Linlonlahti ja Niemisjärvet

Started by misterbig, April 08, 2007, 01:18:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

siilinki

siikaakin nousee melko hyvin jos tietää paikat.

Hemulisoturi

Tänään 10min kisassa 7 yli 400g siikaa.
Eilen myös kaksi taimenta samasta kohtaa, kirjolohi ei ole vielä eteen sattunut.

Taimenia Linlolta saatuna jo 8kpl.

pilkkiäijä

Sama juttu, että en ole linlosta saanut kuin ihan ensimmäisessä pelissäni siellä lyhyessä turnauksessa sain kirjolohen. Peli oli helpolla tasolla niin ei tallentunut ennätyksiin.
Taimenia sitten onkin tullut suunnilleen viisi. Niitä saa parhaiten sieltä syvänteistä.
Olen kalastelijapoika!

kuhanssi

Kirjolohia tullut Linlolta 3kpl, taimenia sen sijaan 7kpl

juhox

Yhtään kirreä ei ole linlolta tullu, mutta monta taimenta on kyllä ja suurin tällä hetkellä on joku 1700grammanen.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

Jusu-Ukko

Niemisjärven kalasaalis 30 min kisassa... :|

Aappametsuri

Niemisjärvellä mulla oli hyvää tuuria, kun pelasin vaikeimman tason turnausta. Menin siihen keskimmäisen järven syvimpään kohtaan. Käytin sitä hopeista pystypilkkiä sinisellä toukalla. Sain kaks kirreä, jotka molemmat paino vähän reilu kilon. Sitten sain vähän vajaa puol kilosen p nieriän ja puol kilosen siian. Sitten tuli jokunen ahven. Olin kolmas siinä kisassa, joka oli tasoni nähen hyvin. Linlonlahelta on tullu lähes 1,2 kilon hauki ja mukavan kokoista ahventa ( lähes 500 g) Pitää harjotella vielä molempia vesistöjä, kun aika monasti kisan jälkeen kalapussi lepattaa tuulessa...

Härski

Mä en kyllä jumaliste tajua, miten te sieltä Niemisiltä revitte noita perkeleitä. Äsken vaikean tason kisassa ei nykässy kertaakaan mikään missään. Vahinkoahvenia ja sattumasärkiä oon Niemisiltä saanut yhteensä ehkä 4 kpl, joten mitä helvettiä? Uittamisessakaan tuskin kovaa ongelmaa ole, kun Linlonlahdelta kirjo ja taimen ynnä kuhat ja säynät tarttuu suht taajaan...

Morripoika

Eilen isän kans pelattiin Niemisiä niin saatiin 30min kisas noin 11kg kalaa. Isä pelas 15min ja minä 15min. Isä pelasi muuten ekaa kertaa ja sai yli 5kg kalaa 15min  :-o
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Hemulisoturi

Linlon 60min ennätys nyt lukemissa 16888g.
Vielä on vara parantaa kun kalojen lukumäärä oli yhteensä yli 130.  :-P

Samassa pelissä thuomas vetäs reilu 1250g ahvenen, thuomas hävis parilla kilolla mulle.

SUURkalastaja jyväskyläst

QuoteMä en kyllä jumaliste tajua, miten te sieltä Niemisiltä revitte noita perkeleitä.
Repesin tolle, en tiiä miks.

Mutta siis helppoahan se on. Meet vaan monttuun ja isket räsäsen, pun-hopee tasurin, micron tai jonku hyvän kirrepilkin siimanpäähän ja alat aluks tekee melko rajuja nykäyksiä aika tiuhaan. Välillä kannattaa pitää pieniä taukoja tai tömistellä pohjaa(u know? :wink:) Ne syvimmät kohat montuissa on parhaat ainaskin mulla olleet.
Toivottavasti musta oli ees vähäsen apua.. :wink:
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Härski

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on January 18, 2008, 18:59:53
QuoteMä en kyllä jumaliste tajua, miten te sieltä Niemisiltä revitte noita perkeleitä.
Repesin tolle, en tiiä miks.

