Hullunkuriset tapahtumat PP2

Started by JuSu Fin-Gr, January 07, 2008, 19:56:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Suurkalastaja1

Äsken tapahtui kummia. Olin Surrinlammella vartin kisassa. Yhtäkkiä oli kala kiinni. Ihan pieneltä vaikutti, mutta sitten ilmestyi teksti: "Kala ei mahdu avannosta, yrität vetää kalan väkisin". Muutaman sekunnin odotin että mikähän peto nousee. Sitten: "Onnistui", 12g kiiski :-D Pokka petti siinä vaiheessa ihan täysin :lol:
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

Anr

Kaamia kala täräytti räsään..

e: ei ole kuvaa muokattu ( kun seuraavassa viestissä epäiltiin..) suurimpaan mörkövapaan vielä nappasi vasemmasta ylälammesta, jossa en edes tiennyt siikoja olevan.. :?
Ei tää nyt niin vakavaa ole, mutta ******** silti.

Zintti

Jos kuvaa ei ole muokattu niin johan on tullut aika erikoinen kala räsäsellä :-D Siikaa mä just vähiten oisin odottanu siihen nappaavan. Aika taitava olet ollut.

Mikko_-Procyon-

Quote from: Suurkalastaja1 on April 21, 2010, 16:34:17
Äsken tapahtui kummia. Olin Surrinlammella vartin kisassa. Yhtäkkiä oli kala kiinni. Ihan pieneltä vaikutti, mutta sitten ilmestyi teksti: "Kala ei mahdu avannosta, yrität vetää kalan väkisin". Muutaman sekunnin odotin että mikähän peto nousee. Sitten: "Onnistui", 12g kiiski :-D Pokka petti siinä vaiheessa ihan täysin :lol:

Kuulostaa kyllä enemmän kalajutulta...

Siika-homma taitaa johtua siitä, että se katka lisää siian kiinnostusta tuohon vieheeseen ja sekin voi siihen joskus iskeä, vaikka miinuksia tulee pitkä rivi viehetyypistä johtuen.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

perza

Quote from: Mikko_-Procyon- on April 24, 2010, 00:15:10

Siika-homma taitaa johtua siitä, että se katka lisää siian kiinnostusta tuohon vieheeseen ja sekin voi siihen joskus iskeä, vaikka miinuksia tulee pitkä rivi viehetyypistä johtuen.

Ihan vaan näin sivusta huutelen eli kyllä se siika räsäseenkin ottaa kunhan kohille sattuu. Siis ihan irl pilkinnässä. Tuolta paikalliselta kirrelätäköltä ovat saaneet useampiakin siikoja ns. vahinko saaliina.

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Suurkalastaja1

Quote from: Mikko_-Procyon- on April 24, 2010, 00:15:10

Kyllä näin ihan oikeasti tapahtui..... Itsekin HIEMAN ihmettelin...
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

pilkkijä 96

merellä kairasin ja yht äkkiä kairasin pohjaan  :-D .Ottikohan edellisestäpelistä jotenkin häikkää?
kalassa aina kun ehtii !

Jalo Kala Pilkkijä

Tulipa tuollanen Vastaan Pilkin Vaan ja Sitte iski ns iso Tuli Vähä Aikaa Ja Sitte Pysähty Yhtäkkiä tulee valonnopeudella Ylös ja sitten 11g kiiski :?
Mitä suurempi kala sitä parempi

Anr

Päivän kevennys:

Mitä Mikko sanoi kun oltiin ongella Mäntylahdella?

-Turpa kiinni!

:-D
Ei tää nyt niin vakavaa ole, mutta ******** silti.

SacZor

http://img835.imageshack.us/img835/1033/laituri.png
Olin surrinlammella pilkillä niin ukko kairasi reiän laiturin alle
ja rupesi pilkkimään laiturin läpi.
Kätevää!

Jjj

Tämmöinen saalis tuli Saarijärveltä räsäsellä. :-D

SacZor

Quote from: Hoksaahven on April 16, 2010, 21:01:55
Oli pakko kiivetä :-D

Mulla kävi niemisillä sama juttu menin punnituspaikalle ja ukko päätti hypätä katolle
Kätevää!

ALLU13

Quote from: Jake-zxc on January 15, 2009, 21:07:07
Quote from: RistiAalto on January 09, 2009, 19:22:48
Made keskellä kirkasta päivää. :-o

Yleensä ei ryöstäjässäkäytetä myöskään kärpäsen toukkia.  :-)
mikä on ryöstäjä?? en oo ikinä kuullu ja minkä näkönen on?? vai onko koko kuva feikkiä??

