Olen tuossa yrittänyt saada elisan e-laskua sähköpostiini>soittoihin vakio vastaus 5krt peräkkäin ,että soitahan taas huomenna uudestaan jos/kun ei toimi ja sähköposti ruuhkautunut valitusten suman takia,joten siihen ei vielä ehditä vastaamaan.....

kai oletan...
Hoitasivat edes yhden asian kerralla kuntoon ,niin loppuis ne ruuhkatkin?>tuo muistuttaa kovasti julkisen puolen ajanvarausjärjestelmää missä jonoja tehdään urakalla ja ihmisiä pompotellaan miten sattuu??
Miksi ei suomalaiset valittais? olen hyvin kyrsiintynyt moisesta kohtalosta ja ihan syystäkin.
>myydään tuote joka ei ollutkaan se mistä puhuttiin puhelimessa.>HINTA PITI OLLA ALLE 20EKK JA 105E OLI 2KK laskuni jee..
>sopimuksen purku ovelasti estettiin tarjoamalla viikonloppuetua joka kuulemma teki taas sopimuksesta 24kk määräaikaisen....
>lasku tuli sitten 2kk päästä karhukirjeenä>piti olla sähköpostissa ymmärsin=e-lasku siis, ei mitään ilmoitusta s-postiin vain summa näkyi omapalvelussa.esim. tilinumerot ei avautuneet,erittelyistä puhumattakaan....lataa....ei valmistu näköjään....
>paperilaskusta n.6e lisämaksu kpl.
>tulostaminen/laskuerittely oma elisa palvelussa jää lataamaan tietoja ja 6 tunnin jälkeen lataa edelleen..
>Tiedusteluuni sähköpostilla ei vielä vastattu siis vrk. vasta mennyt.
Mites muilla ja mitäpä suosittelisitte tekemään,että saatas homma pelaamaan?
Roskapostiasetuksista vois kai johtua... vaikka tuleehan sitäkin kiitettävästi, että mitä sieltä säätäis jos liika tiukka e-laskuille?
Nää nörttijutut on kyllä syvältä...taidan lähtee kalaan..