Kuvia hyvistä haukiuistimista

Started by jormavirveli, April 09, 2007, 16:16:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

_eräjorma_

Quote from: Kiiskinen on August 10, 2007, 15:20:51
Toi papukaija väritys räsänen on hyvä. Sillä nousee ahventa ja haukea. :-D

mikä on papukaijjan värinen?

Fisu95

Eiks papukaijan värine oo se punakeltavihreä?!  :roll: Ainakin mie oon saanu semmosen käsityksen.
korjatkaa jos olen väärässä  :-)
Peetukin sanoo niin!

JuP3

Quote from: _eräjorma_ on June 11, 2008, 12:59:44
Quote from: Kiiskinen on August 10, 2007, 15:20:51
Toi papukaija väritys räsänen on hyvä. Sillä nousee ahventa ja haukea. :-D

mikä on papukaijjan värinen?

Reilusti kalastusta, jo vuodesta 1927. P-KUK

Fisu95

Peetukin sanoo niin!

THR

sanokaas mikä ois hyvä haukivaappu jokeen isolle haeulle, joesta on saatu yli kympinkin haukia paljon ja vesi on rusehtavan väristä. itse en oo saanu kyseistä joesta viittä kiloa isompaa :(

Kuhastelija

Quote from: THR on July 11, 2008, 03:28:13
sanokaas mikä ois hyvä haukivaappu jokeen isolle haeulle, joesta on saatu yli kympinkin haukia paljon ja vesi on rusehtavan väristä. itse en oo saanu kyseistä joesta viittä kiloa isompaa :(
Vaikkapa tämä http://www.normark.fi/index.php?page=12&cid=6&pid=299 10 senttisenä. Hyviä värejä vois olla esim. GRH ja FT.

THR

kiitos vinkistä, oon joskus meinannu huskyn ostaakki =) mut oisko 12 tai 14cm parempi ku sitä isoa haetaan :)

Laku

Itse olen todennut todella varmaksi haukivieheeksi nils master invicible ja salmon hornet vaaput.

haukikaappari

Quote from: THR on July 11, 2008, 03:28:13

Rapala Super Shad Rap: GF " Kultakala "
Rapala Barra Magnum: BRT, RH " Punäpää "

Noilla oon ainaki joesta useita +5kg haukia saanu. Kannattaa lisätä varsinkin korkeaprofiilisiin vieheisiin pari uistin rengasta lisää että sivulta hyökkäävä hauki jäisi kiinni. Toivottavasti autoin.

SUURkalastaja jyväskyläst

Pakin valitut palat, nuo pienimmät uisteet ja lipat on täälä järvillä hyviä, älkää suurhauen kalastaja ihmetelkö. :wink: :

Ylärivi vasemmalta oikealle:
Nils Master Invicible 12cm, Tuntematon vaappu (uinti aivan loistava, sain rippilahjaksi naapurilta, jonka tuttava tekee nuita), Rapala Original 13cm.

Seuraava rivi:
Rapala Jointed 11cm, Rapala Longcast (7-9cm?), Sinikromi bomba (oisko 13cm (?)).

Keskirivi:
Lastusen Komia (kova haukipeli, merellä monia kymmenia haukia, joista 10-20 kpl 3-4,5kg kaloja), SIL- uistin (tutun tekemä pilkki/uistin), Abu Hammer (oli kovapeli merellä!).

Ja seuraava:
Rapala Shallow Shad Rap 7cm, Salmo Butcher 5cm, Nils Master Invicible 8cm.

Ja vika:
Bete Lotto (isoin koko, kova peli lammella) ja 2 koon hopeinen lippa (puikkarihaukien lisäks kesän hirmu, 6,7kg järvihauki :wink:)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani