Kivijoki

Started by mutavyöry, April 29, 2008, 14:51:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jussi88

näköjään on kivijoella kauheita märköjä,kyllä olisi makea tietää se paikka mistä sait sen .Onneavaan

SarQK

Juu kiitoksia vaan, kyllä paikka likenee.

Hauki tuli sieltä ihan alhaalta missä on se talokin.  :-) Sinne ruovikon reunaan kairasin reiän haukipilkillä ja sieltä se sitten nappasi. :-P

Edit: sain hauen keskipäivällä kevät talvella. :wink:

Pike

Kävin kokeilemassa 15min ajan. Ei tullut kun 100-150g ahventa pari kappaletta. Hieman ylempää sentää 180g puikkari  :roll:

Tupa[THP]

Yleensä olen tuolta saanut mukavasti pikkuabburaa (10-40g). Kuitenkin viimeksi tuli 150-300g ahventa kiitettävä määrä.

kala123

Jee!!! Tänää nous 2797g hauki "Matojoelta" :lol: :lol:

jussi88

mä en ikinä saa sieltä mitään ,kuin vaan pikku ahvenia.

SarQK

Mene sinne matojokeen pilkille ahven tasapainoilla ja vaikka harjoittelussa, itse tuhlasin paljon aikaa saada ensinmäinen hauki. :-P Kävin koko joen melkein läpi :-D

Joten yritystä vaan. :-)

jussi88

joo kävin sitä joen alinta paikka pommittaan,mutta tuli vaan pikku ahventa kuten yleensäkin voi sanoa että ihan paska paikka.Taidan jättää ton kivijoen muitten haasteeksi.  :cry:   

http://img508.imageshack.us/i/kivijoki.png/

Henri R.

Joo, itsekin ihmettelin missä ne kalat o ku pari kertaa käynyt, aina vaa kasa pikkusilppuahventa.

LeetWorld

Quote from: D-Vitamiini on March 30, 2009, 15:11:39
Ryhäjoen punnitus paikalta menee vasemmalle siihen mutkan keskelle ja ottaa ahventasurin niin alkaa tulemaan isoa ahventa  :-D

Eipä tullu mittöö :( En oo koskaan saanu ahventasurilla mitään.  :roll:

mianka

Tänään pelasin Kivijokea pari kertaa 10min pelin ja toisella kerralla
tuli niinkin hurja tulos kuin 2731g. Tähän mahtui toistaiseksi
toiseksi isoin haukeni pelissä, 1528g. En kauheasti ole tasureilla
kalastellut PP2:ssa, mutta nyt kun kerrankin niin tein niin heti tuli
sopivankokoinen :)

En noita 10min pelejäkään yleensä juuri harrasta, mutta nyt oli
sellainen fiilis, että pakko kokeilla.