Chat

Author Topic: Airsoft  (Read 103966 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

moikkapoika

• View Profile
Vs: Airsoft
« Reply #120 on: April 07, 2010, 20:54:39 »
Voiko noita haulikkojon hylsyjä käyttää niin monta kertaa kun haluaa. Siis ettei ne mene käyttökelvottomiksi.

Ihmevirveli

• Kalassanet Ry jäsen
    • MSN Messenger - tero.vaara@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #121 on: April 07, 2010, 21:14:14 »
Voiko noita haulikkojon hylsyjä käyttää niin monta kertaa kun haluaa. Siis ettei ne mene käyttökelvottomiksi.

Voi.
Allekirjoituksia ei tueta.

Jokuvaiin

• View Profile
« Reply #122 on: April 07, 2010, 22:07:43 »
No nyt ostin uuden aseen, huomenna pistän kuvaa.
Nyt ei nääs ehdi.

Paraskalastaja

• Ahven!
    • MSN Messenger - aku.lappalainen@dnainternet.net
    • View Profile
    • Email
« Reply #123 on: April 08, 2010, 08:52:28 »
Kannattaa muuten koittaa tehä näin pääsiäisenä kindermuna-kranaattia

Keitto ohjeet:1kindermunan muna(se keltane), kuulia, kiinari(se raketti^^). Painetaan pienii reikä kindermunan päähän täytetään kindermuna kuulilla ja kiinari sisään. hela hässäkkä kiinni ja actionissä...-Sytytetään kiinari annetaan hetki palaa ja sitten heitetään sinne misä uskoo olevan vihollisia. Räjähdys alue jtn. 3-7m
-Paraskalastaja

moikkapoika

• View Profile
« Reply #124 on: April 13, 2010, 15:35:09 »
No nyt pitäs ostaa uus ase ja oon miettiny tätä
double eagle m89   http://www.milgear.fi/kauppa/product_info.php?cPath=25_49_54_84&products_id
Ostan aseen motonetistä koska siel se on vaa 99e.Ehotelkaa myös muita aseita hinta korkeintaan 100e.

kippari[TPP]

• MSN Messenger - masa_ktm@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #125 on: June 15, 2010, 20:33:10 »
elä ihmeessä osta mitään double eaglen asetta.

Edit: jos viittit laittaa 20e lisää niin saat ihan kelpo sähkökiväärin muovisotilaasta, m14 shot wood
kuha 1339g, lohi 1971g hauki 2595g, ahven 1291g, ruutana 719g, kivinilkka 55g
taimen 1707g kiiski 112 g lahna 1490g, säyne 1395g

Nuuskis

• View Profile
« Reply #126 on: April 13, 2011, 21:59:27 »
Voisipa tämänkin uppia, kun nyt kevään/kesän suuremmat pelit alkavat käydä ajakohtaisiksi. Jokohan sitä on suurin osa porukasta jo aikuistunut sen verran, että kohtelee airsoftia vakavana pelinä eikä niinkään pikkulasten leikkinä.

Onkos foorumilla jäseniä joille airsoft on mahdollisesti uusi tuttavuus? Entäpä vanhoja konkareita? Itseäni rupesi taas aikuisiällä ja intin käyneenä kiinnostaa metsässä rynyäminen ja tetsaaminen. Aiemmin peliaseena toimi Maruin VSR-10, mutta nykyään tappiinsa viritetty Maruzen APS-2 (kyllä, tuohon on mennyt arviolta 800 rahaa), johon saa kuitenkin vaihdettua jousen melkeinpä pelikentällä, joten tarvittaessa vaihtaa löysempään. TUon lisäksi KWC Sig SP2022 Co2 toiminen kakkosaseena.

Varusteisiin uponnut rahaa myös useampi saturainen (välineurheilua tämä airsoft), joten toivottavasti mielenkiinto harrastuksen parissa säilyy  :-D

Tiedustelisin vielä, että onko täällä lähinnä viikonloppupelaajia vai onko joku peräti osallistumassa kevään/kesän aikana suurempiin peleihin ja skenaarioihin?

.............

tumppi98

• Vammalan urheilukalastajat
    • View Profile
    • Email
« Reply #127 on: April 21, 2011, 19:19:54 »
 mulla on toi kwc taurus kaasupistooli se on ihan tarpeeks tarkka ja tehokas mulle mut ei se noille sähkö konepistooleille ja rynnäkkökivääreille pärjää.
Mennöön eikä meinata!

Jokuvaiin

• View Profile
« Reply #128 on: June 10, 2011, 00:34:33 »
Jooh, tännekkin pitkästä aikaa viestiä.

AK47 (CYMA CM028) hommattu ja hyvin on toiminu.
Siihen vielä lisäksi Cyman rumpulipas, äänenvaimennin ja
tähtäinjalka. Lisäksi olisin kohta hommaamassa punapisteen.
Ja kakkosaseena toimii Kybergun Taurus PT24/7.

Ja tosiaan noista skenaarioista, onko kukaan menossa Partiosota 2011 skenaarioon?
Oisin itse lähdössä, mutta ikäraja on 15 niin pääsee vasta ensi vuonna.
Ja sitten taas kaikki muut skenaariot joihin olisi tarpeeksi ikää ovat taas liian kaukana, n. 200-300km päässä kaikki.

Edittiä

Onkos foorumilla jäseniä joille airsoft on mahdollisesti uusi tuttavuus? Entäpä vanhoja konkareita?

Tiedustelisin vielä, että onko täällä lähinnä viikonloppupelaajia vai onko joku peräti osallistumassa kevään/kesän aikana suurempiin peleihin ja skenaarioihin?

Itse olen jo kohta pelannut 2 vuotta, en oikein kauan.

Ja kuten tuossa jo aiemmin sanoin, kaikki skenaariot ovat liian kaukana tai ikäraja liian korkea.  :|
« Last Edit: June 10, 2011, 00:38:08 by fisupoika »

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
  • Kalapedian päätoimittaja
    • MSN Messenger - kimmo.tiirikainen@gmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #129 on: September 22, 2011, 11:15:08 »
Täältäkin kohtaa löytyy uusi harrastaja. Kaveri sai ylipuhuttua tähän hommaan mukaan ja kun muutenkin olen ollut sotahullu aina. Lopullisen niitin antoi youtube, josta olen katsonut todella paljon airsoft videoita, ihan oppimismielessä.

Pienen pähkäilyn ja etsimisen jälkeen aseeksi valikoitui G&G GR16 CQW RUSH blowback sähköase Puhelu liikkeeseen selvensi vielä, että vaikka kyseessä on muoviase, on muovi G&G jonkinlainen oma muovi, joka kestää melkein yhtä hyvin kuin metalli. Eli ei ole kiinamuovia, joka hajoaa kun aivastat.
Suojalaseiksi olen ajatellut
Q-Vision GX1000 Taktiset lasit kirkkaalla linssillä

Maastovaatteet löytyy omasta takaa jo, joten niiden hankinta ei ole ajankohtainen. Sitten taisteluliivit... niitä en ole vielä 100% päättänyt mutta
jos alkuun hommaisi vaikka Cross Draw -taisteluliivit, woodland. Ja kun tunnetusti nälkä kasvaa syödessä, niin tuosta lähtisi parantelemaan ja lisäämään varustusta.

« Last Edit: September 22, 2011, 13:01:14 by Kipster »

Loimu

• Haukea tulee
    • View Profile
« Reply #130 on: September 23, 2011, 21:57:49 »
Itseäni airsoft hermostuttaa. Ihmiset juoksee metsässä ammuskelemassa. Sienet tallaantuu ja eihän siellä ole viaton sienestäjäkään turvassa. Kaikki paikat on sitten täynnä niitä kuuliakin. Itse en aloittaisi tätä harrastusta missään nimessä. Pikkuveli kyllä harrastaa airsoftia jossain määrin.

-

Mites sitten metsästäjät? Nehän tallaa sieniä myös. Ja sienestäjät kun heiluvat koriensa kanssa niin eihän siellä viaton mehtämieskään ole turvassa, saati sitten softaaja..Eiköhän siellä metsässä ole tilaa ihan kaikille. Jokaisella on omat harrastuksensa.
Kalalle kelistä riippumatta.

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #131 on: September 24, 2011, 00:14:44 »
Itseäni airsoft hermostuttaa. Ihmiset juoksee metsässä ammuskelemassa. Sienet tallaantuu ja eihän siellä ole viaton sienestäjäkään turvassa. Kaikki paikat on sitten täynnä niitä kuuliakin. Itse en aloittaisi tätä harrastusta missään nimessä. Pikkuveli kyllä harrastaa airsoftia jossain määrin.