Timpe

Quote from: ALLUmoi on September 01, 2010, 12:11:54
mikä on ryöstäjä?? en oo ikinä kuullu ja minkä näkönen on?? vai onko koko kuva feikkiä??
Feikkikuva, madetta ei vielä nykyisessä versiossa ole

Edit: Aha, okke, Tänks Mikko for teh info :)

Mikko_-Procyon-

On se graffoiltaan jo tehtynä ja käsittääkseni pelissä mukanakin, mutta ei niitä ole istutettu vielä minnekään. Eli jos made on mukamas saatu, niin silloin peliä on kyllä onnistuttu puukottamaan aika pahasti ja kyseessä olisi jokin ennalta tietämätön ongelma. Veikkaan kuitenkin kuvankäsittelyä tämän kuvan alkuperäksi. Varsinkin kun ryöstäjään ei voi kiinnittää kärpäsentoukkia.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Jalo Kala Pilkkijä

mun kaverilla kävi näin: kaveri kiskoo 1,5kilosta kirree niin ukko vaan sanoo mukavasti tuo aurinko paistelee
Mitä suurempi kala sitä parempi

Jjj

Eilen kävi näin: pilkin Mäntylahdella ja aluksi väliveestä tärppäsi kiiski punahopea tasuriin ja heti sen jälkeen sain pasurin samalla tasurilla. Eiköhän sitten vielä noiden jälkeen tullut miekkasärki samalla tasarilla. normaalia vai voiko johtua hostin lagista tms.?

Kalat oli ihan normi kokoisia.

Pilkkijä99

Mun ukko huusi Merellä ku sain 1784g siian niin kahen kilon siika kahenkilon siika mun vieressä istuneet kaverit kuulivat saman. On Mikko ja Janne laittanu hienon jutun peliin :-D

Nousukas (FPT III)

"Epäonistumisen todennäköisyys on suuri, kun kyvytön, opettaa halutonta, tekemään hyödytöntä."

Pilkkijä99

Hurttarautu

Muutaman kerran ukko on isoa väsytellessä sanonut: -Öh, nyvi.
Ja kerran oli ihan hyvin tullut isohkoa ahventa, ja sitten tuli kiiski niin se sanoi: -Nonii, hyvä hyvä!  :-D

Ja tuo ristiaallon made on ilmiselvää huijausta, siellähän on paint shop pro käynnissä... :wink:
Kalastus jäissä jäiden puutteen vuoksi.

Jjj

Botti käytti ziittiä tuolla Hossalaisilla, kerta rannalta oli käyny pilkkimässä.  :evil:

Hurttarautu

Hetki sitten olin koivusaaren matalikolla. siiten poistuin avantonäkymästä, klikkasin jotakin kohtaa jäällä ja sitten sitä äijää, ja tämä astuu pari askelta ja alkaa kiertää ympyrää avannon vieressä. :-D
Kalastus jäissä jäiden puutteen vuoksi.

pilkkiäijä

Kävi tuossa IsollaSöimillä sillain, että kairasin avannon ja vaihdoin vapaa/pilkkiä ja ennenkun pilkki oli edes vedessä käynyt, nii ukko sanoi että Eh nyi  :-P
Olen kalastelijapoika!

Jjj

En tiiä onko "hullunkurista", mutta epätavallista (?) ainakin, kun sain kivinilkan aivan pinnasta Linlolla.

Salone

Punaisia lumihiutaleita ympyrän sisällä:

http://img41.imageshack.us/i/lumi2.png/
E: Nyt toimii kuva

Ukko vähän sohinut puukolla:

http://img220.imageshack.us/img220/6126/veri.png

jussi88

mulla tuli tänään linlolla semmonen juttu, kun oli joku pikku kala kiini niin tuli teksti ettei mahdu avannosta,irtosi.pikkasen nauratti :-D.Eipä ole ennen tommosta tapahtunut

Salone

Voihan isokin kala uida suoraan ylöspäin, ainakin minusta...

jussi88

no voihan se ,mutta en oikein usko.tuntuu vähän oudolta että joku iso kala tulisi ihan tikkuna ylös :-o

Jjj

Quote from: jussi88 on January 07, 2011, 19:18:45
mulla tuli tänään linlolla semmonen juttu, kun oli joku pikku kala kiini niin tuli teksti ettei mahdu avannosta,irtosi.pikkasen nauratti :-D.Eipä ole ennen tommosta tapahtunut
Itelläki käynyt muutaman kerran juuri noin vieläpä 6" avannolla.