Jup€:n kanssa olen hieman eri mieltä.
- Vaikka Venäjä voitti Norjan, peli oli vähän nihkeää. Leijonat tuoreilla jaloilla huomenna, Venäjällä peli alla.
- Venäjällä mainitsemasi pelaajat pelannu _paljon_ , ei välttämättä se paras asia.
- Suomella paljon vähemmän hävittävää, kuin isäntämaalla joilla kovat paineet.
- Kanada peli näytti sen että hyvänä päivänä, mikä tahansa maa lyötävissä.
No huomenna ollaan viisampia, kuinka matsissa käy. (Oma veikkaus 3-1 Suomelle).
- Venäjän pelaamisella Norjaa vastaan ei ole mitään merkitystä huomisen suhteen, pl Ovy, joka on klesana "jostakin paikasta" ja kai Kovykin...
- Venäjä tosiaan peluuttaa orjallisesti noita 5-7 ukkoa, vaikka eivät oikein mitään saa aikaan. Ihmettelen esim. Tereshenkon vähäistä vastuuta?
- Venäjän pakit ovat jopa luokkaa surkeampia(hitaampia/kankeampia) kuin vaikkapa Kanadan...
- Kotikisoissa noilla jo "kaiken hävinneillä" ei ole muuta kuin hävittävää... Unettomia öitä on Sochissa ryssien kiekkoleirissä.. "mitä jos(kun) taas MINÄ mokaan".. Huom, tarkoituksellisesti muotoa minä... Siihen se kaatuu Venäjä taas, ja vaikka nyt Suomen voittaisivat, eivät voita Olympiakultaa...
- Venäjä ei pysty ylittämään keskialuetta (jonka Suomi varmasti tukkii, ja yhellä karvaa), joten menee kuskaamiseksi ja sitä kautta turhautuvat...
- Venäjä kaipaa Kasparaitisia!!!:=)
+ SUOMI ON JOUKKUE!