Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

paras kalastus vesistö?

Started by lauri.sinisalo, April 22, 2006, 08:42:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mistä saa teidän mielestä parhaiten kalaa?

Meri
4 (80%)
Joki (kosket)
0 (0%)
Järvi
1 (20%)

Total Members Voted: 5

Voting closed: April 23, 2006, 08:42:19

lauri.sinisalo

halusin kysyä tuollaista koska en itse ole päättänyt vielä mikä on paras :-) :-D
Tereve vaan kalastajille

sale uistin

ENT.jättihaukimanniskan.piti vaihtaa nimeä

vaaputtaja

minun mielestä jokaisessa nuissa on omat hyvät puolensa...tai no merellä en oo ikinä kalastellu..mutta en minä ainakaan osaa sanoa mikä olisi paras. eniten kalastelen järvellä joten siinä mielessä järvi on paras vaihtoehto, mutta kyllä minä tykkään joista ja koskistakin kalastaa. hankala kysymys 8-)

Mikko_-Procyon-

Missä mielessä paras? Kalojen koon perusteella meri, kalojen maun perusteella (puhdas)järvi, oman viihtyisyyden kannalta joki... 
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Haspeli

Koskesta saa mielestäni parhaiten kalaa. Mitä isompi vesistö, sen huonommin kalaa. Eikö se ole ihan loogistakin. Millä ne mereltä kiskoo muuten kalaa ylös? Itsellä ei kokemusta.

lauri.sinisalo

merellä usein uistelemalla otetaan joskus myös näkee porukkaa heittelemässä mutta minä kun asun kotkassa niin en oo nähny paljoo heittelijöitä et kyllä ne uistelee...    en tiiä miten sit muualla he kalastelevat
Tereve vaan kalastajille

repe sorsa

Parahaat minun mielestänä keskikokoiset ja syvät järvet