"Roskakaloja" virvelillä

Started by Yuz, June 18, 2006, 20:56:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yuz

Oon tän kesän aikana saanu virvelillä salakoita, särjen ja jopa sorvan. Viime kesänä tuli lahnoja.
Just tänään mökillä tuli luodolta salakka ja ulpukoiden vierestä sorva (joka repi koukulla peukaloni) - salakka mikroskooppisen kokosella senior-vaapulla, (<- älä mainitse) ja sorva tuli panther martinilla.
Ei noita ennen kovin tod. näk. virvelillä saanu.

Ja ootteko ite saanu "roskakaloja" virvelillä?
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Jussi_

no vähäksi on jäänyt.
1 särki lipalla

Email

Minulle vain pari kymmentä pientä säynettä särkiä jonkin verran salakka niin että yksi kolmi haarakoukku salakan persereijässä.
Eikun uutta matoa koukkuun.xD

kalapena

pari särkeä, lahnaa, sorvaa, ja yksi salakka. Kaikki samalla pienellä halpis-lipalla :wink:

Yuz

Haa, sain just melkeen lahnan kokosen särjen Vibrax-lipalla Isolammelta :)
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

kaivo

- 6 särkeä (lippa, jigi, vaappu, lusikka)
- 2 seipiä (vaappu)
- 1 säyne (lippa)
- 1 salakka (jigi)

Kaikki suun alueelta uistimeen tarttuneita kaloja.

Yuz

Mikähän särkiä vaivaa, hellekkö niiden pään sekottaa? :?

Säynettähän tulee millä tahansa, niitäkin oon saanu pari.

Kutvonen

Oon tainnu ainoastaan yhen särjen "roskaloista" saanu. Lahna voi muuten laittaa aika hyvin hanttiin virvelillä? Ainakin mato-ongella tuntuu isolta ku menee lahna lappeelleen potkimaan =)
Paska ei hakkaamalla parane.

Wertii

Viime kesänä Raippaluodosta tuli lähemmäs 10säyneä ja pari särkeä, kaikki lipalla.
Noin viikko sitten tuli 1 särki pikkukala lipalla.

kalastaja_94

Sain tänä keväänä virvelillä lahnan joka oli selästä kiinni.

tormentor

10-15 särkee(lipoilla ja mini vaapuilla),jokunen salakka(mini vaapuilla),1lahna(mepsin kumikala lippa)

Hemulisoturi

Säynettä ja lahnaa tulee Minnow Spoonilla  :-o.
Ihmettelin kun heittelin uistinta lumpeikon keskellä ja yhtäkkiä näkyy väre ja naps. - lahna kiinni suustaan.   
Säyneitä nyt on tullut parisenkymmentä.

kalapena

Quote from: LoL on June 20, 2006, 13:27:00
Säynettä ja lahnaa tulee Minnow Spoonilla  :-o.
Ihmettelin kun heittelin uistinta lumpeikon keskellä ja yhtäkkiä näkyy väre ja naps. - lahna kiinni suustaan.   
Säyneitä nyt on tullut parisenkymmentä.
mun yks kaveri sai tolla minnow spoonilla kilon sorvan :-o ite oon sillä saanu ahventakin :lol:

JuP3

n. 50 särkeä, kymmenkunta säynettä, 1 lahna, muutamia korpiaisia ja pari kappaletta salakoita (+ pikkuahvenia, jotka on yhtä paljon roskakaloja kuin särkikalatkin. :-)). Vieheinä pelittäneet lipat ja minivaaput.
Reilusti kalastusta, jo vuodesta 1927. P-KUK

Plague

joskus on lahna tarttunu kyljestä kiinni  :-)

hauki000

4 särkee, 2 salakkaa, 3 lahnaa ja joku melko iso n. 40 cm pitkä tuntematon särkikala.
Verkko on joukko reikiä jotka on sidottu narulla yhteen.

JohnnyGoGo

Eilen illalla tuli Ruissalon Kuuvan nokasta jigillä vieläpä melkein ahvenparven keskeltä ilmeisesti kilohaili (pimeässä ainakin näytti kellertävältä silakan tapaiselta). En tiedä onko mitenkään mullistavaa, mutta itselle oli ainakin yllätys.

Weeti2202

Ei mulla oo tullu ku vaa 1 särki jollain halpis taimenlipalla. :-o
Sitä jättitanea odotellessa...

Hauki jussi