Rautupuro...

Started by Kalamään, November 25, 2006, 14:36:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kuhanssi

Migelis

Mistä sää Kuhanssi tommosia Rautuja kiskot ja millä?? :-o  Aika komee lista.. :-)

Hemulisoturi

Arvaa vaan meinasko kuhanssi sitä kertoa.  :-P

kuhanssi

Joo, mun ei varmaan tarvitse vastata mitään, Hemulisoturihan asian ilmaisi jo. ;)

EDIT: Jos sitä menis vielä yhen 1kg raudun nappaamaan.. ;)

juhox

Quote from: kuhanssi on January 10, 2008, 21:57:54
Joo, mun ei varmaan tarvitse vastata mitään, Hemulisoturihan asian ilmaisi jo. ;)

EDIT: Jos sitä menis vielä yhen 1kg raudun nappaamaan.. ;)
Huoh, minäkin tiedän paikan mistä tulee usein yli kilonen rautu
,mutta  sen saamiseen tarvitaan yleensä tunnin kisa :wink:.Enkä meinaa millään ehtiä (ja jaksaa) pelata noooin pitkiä pelejä  :oops:.
ps. Kuinkas paljon Kuhanssi pelaa rautupurolla?
"En syö kalojen lääkkeitä. "

GanGsta

1kg rautu on kyllä jo aika hieno saalis  :-)

kuhanssi

juhox: viime aikoina en oo hetkeen pelaillut.. 10min pelejä vetelin :D

valkonen

Huomenta eilen 30 min rautupuroa saalis 12 kpl harjusta 5 kpl rautuja kannattaa pilkkiä ne pienet poukamat eikä juosta munat vaahdossa ympäri sitä isointa länttiä ja pitää oottaa rauhassa ei syö aina heti kupari pysty pelittää ja iso rautupilkki  t Valkonen

Puupäää

Tollane rautu nous tänää
Team Jalokala

Meissä kaikissa asuu pieni Eero

.Ville

<><

Aappametsuri

Vaikea vesistö minun mielestäni. Kalat joutuu aina etsimään, kun varmoja otti paikkoja ei ole. Ekan kerran, kun pelasin tätä vesistöä sain 30 min kisassa 9 kg kalaa, mutta sen jälkeen on kalat hävinny johonki vaikka olen kokeilu noita teiänki kalapaikkoja / pilkkejä. Purossa on isompaaki kalaa. Olen saanu täältä  ennätys rautuni ( 723 g ) , harrin ( 632 g ) ja siian ( 913 g ). Siitä isosta suvannosta tuli kerran taimenki, joka paino 1134 g. Haukea en ole vielä saanu. Kerran äijä väsytti kalaa puoli minuuttia, joka oli todennäköisesti hauki. Sitten katkes siima ja alkoi vituttamaan varsinki kun Happo sai minun vierestä lähes 4 kilon hauen.

Shark

No tulihan sieltä sellainen ihan mukavan kokoinen haukikin:

Ihmettelin, kun heti kun kairasin reiän, ja ehdin pilkin sinne tiputtaa, niin tärppäsi. Ensin ajattelin, että taimen nappasi, mutta yllätys oli iloinen.  :-)
Jovain.

Migelis

Noh tulihan sieltä Rautupurolta nyt vähän isompi Harjus mikä entinen enkka.. Harjus 567g. :-)

Taksu

Hei Jussi_ , Missä toi sun paikkas on rautupurolla kun en nähny missään tommosta paikkaa? :-o
ProPilkin Pelaaminen On Parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa.

Shark

Johan alkaa puroltakin tulla kalaa. Huomatkaa kovatasoiset pelaajat.  :-D :-D

Jovain.

Torro

Tässä nyt lajittaiset enkat. Eli hauki puuttuu ja siika saisi kasvaa. :-)
Ja mainittakoon että olen saanut myös vajaa 800g harjuksen, mutta todisteet lähtivät kun poistin vahingossa koko pelin kauan aikaa sitten, kyllä kyrsii :x
.....kaikki muut vanhat enkat olenkin jo saanut paremmaksi :|

perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Taksu

Voisitteko pistää kuvia mistä noita rautuja tulee?? Aiemmin on jo pistetty mutta en ole löytänjyt rautupurolta koko paikkaa :evil:
ProPilkin Pelaaminen On Parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa.

Shark

Pelattiin tuossa hostissani parituntinen Rautupurolla.

Jovain.

Raidari

Tuli se 1,5kg:n rautuenkka ylitys vihdoin mäxä:n hostissa. Rautu painoi tarkalleen 1554g :-)

Eci

Voikohan tähän tulla joku saatanan bugi kun en oo saanu nyt kolmeen päivään yhtään mitään tuolta. Seurailen tietokone pelaajia jotka vetää 15 min kisoissa 20 rautua ja muut kalat päälle mut itelle ei mitää....
Ehkä otin, ehkä en!

Hemulisoturi

Tuskin se bugi on.
Itekkään en saanut viikkoon kaloja sieltä. Muutaman siian sillon tällöin.

Raidari

Quote from: P1lkk1master on February 27, 2008, 09:46:44
Tuli se 1,5kg:n rautuenkka ylitys vihdoin mäxä:n hostissa. Rautu painoi tarkalleen 1554g :-)

kuva tuosta  :-)

pilkkiäijä

Eilen rautupurolla nappasi siitä isoimmasta suvannosta joku vähän isompi kala kiinni kun nosti sitä reilut 30 sekunttia ja sitte Iso Vei Pilkin. Rupesihan se vähän harmittamaan, mutta uudestaan yrittämään sitä sieltä  :-)
Olen kalastelijapoika!

Buddha

Quote from: Shark on February 25, 2008, 16:47:07
Johan alkaa puroltakin tulla kalaa. Huomatkaa kovatasoiset pelaajat.  :-D :-D

Vielkin kirvelee toi 73gramman tappio ;D

eza1992

Tommonen hauki nousi Rautupurolta:

siiseli

Sain itse 508g harjuksen. Kyllä se aika iso on sellanen 508g :-D

Jäde

Itse tykkään aika paljon tästä rautupurosta ja kalaakin on tullut, tosin ei mitenkään mohottomasti.
Tosin kyllä viime 30 min kisassa satuin olemaan sellaisessa puron pätkässä ja siinä sit nappas joku iso.
SInää tyyppi koitti saada sitä ylös joku +40 sekkaa ja sitten.. Irtosi! Uskoisin isoa taimenta, haukea tai jotain sellaista...  :|

Shark

Quote from: Eaveden on March 14, 2008, 18:43:36
Itse tykkään aika paljon tästä rautupurosta ja kalaakin on tullut, tosin ei mitenkään mohottomasti.
Tosin kyllä viime 30 min kisassa satuin olemaan sellaisessa puron pätkässä ja siinä sit nappas joku iso.
SInää tyyppi koitti saada sitä ylös joku +40 sekkaa ja sitten.. Irtosi! Uskoisin isoa taimenta, haukea tai jotain sellaista...  :|

Hauet ne yleensä noin kauan vetää siimaa Rautupurolla... Ei kovin isoa taimenta ole taidettu saada sieltä koskaan.
Jovain.

Raidari

Quote from: Shark on March 14, 2008, 18:59:31
Quote from: Eaveden on March 14, 2008, 18:43:36

Hauet ne yleensä noin kauan vetää siimaa Rautupurolla... Ei kovin isoa taimenta ole taidettu saada sieltä koskaan.
Onhan siellä yli 1500g tanea ja voihan se vetää sitä siimaa 40sekuntia kun se vain nyt innostuu  :-D