-
No jos sienestäjä on niin hölmö, että menee softaajien keskelle keräämään sieniä niin kyllä aika huonosti menee. Ja ainakin meidän porukassa pelialueelle ei siviileille ole mitään asiaa ilman suojalaseja ja jos jostain kumman syystä sinne sellainen eksyy, niin silloin huudetaan PELI SEIS ja ohjataan asiaankuulumaton henkilö turvalliselle alueelle. Näin, siis kun kuuluu ihan viralliseen airsoft järjestöön, eikä mihinkään kaveriporukan omaan softausporukkaan.
Ja oletko sä nyt ihan tosissas noiden sienten tallaantumisen kanssa? Ei voi muuta sanoo ku voi hyvää päivää... mee samantie syyttelee eläimiä, jotka talloo ja vielä syökin niitä sieniä....

Salone

• Vesirotta
    • View Profile
« Reply #132 on: September 24, 2011, 09:22:15 »
No joo... Harrastakaa, mitä haluatte, mutta minä olen ehdottomasti airsoftia vastaan.

Fisumiäs

• oon oppinu tänä keväänä keulimaa
    • View Profile
« Reply #133 on: September 24, 2011, 23:09:18 »
olen ollut sotahullu aina.

Pienen pähkäilyn ja etsimisen jälkeen aseeksi valikoitui G&G GR16 CQW RUSH blowback sähköase Puhelu liikkeeseen selvensi vielä, että vaikka kyseessä on muoviase, on muovi G&G jonkinlainen oma muovi, joka kestää melkein yhtä hyvin kuin metalli. Eli ei ole kiinamuovia, joka hajoaa kun aivastat.
Muista että airsoft ei ole sotaa vaan se on peli!
Minunkin ensimmäinen sähkö ase oli G&G. En tiedä noista kalliimmista malleista mutta tuo 114m/s voi olla liikaa G&G gearboxille sillä minulla on G&G mp5 ja se lähtee n. 100m/s, siitä halkesi gearbox, mutta nyt siinä on vahvistettu rataslaatikko. Siitä meni myös n. vuosi sitten moottori mutta uusi tilalle ja nyt se toimii taas. Se kantaa ainakin itselläni paremmin kuin Maruin Famas.
<><   <><   <><    <><
  <><   <><   <><

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #134 on: September 24, 2011, 23:56:49 »
*nauraa* Enhän mä ole missään välissä sanonut että se on sotaa :D Tarkoitin sotahullulla sitä, että olen aina ollut kiinnostunut aseista, sodista ja sotapeleistä ja kaikenlisäksi nautein armeijasta. Tyhmäkin ymmärtää, ettei se ole sotaa, vaan peli.

Pilkkijä99

• Hanskaaja
    • View Profile
« Reply #135 on: September 25, 2011, 19:09:57 »
Moi minä oon aloittelemassa tätä harrastusta joten kysyn teiltä kannattaako tälläisiä aseaita aloittelijan ostaa?

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120703.html Olen ajatellut perus pyssyksi.

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_BB54.html Tätä olen ajatelut pistooliksi.

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KJ_M700_.html Tätä tarkkuus kivääriksi

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_GXGBK.html Tätä olen maskiksi.

Ovatko nämä hyviä aloittelijalle?

Survari

• Punainen surma
  • Kalassanet Ry jäsen
    • View Profile
« Reply #136 on: September 25, 2011, 20:29:28 »
Moi minä oon aloittelemassa tätä harrastusta joten kysyn teiltä kannattaako tälläisiä aseaita aloittelijan ostaa?

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120703.html Olen ajatellut perus pyssyksi.

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_BB54.html Tätä olen ajatelut pistooliksi.

Jos kerta harrastusta olet vasta aloittelemassa, niin en suosittele ostamaan kolmea eri asetta kerralla (siis jos niin meinasit). Aluksi kannattaa panostaa yhteen kunnon aseeseen ja jos innostus harrastusta kohtaan jatkuu, niin sitten täydentelee tarvikkeita. Noista vaihtoehdoista itse ainakin ottaisin tuon HFC VSR-11 kiväärin.