Mutta siis helppoahan se on. Meet vaan monttuun ja isket räsäsen, pun-hopee tasurin, micron tai jonku hyvän kirrepilkin siimanpäähän ja alat aluks tekee melko rajuja nykäyksiä aika tiuhaan. Välillä kannattaa pitää pieniä taukoja tai tömistellä pohjaa(u know? :wink:) Ne syvimmät kohat montuissa on parhaat ainaskin mulla olleet.
Toivottavasti musta oli ees vähäsen apua.. :wink:

Usko huviksesi, mutta juuri noin olen toiminut lähes joka kerta. Ilmeisesti vuoden-/päivänaika ei ole ollut se paras mahdollinen? Tai sitten toi on vaikealla tasolla oikeasti ihan pirun vaikea lätäkkö. No, pitää kokeilla vielä, ennenkuin boikotoin koko järveä. Boikotti on jo saarijärvelle kilahtanut ja meinasi räpsähtää Rautupurolle, kunnes ne mulkut alko löytää meikäläisen avannon... ;D

KalaPede

Tänäänkin kova syönti.... :-o :-D

tonko__

Quote from: pilkkiäijä on April 08, 2007, 14:00:27
Linlon lahdelta tulee hyvin kuhaa, ahventa, kirree ja pasureita siitä syvästä salmesta läheltä saaria :wink:

linlonlahden kalastossa ei ees lue kirjolohta!!!!!!!!!!!!!......................  tai ainakaa uusimmassa versiossa eli 0.55:ssa
:roll:

pilkkiäijä

Quote from: tonko__ on January 20, 2008, 18:16:34
Quote from: pilkkiäijä on April 08, 2007, 14:00:27
Linlon lahdelta tulee hyvin kuhaa, ahventa, kirree ja pasureita siitä syvästä salmesta läheltä saaria :wink:

linlonlahden kalastossa ei ees lue kirjolohta!!!!!!!!!!!!!
Arvaa tiesinkö?
Olen kalastelijapoika!

tonko__

pilkkiäijä

Ei se mitää. Niitä on sielä, mutta aika harvassa. Kaikkia lajeja ei tule muistaakseni edes lukemaan sinne infoon.
Olen kalastelijapoika!

Morripoika

Quote from: Eikku on January 24, 2008, 00:39:30
URL=http://imageshack.us][IMG]http://img122.imageshack.us/img122/2470/siikaip9.

Siika ennätys meni uusiksi Karib;n hostissa, myöhästyin sekunnin punnituksesta ja jäi vähän kaivelemaan kun olispa saattanut jopa voittokin nasahtaa :(
Noh..... ahneella on kakkanen loppu.
Kuvas ei nävy...

Hemulisoturi

Ei näy, mutta linkkiä klikkaamalla näkyy.
On muuten harvinaisen kookas siika!

karib

Ensi kerralla ajoissa puntarille, siian kanssa olit myöhässä yhden sekunnin!

Morripoika

Jumalauta mikä siika! Tuliko siitä pienen saaren ja mantereen välistä?

Shark

Mukavasti pitkästä aikaa meni taas aika Linlolla, 15 minuutin kisassa siika 700g, siika 650 g, ja kuha 800g. Lisäksi kaksi alamittasta kuhaa, ja kolme 'irtosi.'
Jovain.

pilkkiäijä

Äsken linlolla tuli 5200g kalaa 15min ja kalalajeina oli vaan ahvenia ja sorvia. Isoin kala oli 423g sorva.
Olen kalastelijapoika!

Hemulisoturi

Omassa hostissa äskettäin viimesessä Linlon pelissä otti viime minuuteilla siipipystyyn 1588g taimen.
Seuraavalla laskulla otti samasta kohtaa 1255g lajikumppani ja myöhästyin puntarilta muutamalla sekunnilla.

1588g

Puupäää

Tollane hauki nous eile linlolta
Team Jalokala

Meissä kaikissa asuu pieni Eero

Torro

No nyt on meikäläinenkin kilon ahven -kerhossa  :-)

Samassa harjoittelussa nousi myös 1100g taimen, 600g kuha ja 600g lahna.
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Buddha

Ite saanu linlolt kirren eilen ei iso mut kirre kuitenkin vaik järven tiedois ei lue kyseisest kalasta =)              http://profile.imageshack.us/user/buddhaa2/images/detail/#515/kirrelinlodg3.jpg

jesse.

Kyrmis

Sattu hyvä reikä Niemismätöllä..  :-D

perza

Niin sattu,
5 kirree
2 taimenta
2 p-nieriää
ja ahvenia muutama

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com