Siikakoski

Started by Miquel, November 24, 2007, 12:13:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miquel

Eli tänne voitte sitten laitella mistä millä ja kuinka isoja olette saaneet.  :wink:
Taimenta väsyttämään!

Migelis

Siitä heti lähdön viereisestä syvänteestä sain vajaa 400g taimenen ja muutaman harjuksen oon saanu.. :-) Harjusta tulee hyvin sen poikkeavan joen alasuulta siis mihin se liitty takas isoon jokeen vähän alempana.. :-D

thuomas

tänään tuli siikakoskelta 573g siika

Migelis

Niin ja sainhan mää tossa nettipelissä vasemmalta äsken kertomastani paikasta 523g harjuksen :roll:

Miquel

Olin siinä pelissä Thuomas missä sait sen siian. Paljon on harjuksia tullu nosteltua ja siikoja myös muttei mitään muita kaloja.
Taimenta väsyttämään!

pilkkiäijä

N. 950g siika, 40g ahven, 400g harjus ja 500g säyne
Olen kalastelijapoika!

kalailma

siikakoskelta löyty isoa säynettä paljon syvänteistä. :-o.
keksin keksijä keksi keksin, keksin keksittyään keksin keksijä keksi keksin keksityksi.

SUURkalastaja jyväskyläst

Tänää tuli 724g siika kuparipystyllä...perkule ku ei oo tullu harjusta paljoo nimeksikää...voisko joku ammattilaine kertoo mistä niitä purjeharjoja oikein saa ja millä niitä saa parhaiten? :|
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

siilinki

no ite oon saanut kaksi harjusta vihreellä morrilla näistä mustista paikoista:

Miquel

Tänään nous ekat säyneet ja eilen illalla sain särjen enää ahven puuttuu siikakosken tilastoista.
Taimenta väsyttämään!

Shark

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on November 25, 2007, 15:42:21
Tänää tuli 724g siika kuparipystyllä...perkule ku ei oo tullu harjusta paljoo nimeksikää...voisko joku ammattilaine kertoo mistä niitä purjeharjoja oikein saa ja millä niitä saa parhaiten? :|

Keltainen morri/kuparipysty/mikrotasuri ja heti lähtöpaikan vierestä, hieman alaspäin, niin johan alkaa kalaa tulemaan, kunhan vain sattuu olemaan oikea aika. Erikoista on se, että joskus harria tulee erittäin paljon, joskus ei yhtään.  :-P
Jovain.

karib

Tänään aamupäivällä sain 825g taimenen. Kaksi aiempaa taimenta olivat alamittaisia, piti laskea takaisin.

Miquel

Sain tänään ekan taimenen siikakoskesta, mutta oli alamittainen.
Taimenta väsyttämään!

Hemulisoturi

Hopea-hologrammi pystypilkki punasella toukalla on antanut parhaat harrisaaliit.
Hopeamorri punaisella toukalla on myös antanut muutamia harjuksia ja siikoja.

MaMi

Oma harjus enkka on 10 harjusta ja pari siikaa 15 minuutissa.
4 ahventa

Kesäkalastaja

hopea hologrammi ja punainen toukka on mielestäni varma valinta siikakoskelle. tunnin kisassa kevät aamuna kävin syvänteiden kärkiä läpi tuloksena 57 harjusta, 7 siikaa, 1 säyne ja 1 taimen. myös vihreä mikrotasuri on kalaa tuonut mutta hieman rauhallisempaan tahtiin, tosin keskimitta ollut hopeista suurempaa.

Jallu69

Olen pelannut 6 yksittäistä kisaa aina samalla paikalla ja tuloksena 6 voittoa (15min. kisoja).. Joka kerta minimissään 10 harjusta + paljon muuta. Sen verran voin sanoa että kultasiipi ja punainen toukka! Paikka jääköön toistaiseksi paljastamatta ;);)

Kalamään

Harjus enkka 551g ja taimen 1019g  :roll:
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.

Jallu69

Täräytin 10 minsaa Siikakoskella ja sain tuloksen 3502g.. Mukana 482g säyne!

Hemulisoturi

Tuli sieltä sentään joku enkka: Särki 107g  :wink:

osmanhauki

Sain äskeen 7-harria ja 1-ahvenen ja alamittasen tantun. Oikeen mukava vesistö.. :-)

jesse.

Itse saan parhaiten kalaa, kun lähden alaviistoon sinne pitkulaisen saaren oikealle puolelle. Pilkkinä kuparipysty ja puainen toukka. Kaikkea kalaa tulee, mutta koko ei ole isoa.

Jallu69

Itse istuskelen siinä lähellä.. Oon saanu monta taimenta sieltä mut kaikki on ollu liian pieniä :( Satunnaisesti tulee isoja säyneitä!

Miksu18

Kiva paikka pilkkiä kunhan kalat on syönnillä. Ruttonallen pilkeissä ei voittajasta ollut epäselvyyttä:

700MB

Hemulisoturi

Oi. Hieno särki. 700MB:n enkat on kyllä aika kovat.
Siikakoskelta sain minäkin ennätyssärkeni - 107g

700MB

Quote from: Hemulisoturi on December 06, 2007, 16:38:49
Oi. Hieno särki. 700MB:n enkat on kyllä aika kovat.
Siikakoskelta sain minäkin ennätyssärkeni - 107g
se mun edelline enkkasärki oli 117 :-P noi kokoerovaihteluit näkyy olevan;O
(isoin siika mul se 1600, toisiks isoin 1500 ja sit kolmanneks 760g:P)

Torro

Siikakoski on varmasti Rautuputon ohella lempipaikkojani. Usein sieltä saa 15min kalaa vähintään sen 3kg. Harjusta on tosi paljon ja jos parven löytää niin nopeasti niitä kertyy 10kpl. Kerran sain 4 säynävää samalta reijältä, yht. 1700g.
Alamittaiset harjukset ovat ärsyttäviä
:-)
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Miksu18

Quote from: El'ToroRosso on December 06, 2007, 17:05:57
Siikakoski on varmasti Rautuputon ohella lempipaikkojani. Usein sieltä saa 15min kalaa vähintään sen 3kg. Harjusta on tosi paljon ja jos parven löytää niin nopeasti niitä kertyy 10kpl. Kerran sain 4 säynävää samalta reijältä, yht. 1700g.
Samoin taimenet.  :x

Torro

Quote from: Miksu18 on December 06, 2007, 17:08:58
Quote from: El'ToroRosso on December 06, 2007, 17:05:57
Samoin taimenet.  :x
Niinpä....en oo tuolta saanut ikinä yli 500 grammasta tanttua, 6 alamittaista olen saanut :|
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa