Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kalamies]

Tuo ylimmäinen on aika loistava :)

perza

Kyllä on muppelillakin komeita vaappuja!

tossa yks pinkkimahanen hologrammikylki,
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

HuntaKilla

Komeita vaappuja on kyl teillä kaikilla! :lol:

Tulikin tässä mieleen kysymys, että minkälaiset välineet tarvitaan jos haluaa ruveta väsäämään vaappuja? Olisi tuossa inspistä aloittaa väsäily, mutta ei ole välineitä.. :|
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

Shield

Perza on kyllä taitava laittamaan tota hologrammia kylkiin :-). Pitäisi itekki tilata tollasta. Tuo sinun käyttämäsi lienee samfishingin teippiä? Minkälaista kamaa on? :?

perza

Quote from: muppeli on July 13, 2008, 10:57:41
Perza on kyllä taitava laittamaan tota hologrammia kylkiin :-). Pitäisi itekki tilata tollasta. Tuo sinun käyttämäsi lienee samfishingin teippiä? Minkälaista kamaa on? :?

Tuo on juurikin samfishingistä ostettua teippiä malli tais olla H05 jos oikein muistan.

Daiwa

Heh... On se niin kaunis! Ensimmäinen ite tehty vaappu. No ehkä puoleksi ite tehty, kun aihio oli valmiina. Kyllähän se ui.  :-)

Kommenttia saa laittaa.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

kalamies]

Aika hervottomat koukut, ihan nätti ekaksi.

Fisu95

Alla kuvia eikoista vaapuista punatäplänen on eka vaappuni!!

[IMG]http://img253.imageshack.us/img253/3

Lisää kuvia ekoista vaapuista tulee pian!  :mrgreen:
Peetukin sanoo niin!

Fisu95

Tässä lisää

Ja lisää tulee
Peetukin sanoo niin!

Fisu95

Vähän epätarkka kuva mutta kai siintä jotain selkoa saa!  :cry:
Peetukin sanoo niin!

Daiwa

Quote from: kalamies] on July 14, 2008, 17:16:18
Aika hervottomat koukut, ihan nätti ekaksi.
Jep! ostin paketin samfishingistä ja katoin itekki, että miksi ei tullu mukana pienempiä koukkuja, vaikka aihioita oli noinkin pieniä.
Pitää käydä ostaa muutenkin pienempiä kolmihaarakoukkuja, niin laitan ne tuohon paikolleen.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Kylmä-Mika

kalamies]

Shield

miksu94

kalamies, nuo lenkit näyttää aika pieneltä minun mielestäni, muuten hieno 8-)

kalamies]

khiitos, saattaahan ne hiukan pienet olla :S. Menen huomen kattoo saaks tol mitn D;

Torro

Ei tänne oikein kehtaa mitään laittaa kun mestarit suihkii ruikulla väritykset ja vuolee balsasta mutta mutta ....

tässä pari härpäkettä ....tiimarin väreillä ja pensselillä sohittu :roll:

perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Kuha-Eki

Jaa, yksi on sensuroitu  :-D
Hienojahan nuo ovat, varsinkin tuo ylempi saattaa olla kova ottipeli lohikalojen maailmassa (mitä minä olen näistä puhumaan, kun en ole saanut yhtään punalihaista  :lol:)
Koukuttaako?

Torro

Quote from: Kuha-Eki on July 15, 2008, 21:18:33
Jaa, yksi on sensuroitu  :-D
Juu yhren sensuroin kun ei ollut omaa tekoa :-D

kalamies]

Voi olla molemmat petoja hauelle. Kyllä en itse ekoja sudilla maalattuja jaksanu noin siististi kyhätä :D

perza

Tässä se lgh kopio nyt siten on,
Toinen onkin sitten pentin-uistien kopio.

kalamies]

:O ei kukaan ees voi tehä noin nättii jälkee!

Shield

Folio näyttää alkuperäiseltä lgh-foliolta vai näkeeks mun silmät väärin :? Taitaa olla aika harvinaista. Kumminkin taas kerran loistavaa jälkeä! :-)

kalamies]

Tässä nyt pari mitä tänään menen uittamaan, eli uusia kuvia en pistä yli viikkoon S: Mutta kun tulen sieltä pois, niin pistellään taas uusia kuvia :)

kalamies]

Tuota keskimmäistä en saanut kunnolla kuvaan :S ei se ole luonnossa noin suttunen, mutta jos sitä joskus oppisi kuvaamaan :S

kalamies]

Murmeli

Hyviä vaappuja, mutta siltiki kaikki neljä viestiä ois mahtunu mainiosti yhteen. Hyi sinua  :x 

Ps. mihin oot peukalos telonu? :-o

Torro

Nuo lenkit kannattaa putsata joka lakkauksen jälkeen. Huomattavasti helpompaa siten kuin että antaa kaikkien kerrosten kuivua siihen päällekäin :wink:

Oletkos ennen tehnyt tuollaisia BigMouth -tyyppisiä vaappuja, meinaan että ootko saanut millasen uinnin?

perza

Quote from: muppeli on July 16, 2008, 13:19:04
Folio näyttää alkuperäiseltä lgh-foliolta vai näkeeks mun silmät väärin :? Taitaa olla aika harvinaista. Kumminkin taas kerran loistavaa jälkeä! :-)
Kyllähän se on juurikin sitä, tosin ei se taida enää olla harvinaista...Sillon kun tuota ite ostin niin sitä ei saanut kirveelläkään mistään ja nyt sitä tuntus saavan vähän joka puolelta.

Shield

Quote from: El'ToroRosso on July 16, 2008, 14:11:55
lenkit kannattaa putsata joka lakkauksen jälkeen.
Itse putsaan lenkit vasta uintilevyn liimaamisen jälkeen. Näin tulee siistimmät :-) Äsken olin maalaamassa ja jouduin maalaamaan vaapun 4 kertaa ja aina huuhtelin maalin pois. Raitoja kun yritin maalata. Sitä kyselinkin että onko teillä hyviä vinkkejä raitojen maalaukseen? Potuttaa kun aina joutu maalaamaan uudestaan ja tulosta ei synny<!