0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Isompia kuhia ei kyllä ole näkynyt vaikka kuinka etsii. Toissapäivänä kävi kahdessa kisassa peräkkäin samalla paikalla niin että kala ei tuntunut "mahtuvan" avannosta ylös, vaan jäi avannon alle pariksi kymmeneksi sekunniksi, ja sitten irtosi.. Kyllä se sieltä vielä nousee!Nyt taas äskettäin 10min kisassa saaliina vain 5 kalaa, mutta keskipaino oli hyvä. Kalaa yhteensä koko kisassa 3899g, ahven 476g, kuha 480g, lahna 535g, säyne 782g ja taimen 1635g
Quote from: DoupleV on October 31, 2009, 16:07:09 Kuinka yleisiä Kirjot on Linlolla?Erittäin harvinaisia. Niitä ei vedetä taidolla, vaan munkilla.
Kuinka yleisiä Kirjot on Linlolla?
Joo kylhän niitä isoja harjoittelussa helposti saa. Ei kuitenkaan hyväksytä ennätyksiin.
Quote from: Kalaseppo on February 03, 2010, 20:48:43 Quote Joo kylhän niitä isoja harjoittelussa helposti saa. Ei kuitenkaan hyväksytä ennätyksiin.Millä perusteella muka ei hyväksytä ennätyksiin? Ainakin siihen listaan tallentuu myös harjoittelun osalta, mistä näkee henkilökohtaiset ennätykset.. Et kai sekoittanut siihen, jos pelaa turnausta helpoimmalla tasolla? Silloinhan ennätykset eivät talllenu, mut se taas ei liity harjoitteluun millään tavalla. Kun ainakin itse pelaan harjoittelua niin ne kalat ei tallennu ennätyksiin.
Quote Joo kylhän niitä isoja harjoittelussa helposti saa. Ei kuitenkaan hyväksytä ennätyksiin.Millä perusteella muka ei hyväksytä ennätyksiin? Ainakin siihen listaan tallentuu myös harjoittelun osalta, mistä näkee henkilökohtaiset ennätykset.. Et kai sekoittanut siihen, jos pelaa turnausta helpoimmalla tasolla? Silloinhan ennätykset eivät talllenu, mut se taas ei liity harjoitteluun millään tavalla.
Quote from: Juho99 on February 04, 2010, 06:01:13 Quote from: Kalaseppo on February 03, 2010, 20:48:43 Quote Joo kylhän niitä isoja harjoittelussa helposti saa. Ei kuitenkaan hyväksytä ennätyksiin.Millä perusteella muka ei hyväksytä ennätyksiin? Ainakin siihen listaan tallentuu myös harjoittelun osalta, mistä näkee henkilökohtaiset ennätykset.. Et kai sekoittanut siihen, jos pelaa turnausta helpoimmalla tasolla? Silloinhan ennätykset eivät talllenu, mut se taas ei liity harjoitteluun millään tavalla. Kun ainakin itse pelaan harjoittelua niin ne kalat ei tallennu ennätyksiin.Harjoittelussa tallentuu yksittäiset kalat. Jos saat esim. ennätys ahvenen, niin se kyllä tallentuu.Kalojen yhteispaino ei tallennu, koska pelin pituus ei ole vakio.
Jos Seppo Kekkonen on tietokone, niin ei noita kannata paljoa huudella.
Quote from: Qkkeli on March 22, 2010, 23:41:42 Jos Seppo Kekkonen on tietokone, niin ei noita kannata paljoa huudella. Sori. Aattelimpahan vaan ilmottaa tosta, ei ainakaan mun peleissä ole kukaan koskaan saanut yli 4,5kg haukea, ja toi oli sentään melkein 7kg.
Sain tänää linlolta 15 min kisassa 2,409 kg lahnan. Onko järven lahna enkka?
Sain linlolla 15 min kisassa 3 kuhaa, kaks päälle neljäsatatasta ja yks 710g. Olimun ekat kuhat linlolta .
Jos kirjolohta tarkoitat, niin selaappa tätä puuta vähäsen...
miten sais niitä uusia kaloja ku mä en oo tääl saanu yhtää. ainoastaan Mäntylahest kaksi noin 100g miekkasärkeä