisteröidy ihmeessä, että saadaan kunnon keskustelut)

juhox

Quote from: joel17 on August 17, 2007, 17:14:52
Minä olen saanut vetouistelemalla Kampelan 1,9kg  :-o ! Rapala countdowniin tarttu aika iso kampelaksi!
TÄH!Eiks Suomen ennätys ole jotain kilon paikkeilla :?.
http://www.ahven.net/suomi/ennatys/ennatyskalat.php
"En syö kalojen lääkkeitä. "

minnow

Mahtanut joel-boy nähdä unta tai sitten se ei ollutkaan kampela. :-D Tai sitten puntari pistänyt vähän omiaan...

handoo

Salakoita ja särkiä on jokusia tullut todella pienellä lipalla, taisi olla lipan merkki jo edesmennyt(?) Ryna ja kokoluokka 1.