Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Banjo Minnow

Started by Calico Cat, June 17, 2006, 09:41:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Calico Cat

Katsoin tänään aamuna ostos kanavaa, ja siellä mainostettiin sellaista Banjo Minnow nimistä uistinta. Se oli sellainen jigiä muistuttava "mömmökala". Siinä mainostettiin kuinka suuret hauet ja bassit ottivat siihen kiinni. Olisikohan sellainen hyvä
Katsokaa sivulta: www.tvshop.com/index.phtml?set_country=FI
valitkaa sieltä harrastukset ja sitten Banjo Lures

MIELIPITEITÄ :-)
-parempi pasuri pivossa kuin pari pyhäjärvessä-

Plague

ei noista tv-shopin tuotteista ikinä tiedä että onko hyvä.

Calico Cat

Se on kyllä totta. Hintakin on 79,90€ eli aika paljon

lape89

Ainakaan minä en tuohon rahojani pistäisi.

Calico Cat

Quote from: lape89 on June 17, 2006, 18:01:32
Ainakaan minä en tuohon rahojani pistäisi.
Samaa mieltä. 79.90€ on kyllä aivan liikaa. Sen jälkeen ku tollasen ostaa on kukkaro aivan ohut :lol:

lohen pyytäjä

Jos ne on aivan p@skoja ja kallilla hinnalla,ja ei ole takuutakaan.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Yuz

Jos sais kuulla L. Rapalan suosituksen niin sitten vois harkita  :-D
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

pumpkinca

Ainakin edesmenneet Flying luret olivat täysiä susia..Hiekkamontulla ahvenet seurasivat normaalisti kelattaessa mutta kun päästit Luren "leijailemaan" niin ahvenet kaikkosivat ja kauas!Ja nimen omaan tuo takaisin leijaileminen oli mukamas se Luren taika jolla kaikki kalat saadaan ottamaan..=)

Mouru

Flying luret on tehty amerikan mantereelle! saattaapihan ne jossakin toimiakkin tai sitten se on itsestä kiinni että ei ole saanut niitä toimimaan! joskus kun Flying luret tulivat markkinoille itse ostatin kyseiset vieheet! ja pettymys se oli yksi ainoa hauki on tullut niillä ja sekin vajaa 30 cm! Jigeillä jotkut tuntuvat saavan aika paljon ahventa, sekin näyttää olevan taito laji ja oikeat vehkeetkin siinä pitää olla mm siima ei saa joustaa paljoa ja vapa pitää olla "jäykkä" että tuntee kun jigi menee pohjaan! jigeistä on parempaa kokemusta kuin Flying luresta jigillä saatiin serkun kanssa 5 kg hauki! en usko että banjo minnow voisi olla sen parempi kuin Flying luret ovat! en ainakaan itse menisi ostamaan niitä tuohon hintaan! ja vaikka ne toimisivatkin osalle kalalajeista niin en usko että ne toimisivat arvokalalle! jos olisi joku aivan taattu viehe joka kestäis loppu elämän ja jolla tulisi sikana ARVOKALAA joka paikasta ei tuokaan hinta minusta olisi paha maksaa! maku kalastukseen saattaisi kyllä loppua! ja virvelit nurkkaan pölyttyä

Vilppeli

Jos tuo olisi halvempi niin voisi hyvinkin olla, että ostaisin sen vain kokeillaakseni. Hinta nyt vain sattuu olemaan 80e!!!! Joten turha toivo tv-shop!  :-D
Kalamies on eri mies!

tammerkoski

Miettikää, 80€ sillähän ostatte pari rapalaa, nilsua ja kuusamon uistinta niin kalantulo on varmaan parempi. Taikka säästäkää niin pääsette vaikka kunnon kalareissulle  :wink:
''Kalastus suomalaista elämää''