Onko teillä ollut tyttö- tai poikaystävää.

Started by osmanhauki, July 11, 2007, 19:43:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Niin onko teillä ollut jompi kumpi tai ei kumpaakaan vai on ko teillä tällä hetkellä?

On ollut tyttöystävä.
On ollut poikaystävä.
Ei ole ollut.
On tällä hetkellä tyttöystävä.
On tällä hetkellä poikaystävä.

kalastaja123

Nyt oon ollu vähän päälle viikon yhes. on se vaan hauskaa :-D

hemmo

Tässä iässä ei puhuta viellä tyttöystävästä, mutta sitten kun on aikuinen niin jopa se tielle sattuisi :wink: Sitten se iso kala tärppää mato onkeen :wink:

Samppa919

Eipä oo näkyny, eikä varmaan vähään aikaan viel näykkää, haitolla vaan pyörivät.
Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.

mikarim

Kihlattu on ja häät tiedossa 22.8.-09. 8-) :wink:

Munkki Skunkki

Mulla oli joskus tyttöystävä mutta ei oo enää .P

Paraskalastaja

Nyt mulla pyörii sellanen 12vuotiaitten ''erittäin'' vakava ''suhde'' :-D eli näinen löytyy...
-Paraskalastaja

Catana

Quote from: mikarim on May 20, 2009, 19:05:32
Kihlattu on ja häät tiedossa 22.8.-09. 8-) :wink:

Onnea sinne!!!   :-)

Itellä on emäntä. Kihloissa ollaan.

qwerty_88

Quote from: ]one on November 30, 2008, 18:07:01
Quote from: Arska_1 on November 29, 2008, 20:42:21
Quote from: samwagen on November 29, 2008, 20:12:17
Quote from: ]one on November 28, 2008, 21:19:59
Quote from: Jake-zxc on November 28, 2008, 18:36:49
Quote from: -Juippi- on October 30, 2008, 18:56:48
Nyt vissii kuukauden serustellu. Ei menny "kuin" kaks vuotta ennenkuin sain sanotuks tytölle, ja lopulta paljastukin että tunne oli ollu molemminpuolinen :)

Sama täällä.  :-D Itellä meni vain kolme vuotta.
Jaa-a. Joskoshan sitä minunkin olisi aika koettaa onneani.  :oops:
Justiinsa ittekkin  ajattelin, että rohkenisko sitä pujottaa madon kokkuunjatiedustella mahdollisuuksia. Mutta niin kuin jo sanoinkin, että pettymykset pelottavat kovempaakin kulkijaa.

Mutta näinhän se on, että se ei pelaa joka pelkää ja mistä sitä koskaan tietäisi miten olisi käynyt jos ei tiedustele tilannetta? :-) Ja onhan siinä sekin vaara, että joku muu voi viedä nenän edestä ja silloin luulisi ainakin harmittavan kun ei kertonut miten asia on.

Kerranhan se vain kirpasee, sitten jos ei tärppää..  :-)
Tosin tämäkinhän on helpommin sanottu kuin tehty, mutta näinhän se asia vähän on..

-Arska_1

Tuo oli kyllä erittäin hyvä pointti!
Pettymykset pelottaa, mutta mikäli ei uskalla toimia, voi olla, että huomenna onkin jo myöhäistä. Ja se jos mikä syö miestä...

Kait se vaan pitää koota itsensä ja uskaltautua "tiedustelemaan".
Jännää, jännää..!

You can't win until youre not afraid to lose.
Eli rohkeesti vaan, kyllä se muija siit löytyy. Ite ollu yhessä nyt vajaa kaks vuotta, sitä ennen olin aika sitoutumiskammonen enkä ees halunnu pidempää suhdetta. Noh, sit vaan joku napsahti ja tulos on tässä. Just ku alko oppii sen miten nainen saadaan niin parisuhteeseen joutukin saman tien :wink:
Ongelmia tulee varmasti joka suhteessa joskus, mutta niistä vaa pitää koittaa sinnitellä yli.

D-Vitamiini

12-vuotiaaseen asti on ollut 4 tyttöystävää  :-D
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Jokuvaiin

Quote from: osmanhauki on July 11, 2007, 19:54:05
Quote from: miseboy on July 11, 2007, 19:51:10
No ei. vaikka haluaisin. johtunee ulkonäöstä
Samavika niin ja olen niin hel''''' ujo :oops:.

Samat viat minulla, mutta silti on ollut yksi. :-)
Ihmeen paljon kyllä noita joilla ei ole ollut tyttö -tai poikaystävää, mutta he taitavat kuulua nuorempaan ikäluokkaan.

Harkkis

Kerranhan se vain kirpasee, sitten jos ei tärppää..  :-)
Tosin tämäkinhän on helpommin sanottu kuin tehty, mutta näinhän se asia vähän on..

-Arska_1
[/quote]
Kerran se kirpaisee ja kovasti. Mutta jos asiaa sattuu kysäisemään vaikka koulussa ja tietää, että tulee näkemään kyseistä henkilöä viitenä päivänä viikossa vielä vaikka 3 vuotta, halusi tai ei. Ja jos henkilö vastaa kieltävästi voi katseet olla melko kiusallisia jatkossa.

