tilaatko uistimesi?

Started by verpil, August 29, 2008, 21:16:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

verpil

siilinki

Vikke

Jokaisen uistimeni olen ostanut kaupasta, saanut lahjaksi tai muuten vain saanut.
En ole ikinä tainnut tilata.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

verpil

siilinki onko sulla jotain netti sivua jolta tilaat uistimes

Kaivo

Jokusia kertoja olen tilannut vieheitä. Kahdesti verkkokaupasta (Isokala.com, Varkauden Erä & Kalastus), yhden kerran paikallisen kalastusvälineliikkeen kautta vieheen maahantuojalta, yhdesti soitin suoraan toisen paikkakunnan kalastusliikkeeseen ja tilasin uistimia kotiini (Tampereen Kalastusväline Oy). Toistaiseksi olen ollut palveluihin ihan tyytyväinen, vieheet tulevat postissa muutamien päivien kuluessa. Jos tilauksen tekee siis maanantaina, tavara ovat yleensä perillä seuraavan viikonlopun reissuun mennessä.

Syy tilaamiseen ei ole ollut niinkään rahan säästäminen (hinnat ovat olleet normaalitasoa), vaan se, että en ole löytänyt haluamiani vieheitä kotipaikkakuntani kaupoista.

-- Kaivo

UppoPerho

Tällä hetkellä kaikki uistimeni on ostettu kaupasta, eikä tilaamalla.
Enkä oikeen uskokkaan että tulen tilaamaan uistimia mistään. Niitä saa hyvin kaupoista. :wink:
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

jompsu

Ihan kaupasta olen kaikki ostanut.
tä...?

ALEE

Eipä oo tullu tilattua.. kaupasta on tähän mennessä kaikki ostettu

SUURkalastaja jyväskyläst

Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Kippari Jussi

Ei ole tilattu. kaupasta kaikki ostettu.

perza

Pääosin itse tilaan netin kautta kaikkea kalastukseen liittyvää viimeeksi jigejä Varkauden erä ja kalastuskesta. Perhonsidonta matskut myös 95% netin kautta. Vieheitä nyt en tilaile kun niitä ite teen. Tintti-uistimet haen suoraan valmistajalta ne ovatkin sitten yksi niistä harvoista uistimista mitä omien vaappujen lisäksi siimojen päässä joskus on.

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Migelis

En ole tilannut.. Kaikki ostettu kaupasta.

kuhakalastaja

Yleensä ostan liikkestä, mutta olen tilannut biltemasta lusikkauistimia.
Professor toimii aina, kelillä kun kelillä!

Daiwa

Tilaan kyllä lusikka-aihioita, mutta en valmisuistimia.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

NightPiker

Khyllähän sitä kannattaa itse aina häpelöidä uistinta ennen kuin ostaa, ainaski minä teen niin  :wink:
Suottaahan tuota tulla ja suottaahan tuota olla tulemattakin.

jarisat

Sikäli, kun tietää, mitä haluaa, niin tilaaminen on helppo ja yleensä varmin tapa. Useimpien uistimia myyvien liikkeiden valikoimat ovat kohtuullisen suppeita, joten omaasi et ehkä löydä sieltä. Huuto.net on helppo väylä etsiä, josko sattuisi onnistamaan. Viimeisimmän erän tilasin suoraan valmistajalta.
Ja sitten niihin heräteostoksiin on helpoin "sortua" alan erikoisliikkeissä tai yleensä siellä, missä valikoima on suuri - pääsee hiblaustuntumalle ja innostuu helposti kokeilemaan jotain itselle uutta.
Tuurikalastaja

Tuuttara

Rialinnasta, sam fishingistä, isokalasta, kalastuskaupasta mutta yleensä ostan uistimet kaupasta.

]one

Hyvinkin usein. Lähinnä second hand-tavaraa. Kaupassa käynti oli muotia viime vuosikymmenellä.
Joskus tulee kyllä kalastuksen erikoisliikkeitäkin tuettua ostamalla vaappu, pari ja ale-ajat on myös asia erikseen.  :wink:

Acke

En tilaa, ostan liikkeestä. :-D

kalastan_kaikkea

Enpä ole tilannut eikä varmaan tule tarvetta tilata.(Ellei ole hyvä hinta.)

Makko

Varmin tapa on aina ostaa kaupasta niinkuin teen, mutta tekis mieli tilata pari bomberia netistä mutta se ei oo nii luotettavaa.

korppa

parisen kertaa olen netistä tilannut kun ei kaupasta löytyny

nelitahti

Kyllä minä uistimeni ihan lähi sportiasta hankin. Nopeaa ja vaivatonta. :-)
-nelitahti

[MPPK]Antonio(Fin)

"Enemmän osaamista, Enemmän saalista"

Naps

En ole koskaan tilannut.Yleensä ostan kaupasta.

fishing4ever

Ei ole tullut tilattua kun kaiken tarpeellisen kaupasta löytänyt tai sitten jäänyt kokonaan hankkimatta...

Dumppi 95

No suurin osa on tullut ostettua suoraan kaupasta ja saatu veljeltä, mutta valikoima on täällä päin aika huono ja hinnatkin kalliita, joten ensi kesäksi tilaan varmaan nettikaupoista suurimman osan.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

wild miguel

huutonetistä,sil on kaikkea laidasta laitaan ja viel uusia,joskus kaupasta

HP

Tilaan healfishing.comista joka kevät noin 20 eurolla vaappuja,jigejä jne sieltä löytyy melkeenpä kaikkea ja vielä halvalla tai sitten ostan huutonetistä.

jos jotain kiireellisiä asioita tulee käyn vain meidän citysportissa :)
Kultanen Räsänen !

Arska_1

Riippuu vähän. Yleensä kaupastahan noita tulee ostettua. Sepen tuuri vaappuja mahdollisesti tänä vuonna ostettava tekijältä itseltään kun sattuu olemaan paikkakuntalainen.

-Arska_1
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?