Nuuskis

• View Profile
« Reply #137 on: October 06, 2011, 02:40:24 »

Noihin jousutoimisiin lutkuihin en suosittele koskemaan pitkällä kepilläkään (pois lukien tarkkarit tietenkin). Tuosta VSR-11 aseesta sen verran, että kaikissa VSR-10 ja VSR-11-sarjan aseissa esiintyy syöttövikoja lippaissa. Ensimmäiseksi aseeksi ei ehkä kannata ostaa tarkkaria, koska sillä pelaaminen on vaikeata ja saattaa kiinostus lajiin mennä. Tämäkin asia korjaantuu välittömästi kivääriä virittämällä, mutta siihen uppoaa taas useampi raha. Esimerkiksi Muovisotilaasta saa hyviä aloituspaketteja. Näistä esimerkkinä hieman reilun 200€ paketti, jossa mukana kiinalainen (nykyään hyviä) Cyma merkkinen AK-47 ja tarpeelliset suojavarusteet.

Laitetaan nyt mainosta tännekkin: Jos asut Lopen tai Riihimäen lähettyvillä ja airsoft kiinnostaa (olit harrastaja tai et), niin ota yhteyttä [email protected]

Varusteiden lainaus järjestyy tiettyyn rajaan asti.
.............

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #138 on: October 06, 2011, 12:48:24 »
Nyt olis alotuskamat tilattu. Suunnitelmat meni täysin uusiksi verrattuna tuohon, mitä alunperin kirjoittelin, koska alkuun koitan päästä mahdollisimman halvalla mutta silti ei niin halvalla, että joutuisi heti korjaamaan jotakin. Tilaukseen lähteneet tavarat ovat:
SVD (A&K SVD), metallinen + tähtäinjalka + tähtäin. SVD oma tähtäin olisi maksanut 140€ + postit....  :-o

(snipu siksi, koska aina halunnut tarkkuusammuntakiväärin. Tässä snipussa valmiina m150 virit. Rynkkyä jos kaipaan, niin lainaan kaverin viricolttia.)

Q-Vision DL taktiset lasit verkolla, musta Vaikka silmiensuojauksessa ei saisi säästellä, niin otan sen riskin. Ainakaan ei huurru =) Arvosteluista päätellen ovat aika heikohkot laadultaan. Eli tietoinen valinta. Nämä lasit testaan heti kun saan käsiini tuon kiväärin ja lasit.

Vielä hankinnassa on taisteluliivit jotka ovat edelleen Cross Draw -taisteluliivit, woodland sekä oma rynkky. On muuten yllättävän vaikeaa valita sitä itseä miellyttävää rynkkyä, kun valinnanvaraa on liikaa.
« Last Edit: October 06, 2011, 12:53:22 by Kipster »

Nuuskis

• View Profile
« Reply #139 on: October 06, 2011, 14:18:50 »
Vielä hankinnassa on taisteluliivit jotka ovat edelleen Cross Draw -taisteluliivit, woodland sekä oma rynkky. On muuten yllättävän vaikeaa valita sitä itseä miellyttävää rynkkyä, kun valinnanvaraa on liikaa.

Lipastaskujen yleisyyden ja hyvän saatavuuden nimissä taitaa olla käytännöllisintä ostaa joku M4/M16-sarjan torrakko. Tai mikä tahansa muu, joka käyttää stanag-lippaita. Mutta esimerkiksi UMP ja P90 varten joutuu hankkimaan aivan erilaiset lipastaskut. Myös G3 ja SIG-sarjan aseiden lippaat ovat leveämpiä ja paksumpia, kuin Colttien.

Meinasitko Kipster pistoolia hankkia? Kokemuksesta voin kertoa, että etenkin pulttilukkoisen tarkkarin kanssa sellainen on elinehto. Kuin myös turvallisuuden nimissä näiden viritettyjen tykkien kanssa. Dragun kanssa ei kyllä hirveästi pääse nuo liivit oikeuksiinsa, koska lippaita ei tarvitse vaihtaa usein edes puolen tunnin välein, eikä sitä tavaraa niin kauheasti tarvitse.
.............

