Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kalastaja123

Ei vitsi mikä onnen päivä :-D :-D :lol:.

ja monta niit on?.

Mikkoporo

tässä tänään pajalta putkahtaneita...huomenna pääsee koukuttamaan.

perus muikku ja pari kontrastia kuhalle...

sitten yks sitruuna salakka vielä...

kalastaja123

Hienoja nuo. Toivotaan ett mustakin tulee noin hyvä. :lol:. Vaik mull ei oo mitää maaliruiskuu mut meinaan ostaa kyll bagderin joku ruisku

Paraskalastaja

NYT SE ON VALMIS!!!! ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN VAAPPU! Kommenttia kiitos.

-Paraskalastaja

kalastaja123

Mikkoporo voitko mitenkää pistää ne aikasemmin postiin ku vast perjanatina vai eikö sull oo aikaa? :-P

kalastaja123

Pitäiskö kokeilla vaapuks\popperiks  kaks viinikorkki mitkä on korkkia??.

kalastaja123

Tällanen runko siitä tuli :-D.

Kommentteja kiitos :lol:.

Mikkoporo

Quote from: kalastaja123 on January 13, 2009, 16:50:52
Mikkoporo voitko mitenkää pistää ne aikasemmin postiin ku vast perjanatina vai eikö sull oo aikaa? :-P

malta ootta perjantaihin niin saat vähän extraa pakettiin... :-D

Meillä on näköjään tää vaapun teko verissä tytön kanssa...tarkkaan se matkii isäänsä :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=OutauK60Z4U&feature=channel_page

KALIKKA

täytyy mikolle nostaa hattua ku avittaa tuolla viisii,hyvä et on tuommosii kavereitakin olemassa vielä
toivottavasti kalastajalla riittää innostus.muista että harjotus tekee mestarin vaikka alussa kantapää oppia tulee
ja epä onnistumisia paljon
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

kalastaja123

Toin nyt sisälle mun aihion ett voin maalata sen :-D.
ei oo ehkä nii hirveen hieno mut tällanen:

kommentteja :lol:

kalastaja123

Quote from: kapulan vetäjä on January 13, 2009, 19:07:22
täytyy mikolle nostaa hattua ku avittaa tuolla viisii,hyvä et on tuommosii kavereitakin olemassa vielä
toivottavasti kalastajalla riittää innostus.muista että harjotus tekee mestarin vaikka alussa kantapää oppia tulee
ja epä onnistumisia paljon

Kyll mull innostus riittää se on vaa nyt se maltti ku ei haluis riittää millää. :-D

Qkkeli

kalastaja123, tuo viimeinen kuva ei kyllä kerro tarpeeksi itse vieheestä. Eli hyvin vaikea mennä sanomaan yhtään mitään.

Tuosta aiemmasta kuvasta, en ole ennen kaksiosaista popperia nähnyt, mutta miksei se voisi toimia..  :wink: Ainakaan kelluvuuden kanssa ei pitäisi olla ongelmia.

kalastaja123

Sitä minäkin vähän joo mut pistän kunnon kuvan vast sitte ku se on valmis siis se vaappu.

Migelis

Tommoset tekasin täs illalla ku teki mieli turata hileitten kanssa..
Haukkukaa poies.  :-)

kalastaja123

Hienot on kyllä. :lol: Odottelen viel viikon loppuu et voin alkaa taas tekee.

Mikkoporo

Migelis,tuo musta/kultahile väritys oli viime kesänä ehdoton ykkösväri mulla. oonkin niitä nyt tehnyt aika monen mallista ens kesäks :roll:

kuha touhussa toimii ainakin...

kalastaja123

Äsken tuli uus maalaus valmiiks pistänkö kuvan?.

Heittelijä

Quote from: kalastaja123 on January 13, 2009, 21:37:37
Äsken tuli uus maalaus valmiiks pistänkö kuvan?.
Pistä toki!
Itelläki alkaa pian taas tulla vähän vaappuja. Rupes toi ruisku vaan räkimään niin ettei onnistunu. Nyt on sekin asia hoidettu  :-)

kalastaja123

kalastaja123

Ei oo kylläkään mikää hirveen hieno mut saa olla. :lol:

kommentteja. :lol: (muistakaa se on mun eka vaappu minkä oon viel maalannu) eikä oo mikää paras mahollinen kuva

Mikkoporo

kuvahan on komia! pakkasin jo tuossa muutaman rungon,turpalevyjä,tarrasilmiä,hilettä, parin vaapun verran...pistän vielä perjantaina pari runkoa lisää ja runkolankaa ,niin onpahan sulla ensviikolle tekemistä

kalastaja123

Joo kiitän todella paljon. en ollut uskovani mitä luin kun kirjoitit että annat nuo kamat mulle. :lol:

Mikkoporo

Quote from: Migelis on January 13, 2009, 21:08:17

Tommoset tekasin täs illalla ku teki mieli turata hileitten kanssa..
Haukkukaa poies.  :-)

Tässä on mun musta/kultahile joukkue ensikesän kuha sessioihin...Koollahan ei pitäisi olla väliä,mutta ens kesänähän se nähdään  :-D

Qkkeli

Jos tuolle virtakestävyyttä saa, niin taimenille varma peli koskessa, miksei harreillekkin.  :-)

Mikkoporo

Tälläistä tänä aamuna...

perza

Tuo musta/kulta hile vaappu näyttää kyllä perkuleen hyvältä. Taidanpa apinoida sen värityksen omiin vaappuihin...
:-)
Ei voi kun ihmetellä miten decoilla voi saada tuommosta jälkeä, tai sitten decat ei ole enää samallaisia kun ennen.(5 vuotta sitten)
:-o
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Migelis

Quote from: Mikkoporo on January 13, 2009, 21:32:09
Migelis,tuo musta/kultahile väritys oli viime kesänä ehdoton ykkösväri mulla. oonkin niitä nyt tehnyt aika monen mallista ens kesäks :roll:

kuha touhussa toimii ainakin...
Juu no hyvä kuulla.  :lol:
Kiitos vinkistä.
Komioita vaappuja mikkoporolla.  :-)

Mikkoporo

Laita Perza vaan hyvä kiertämään ,eikös semmoinen sanontakin ole  :-D

älyttömän tarkkana saa olla noilla dekoilla maalatessa, ja laimentainen on myöskin aika tarkkaa. epäilen että cabeilla ei taida olla yhtä tuskaista??