Rapala mini fat rap

Started by _KO_, May 27, 2004, 12:49:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

_KO_

Mitä mieltä olet kyseisestä vieheestä ja mitä kaloja olet sillä saanu?  :)

Ernesti

Todella hyvä, ja vielä uppoava. Olen saanut ahvenia aika paljon ja yhden hyvänkokoisen hauen.

kaivo

Varsin käyttökelpoinen pikkuvaappu. Lentää ohuella siimalla mukavan pitkälle, ui koskessa sopivan syvällä ja uinti kestää kovaakin virtaa. Toistaiseksi olen kalastellut vain ruskeaselkäisellä rapuvärillä (BCW), saaliiksi on tullut yksi kirjolohi, pari harjusta, ahvenia yms. Haittapuolia jos pitää keksiä, olen pannut merkille että ainakin seisovassa vedessä Mini Fat Rap uppoaa pää edellä painotuksen sijainnista johtuen. Tämä saattaa aiheuttaa joskus koukkujen sotkeutumista siimaan, mutta iso haitta ei ole kyseessä. Halutessaan etukoukun voi tietenkin poistaa, näin pieni vaappu pärjännee yhdelläkin koukulla.

hk

Ja huonoihin puoliin voisin vielä lisätä hieman laimea uiti. Istarikirret ovat mieltyneet tuohon, liekö syynä sitte saman näköisyys papanaautomaatin tuotteisiin  :)
Jepulis

kaivo

Quote from: hk on May 27, 2004, 17:04:05
Ja huonoihin puoliin voisin vielä lisätä hieman laimea uiti. Istarikirret ovat mieltyneet tuohon, liekö syynä sitte saman näköisyys papanaautomaatin tuotteisiin  :)
MFR:n uinti on tosiaan hieman vaisua. Väänsinkin nokkalenkkiä alaspäin joten potkua on enemmän myös seisovassa vedessä. Mielestäni myös Countdownien uinti saisi olla hieman voimakkaampi. Tämä nimenomaan seisovissa vesissä, reippaasti virtaavassa vedessä vakiouintikin piisaa...

hk

Juuri samaan mieltä myös noista countdowneista. Ei tunnu samean veden kirjolohet innostuvan tuosta vaisusta potkusta. Taimen voi olla sitten eri asia...
Jepulis

heittäjä

Ahvenelle hyvä vaappu. Lentää hyvin kevyillä välineillä. Mulla on väri FC.
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin

Ernesti

Unohdin värin. Sehän on muikun värinen eli S löytyy myös 2x Fat Rap, toinen on vähän vanhempi (ei ole värikartassa) ja toinen on RCW.
Fat Rapeilla en oo viel saanu mitää. Johtuen syvällä uimisesta.

hk

Fatrapeilla (4cm) tulee hyvin kalaa juuri tuon syvällä uimisen takia matalimpia paikkoja lukuun ottamatta.
Jepulis

Ernesti

Quote from: hk on May 28, 2004, 17:56:55
Fatrapeilla (4cm) tulee hyvin kalaa juuri tuon syvällä uimisen takia matalimpia paikkoja lukuun ottamatta.
Siksi juuri en ole saanut niillä kalaa kun ne ovat vaan kokoajan pohjassa kun tuolla koillismaalla ei ole hirveen syviä paikkoja. Nyt tulin tänne kainuuseen niin alkaa olla syviä.

Niin, mikä Fat Rap väri olisi hyvä kuhalle?

_KO_

"Kunnostin" omat kaksi löytämääni (!) huonokuntoista (maalit lähtenyt yms.) mini fat rappiani kehujenne perustella. Ehkäpä näillä voisi tullakin jotain... Vai mitä mieltä olette värityksistä? Käytössä ei ollut kuin mustaa sprayta, valkoista lattiamaalia, foliota ja punaista tussia. Toiseen tein kylkiviivan perhotinselistä  :) Tuossa mustassa on sitten punaset pallot vielä noiden valkosten sisällä mutta ne ei näy... Ja toisella ei oo vielä silmiä kun on vähän kesken  :)

Niin, mitä mieltä ootte mun maalaustaidoista, eiköhän nyt kalaa nouse, vai kui?  :D

siika suosikkina

Sanon vaan sen et toi alempi näyttää aika hel*etin hyvältä väriltä...!!
Rapalalla sais olla perusvärinki tollainen...viel muuten jos siihen lisäis punaisen perän niin olis kova ottipeli pilvisellä ilmalla!!!