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #140 on: October 06, 2011, 15:37:19 »

Lipastaskujen yleisyyden ja hyvän saatavuuden nimissä taitaa olla käytännöllisintä ostaa joku M4/M16-sarjan torrakko. Tai mikä tahansa muu, joka käyttää stanag-lippaita. Mutta esimerkiksi UMP ja P90 varten joutuu hankkimaan aivan erilaiset lipastaskut. Myös G3 ja SIG-sarjan aseiden lippaat ovat leveämpiä ja paksumpia, kuin Colttien.

Meinasitko Kipster pistoolia hankkia? Kokemuksesta voin kertoa, että etenkin pulttilukkoisen tarkkarin kanssa sellainen on elinehto. Kuin myös turvallisuuden nimissä näiden viritettyjen tykkien kanssa. Dragun kanssa ei kyllä hirveästi pääse nuo liivit oikeuksiinsa, koska lippaita ei tarvitse vaihtaa usein edes puolen tunnin välein, eikä sitä tavaraa niin kauheasti tarvitse.

Tietty pislankin hommaan hiukan myöhemmin. Kuten sanoit, se on elinehto. Siihen saakka mulla on kaveri "taisteluparina", joka hoitaa lähitaistelut puolestani. En todellakaan halua noilla vireillä lasauttaa ketään 10m etäisyydeltä. Ja jonkinmoisen m4 olen suunnitellut hankkivani, vielä pää arpoo vain lopullista päätöstä. Yksi aksukin kävi mielessä mutta unohdin sen jo. En oikein välitä noista AK47 tapaisista aseista muutenkaan.

Ja tuokin totta, ei niitä kuulia tule tuon kanssa kulumaan kuin murto-osa verrattuna rynkyn kanssa tappeluun. Tuossa mukana tulee 60 kuulan midcappi, jonka oletan riittävän siihen asti, että saa sen ladata. Toisena vaihtoehtona on, että otan kaverin coltin lähitaisteluun, silloin liikkuminen on vain hankalaa kun 2 isoa asetta kantelee.

Niin ja tuo Dragu ei tule olemaan ainoa ase, jonka hankin, kuten mainitsinkin. Enemmän rynkkyä varten noita liivejä hamuan, kun tulee lippaitakin olemaan sitten enemmän. Siksi en noita liivejä vielä hommannutkaan.

Nyt tuli hiukan takapakkia tuon aseen tähtäimen kanssa. Olivat Milgearissa sekoilleet ja laittaneet väärän tähtäimenjalan tuon tilaamani kohdalle varastoon, jolloin tietty varastotilanne näytti, että löytyy 1kpl tuota tiettyä jalkaa, jota tilasin. Milgearista tuli puheli, että jättävät sen pois, koska sitä ei olekaan ja laittavat pelkän aseen tulemaan nyt. Eli ilman kiikaria mennään. Rautatähtäimet kunniaan!

Katsotaan mihin pääsen dragulla ja yhdellä lippaalla  8-) Luulen, että tulee olemaan helvetin hauskaa!

Larzaman

• Häh?
    • MSN Messenger - lari.paivinen@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #141 on: October 16, 2011, 11:10:34 »
Itelläni on aseena Marui AK-47 Beta Spetsnaz ja Backup-aseena toimii Glock 17. Maastopukuna toimii saksan armeijan käytetty puku, makso kirppikseltä 5e. Turkusoftissa olen käynyt, ja kavereiden kanssa täällä metiköissä lipunryöstöä, yms. Ongelmana tuossa Maruissa on kertatuli, koska kun yrittää ampua kertatulella, ei toimi heti, pitää vaihtaa sarjatulelle ja ampua pari laukausta ja sitten kertatulelle taas niin toimii. Aika heikko lähtönopeus kyllä mutta tuo on viritetty joten lähtee 120-130m/s. Ostin aseen Huuto.netistä käytettynä 67.00e

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #142 on: December 01, 2011, 19:06:35 »
Auttakaahan meidän porukka voittoon tämän ehdotuksen avulla! Kiitos! Äänestys päättyy TÄNÄÄN.
http://www.paikkakuntaparemmaksi.fi/fi/ehdotukset/65

Klikkauksenne airsoftin hyväksi on kullan arvoinen meille satakunnan softaajille.