E: hemmetti en saa tota lainaus laatikkoa tohon arskan viestin ympärille!!! :x
Loistavia vaappuja ja muita kalastukseen liittyviä tarvikkeita! Saalisploki!
Tarvaaput: http://tarvaaput.nettisivu.org/
Klikkaa linkkiä ja hämmästy

Loimu

Moderaattorit tuntuvat olevan naisten suosiossa.  :wink:
Kalalle kelistä riippumatta.

Pete

Quote from: Loimu on July 01, 2009, 12:23:42
Moderaattorit tuntuvat olevan naisten suosiossa.  :wink:
Se kannattaa ehdottomasti mainita ensi treffeillä naiselle... :-P

jarmoankka

Jep, moderaattori kuulostaa niin hianolta, että jos ei ole asioista perillä oleva tyttö, niin luulee saaneensa "kiikariin" jonkun kovan luokan johtajan kovine palkkoineen  :-D
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Pete

Eipä juuri viitsi edes mainita mitä tästä moderaattorin hommasta saa "palkaksi"...

lohen pyytäjä

Olihan se tyttö ystävä joskus kauan sitte, mutta nyt on ollut sellaisia pieniä suhteita aika paljon, ei mitään vakavaa.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Dumppi 95

On tyttöystävä, mutta välimatka on aika pitkä nimittäin vantaalla asuu, jonne on sellaset n. 300km...  :roll: No onneks käy täällä päin sukuloimassa.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

Ammattilainen

Juu tyttöystäviä on ollut ja mennyt, ja on tälläkin hetkellä :-).
Kalaan aina kun pääsee !

unskilo

Jokunen poikaystävä on ollut, nykyisen kanssa reliu 2 vuotta oltu yhdessä ja muutettiin samaan asuntoon keväällä ;) Ollaan molemmat niin kilttejä että eiköhän tämä tästä. Vielä kun saisin sen innostumaan kalastuksesta. Sen suhteen ollaan jo sillä tasolla, että "on se ihan lepposta" :P
http://unski.pulu.org/onki/  Kalastusblogini. http://rohtologi.pulu.org/ Opiskelublogini.

suupää

Koskaan ei niin moni ole kiittänyt niin harvaa niin paljosta.

kalasa

Eipä ole, et sporttiset ja nätit tytöt ottekee yhteyttä :wink:
enhä minä..

Koskenkylänjoki

Persoonaa, karismaa, itsevarmuutta ja älyä löytyy, vientiä ja  näköä ei löydy.

Yhden mukavan luokalla olevan tytön kanssa on kyllä ollu kivasti pientä säpinää  :-)

Iha btw,  tää laulu kuvaa aikasta perkeleen hyvin molempien, varsinkin sen asennetta http://www.youtube.com/watch?v=7miTaR6qiDA
I'm back.

Aksutin

On mulla tyttöystävä jonka kaa oon seukannu puoltoista kuukautta :-) Meen joku päivä sen kaa kattoo jotai elokuvaa  :-)
Harjottele, harjottele, harjottele!

pilkkiäijä

Nykyisen tyttöystäväni kanssa tulee juuri nyt 1 vuosi ja 3kk täyteen, ja parempaan ollaan menossa. Tässä se nuoruus menee..  :-P
Olen kalastelijapoika!

aitohoppis

Joo, on ollut, tyttö- tai poikaystävä, kaksikymmentäviisi vuotta.
~sing if you are happy that way~

Migelis

Quote from: pyrytintti on August 28, 2010, 22:10:20
Quote from: Siikapossu on February 01, 2008, 20:34:05
"Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi
Ja hampaat voi uusiksi laittaa.."

Noh, ei sentään. Ei mitään vakavaa seurustelua ole vielä ollut.
Mä olen vissiin liian lyhyt kun mua ahdistelee 6-luokkalaiset neitoset...  :wink:
Mulla sama juttu, paitsi kutosen voi vaihtaa seiskaksi. :P (plus että henkilö asuu ihan randompaikkakunnalla ja ollaan vaan tavattu mesessä (+vebbikamera) ja kysynyt aletaanks oleen mesessä)
joten...
...kannattaako alkaa?
Ei kannata! Ei oikeasti voi koskaan tietää nuista ulkopaikkakuntalaisista ja tuntemattomista ihmisistä!

Perca

Quote from: pyrytintti on August 28, 2010, 22:10:20
...kannattaako alkaa?

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/11/998003

Kannattaa varmaan sopia jo hääpäiväkin etukäteen, niin ei mee siihen turhaa aikaa.

----

Vai olisiko aika ottaa järki käteen?
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

pyrytintti

Quote from: Migelis on August 28, 2010, 22:33:51
Ei kannata! Ei oikeasti voi koskaan tietää nuista ulkopaikkakuntalaisista ja tuntemattomista ihmisistä!
Sitä minäkin.  :-)

D-Vitamiini

Rinnakkaisluokalla olisi yksi kiva ja nätti tyttö. Harmi kun se ei ole yhtään kiinnostunut  :| Enkä uskalla mennä kysymään. Kyllä me ollaan jossain Facebookissa juteltu  :-)
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Mightylizard

Heinäkuussa 10v. täynnä naisystävän kanssa. Siitä on vielä seurannut 2v poika ja 1v tyttö perheeseen. Ennen tätä ei ollut mitään vakavampaa. :-D