Hullunkuriset tapahtumat PP2

Started by JuSu Fin-Gr, January 07, 2008, 19:56:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jussi88

mullaki oli 6" kaira,kyllä oli hirmunen monsteri :-o

Lape_

Tähän samaan liittyen äsken just linlolta nappas ihan pohjasta joku iso, alkoi vielä vetämään alas, ja sitten ohan tikkuna ylös ja 12g kiiski  :-D
"Sormet jäässä, pakkassäässä..."

jussi88

nyt kävi niin että kun menin merelle pilkkimään kairasin 6" reijän,katoin sitä reikää että miten se noin pieni on joten kairasin toisen reijän siihen viereen ja katsoin edellistä niin sitä ei ollu ollenkaan

pilkkiäijä

Minulle kävi merellä täsmälleen sama juttu. Outoa.
Olen kalastelijapoika!

pyrytintti

Olin pilkillä Merellä, kun iso irtosi, typpi sanoi "p****le, iso irtosi"
Kuulinko omiani vai onko kyseinen lause pelissä?

jussi88

onko muka kirosanoja,en ole ainakaan itse kuulut niitä?    Ehkä omasta suusta :-)

pilkkiäijä

Joo, yhdessä pätkässä kun se puhuu vähän pidemmän aikaa jostain ruotsalaisista ja kaljan juomisesta nii siinä mielestäni sanoo ainakin kerran kirosanan. Muita en ole kuullut.
Olen kalastelijapoika!

jussi88

tuli justiinsa mieleen että olenhan joskus kuulut p***ele!

Äijä

eilen ku oli tiimi harkat ja olin menossa lähemmäksi punnitus paikkaa ja sit naputtelin hiirejä  kaverin ukkoa niin mun ukko alko pyörimään ympyrää ja pyöri kauan aikaa yritin kuvata sitä mut screen cami kaatu ku kuvasin sitä

<><

Fisumiäs

Olin kerran Linlonlahdella ja sain räsäseen jonku "ison". Se oli siinä isoimmassa vavassa kiinni ja väsytteli pitkään. Se pilkki meni eestaas välillä ylös ja välillä alas. Sitten se tuli ylös kuin rasvattu salama ja siinä luki kiiski 15g.  :-o
<><   <><   <><    <><
  <><   <><   <><

Samppa919

Quote from: jussi88 on January 07, 2011, 21:24:26
onko muka kirosanoja,en ole ainakaan itse kuulut niitä?    Ehkä omasta suusta :-)

Onhan niitä, ainaki kun kirre irtoaa nii se monesti ärjyy et "voi perrrrrrkele" .
Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.

jussi88

tänään huomasin kun olin venetjoella pilkkimässä , että yksi pelaaja oli ettimässä pilkki paikaa  umpi jäätyneestä järven reunasta

http://img340.imageshack.us/i/jtk.png/

Lape_

En tiiä onko niin erikoista mutta tänään aloittaessani verkkopeliä jossa oli mukana tietokonebotteja, niin yksi siinä vieressäni venytteli jalkojaan ennen lähtöä ainakin miun näkemän mukaan tai sitten minä näin omiani :-D. En ole aikaisemmin tällaista huomannut.

jussi88

mun pilkki ukko sanoi kun ne tietokoneen omat pelaajat käveli vierestä että perkele taas tuo ukko, varmasti seuraa minua perkele,jotenkin noin se meni.Oli aika hauskan kuulonen :-D

sami lukkarinen

Quote from: pyrytintti on February 18, 2009, 18:30:10
mulle tapahtui yks outo juttu. olin jossain pilkkimäsä ja kun aika oli lopussa lähdin pois. tulin punnitukseen ja
kun aika näytti 00:00 ja se sanoi että olet punnituspaikalla. sinut on hyväksytty punnitukseen. sitten kun
tuli tulokset, minut oli hylätty vaikka kerkisin punnitukseen. aika omituista.  :?

sama juttu kyl mua kyrsi ku olin saanu kaks haukee ylös jokka paino yhteensä jtn 2 kg ja se joka oli ykkösenä listalla oli 1,3kg kalaa :D:D

Lape_

No näinhän minäkin sen, kun botti myöhästyy! Tänään itsekseni pelailin verkkopelissä botteja vastaan, niin se myöhästyi aika lailla. Peilijää oli.

jussi88

tänään tuli merellä pari pikku nykäystä,sitten alko nousemaan kuin tyhjää vaan ,eikä kala muka mahtunu avannosta ylös ja vielä kaksi kertää peräkkäin onkos toi jokin bugi :?

edit: tuli vielä kahesti sama homma vähän muöhemmin samassa paikassa

Pike

Onkohan kukaan saanut tuosta kalaa?

pilkkiäijä

Itselläni puuttuis Mäntylahden sulkavilta selkäevät kokonaan. Kuvaa en saanut napattua.
Olen kalastelijapoika!

hena-pena

mullaki tänään ukolla ei ollu päätä ja sitte se lähti juoksemaan ja jätti kairan ja repun ja 4 kairaa oli pystyssä jäällä

Fisumees

Kaira ja reppu on jäänyt monesti. Ukoista i näy muutakin kun kairan tai jotakin puuttuu ja sitten vielä tämmönen että ukko pilkkii maalla.
http://img689.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img689/9665/pilkki.png
E:Ukko pilkkii maalla.
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

jarmoankka

Quote from: Fisumees on March 03, 2011, 14:41:05
Kaira ja reppu on jäänyt monesti. Ukoista i näy muutakin kun kairan tai jotakin puuttuu ja sitten vielä tämmönen että ukko pilkkii jäällä.
http://img689.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img689/9665/pilkki.png

Ööh...siis...TÄH? Eikös jäällä olekin tarkoitus pilkkiä?
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Eetu93

Ei mitään hajua minne tämä pitäisi laittaa tai onko tämä jo jossakin tällä foorumilla ollut, mutta laitetaan tänne.
Suomalainen Youtube käyttäjä Amadeusss3 teki kuukausi sitten aika hasukan trollaus videon Pro Pilkistä.

http://www.youtube.com/watch?v=cNEPRKLbI7A

Maaafe

no itelläni kävi just viikko sitten niin että olin niemisjärvel aikaa oli noin  03.30 jälel no ajattelin just nostaa pilkin no eihän siitä mitään tullut ku kala nykäsi oikee kunnolla tein vasta iskun no siinä pikku hiljaa kala tuli ylös päin ja oli vasta puolessa välissä ja aikaa oli enää 0.30 sek no eiku kala vaa  vei ja vei ku aikaa olii enää vaan 00.10 no kala olikin melkein noussut no eihän siinä käynyt ku tuli iso vei pilkin no oli käytössä oli 3 vapa  ja pilkki  oli räsänen. alko hieman niiku "vituttamaan ku ei tiennyt minkä kokonen se oli....

tumppi245

Itte sain tuossa äskeittäin pelatessani selville,että miten ukon saa vaikka loppuvuodeksi pyörimään avannon ympärille. :-P
´´Ei oo kalaa suomuihin katsominen´´
Sanoi vanha isäntä joka ei ollut kalaa nähnytkään!

Fisumiäs

Quote from: tumppi245 on March 25, 2011, 17:16:32
Itte sain tuossa äskeittäin pelatessani selville,että miten ukon saa vaikka loppuvuodeksi pyörimään avannon ympärille. :-P
No miten? Olen kerran saanut sen sillei mutten toista kertaa.
<><   <><   <><    <><
  <><   <><   <><

tumppi245

Quote from: Fisumiäs on March 25, 2011, 18:21:53
No laitetaan sitten vaikken uskokkaan ,että joku tästä jotakin ymmärtäisi. :-P
1.Kairaa reikä jäähän.
2.kairaa toinen reika vähän matkan päähän.
3.mene istumaan jommallekummalle reiälle.
4.Kun istut reiällä paina oikeassa yläkulmassa olevaa nuolta.
5.paina toista reikää.
6.juuri kun ukkosi on vasta nousemassa avannolta paina heti sitä reikää missä istuit.
7.tadaa,pyörit sen avannon ympärillä.
8.pääset siitä pyörimisestä pois klikkaamalla kenttää jostain toisesta kohdasta.

Toivottavasti onnistuitte!
´´Ei oo kalaa suomuihin katsominen´´
Sanoi vanha isäntä joka ei ollut kalaa nähnytkään!

Pike

Oli pakko kokeilla tuota ja kyllähän se ukko jäi siihen pyörimään. Hauska pikku bugi, ei mitenkään harmillinen.

Maaafe

Quote from: tumppi245 on March 25, 2011, 18:42:50
Quote from: Fisumiäs on March 25, 2011, 18:21:53
No laitetaan sitten vaikken uskokkaan ,että joku tästä jotakin ymmärtäisi. :-P
1.Kairaa reikä jäähän.
2.kairaa toinen reika vähän matkan päähän.
3.mene istumaan jommallekummalle reiälle.
4.Kun istut reiällä paina oikeassa yläkulmassa olevaa nuolta.
5.paina toista reikää.
6.juuri kun ukkosi on vasta nousemassa avannolta paina heti sitä reikää missä istuit.
7.tadaa,pyörit sen avannon ympärillä.
8.pääset siitä pyörimisestä pois klikkaamalla kenttää jostain toisesta kohdasta.

Toivottavasti onnistuitte!

Ei välttämättä tarvii tehä toista reikää tarvii vaa paina johoki aika lähelle ja sama jutt ku tossa 6... nii se pyörii vaikka metässä ympyrää jos haluut