Kokardi 65

• View Profile
« Reply #143 on: February 10, 2013, 19:54:05 »
hienoa,että fisupoikaa airsoftaus vielä kiinnostaa,miten muuten tuon haulikon laita on kyselit sellaisesta täällä kun aloittelit pelaamista 2009

Jooh, tännekkin pitkästä aikaa viestiä.
AK47 (CYMA CM028) hommattu ja hyvin on toiminu.
Siihen vielä lisäksi Cyman rumpulipas, äänenvaimennin ja
tähtäinjalka. Lisäksi olisin kohta hommaamassa punapisteen.
Ja kakkosaseena toimii Kybergun Taurus PT24/7.

Ja tosiaan noista skenaarioista, onko kukaan menossa Partiosota 2011 skenaarioon?
Oisin itse lähdössä, mutta ikäraja on 15 niin pääsee vasta ensi vuonna.
Ja sitten taas kaikki muut skenaariot joihin olisi tarpeeksi ikää ovat taas liian kaukana, n. 200-300km päässä kaikki.

Edittiä

Onkos foorumilla jäseniä joille airsoft on mahdollisesti uusi tuttavuus? Entäpä vanhoja konkareita?

Itse olen jo kohta pelannut 2 vuotta, en oikein kauan.

Ja kuten tuossa jo aiemmin sanoin, kaikki skenaariot ovat liian kaukana tai ikäraja liian korkea.  :|

Kokardi 65

• View Profile
« Reply #144 on: January 25, 2014, 17:56:48 »
hepulis pitkästä aikaa pongasin netistä pari airsoft liikettä,tavara näyttäisi olevan halpaa
ei maksa juuri mitään,maksutapana käy muun muassa esim.paypall

http://gunfire.pl/

http://www.taiwangun.com/

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #145 on: February 03, 2014, 09:56:26 »
Taiwangun on tuttu ja luotettava, toisesta en osaa sanoa. Itse tilaan paljon myös ulkomailta. Tsekkiläisestä Airsoftprosta mulla on vain hyvää kerrottavaa. Kaikki toimii tilauksen alusta paketin saapumiseen. Ja nuo hinnat ja valikoima. Varsinkin jos omistaa SVD, niin tämä on melkein ehdoton liike siihen osia ostelua varten
http://airsoftpro.cz/eshop/index.php

Kokardi 65

• View Profile
« Reply #146 on: February 09, 2014, 19:26:58 »
no niinpä on tsekkiläisessäkin putiikissa tavara halpaa,omalta kannalta on vain vähän kehnoa että maksutapana käy vain
luottokortit,itse kun en sellaisia omista,tilasin muuten roinaa tuolta gunfirestä,ei ollu mitään valittamista toimitusten puolesta

hauki000

• Ex-Puro hauestaja
    • View Profile
« Reply #147 on: June 03, 2014, 23:49:04 »
Itse olen aina silloin tällöin käynyt softaamassa ja lainannut kaverin asetta ja suojalaseja, vanhemmat kun eivät oikein tälle hyvälle harrastukselle lämpeä. Mukavaa hommaahan tämä on hyvässä porukassa. Suojalaseista sen verran, että kannattaa ostaa se maski. Itseäni tuli kuula nenään kun ei ollut kunnon laseja. Kaverin snipusta jossa lähtönopeus noin 170 km/h. Ja matkaa noin kymmenen metriä. Verta tuli ja oikein mukava mustelma.
Verkko on joukko reikiä jotka on sidottu narulla yhteen.

Amarok

• Kajjaanin Korama
  • Carpe diem
    • View Profile
    • Email
« Reply #148 on: June 06, 2014, 15:18:53 »
Ite kanssa käyn kavereiden kanssa pelaamassa ja itellä tuli nyt ostettua tuossa kaverilta halvalla Dan Wesson 8¨ merkkinen revolveri mitä en oo päässyt kokeilemaan kunnolla vielä peli tilanteessa.. Mukavaa hommaahan se on mutta mitä ite tiedän jo joistain jousi aseista niin ei niistä kyllä mihinkään oikein meinaa olla..

hauki000

• Ex-Puro hauestaja
    • View Profile
« Reply #149 on: June 06, 2014, 17:52:48 »
Juu yleensähän ne parhaimmat toimivat kaasulla tai sähköllä. Tuo mistä sain nenään niin oli ihme kyllä jousitoiminen.
Verkko on joukko reikiä jotka on sidottu narulla yhteen.

center>