Kumpi haukikelaksi.

Started by Anonymous, March 14, 2004, 15:31:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Kumman valitsisit näistä haukikelaksi Abu Cardinal 602 vai Mitchell 300x Gold. Vavaksi tulee Abu Conolon Pro 8.

matiaz

No jos noista pitäisi valita, niin ottaisin ton Mitchellin. Erän kela testissä sai 4 tähteä ja toi Abu tais saada 3½... joten ei siinä vielä mitään eroja, mutta Mitchellit on paljon varmatoimisempi kun Abut! Ainakin ite oon ton huomannut! Isällä on vielä toimintakunnossa oleva 1970-luvun Mitchell (tosin ei kyllä enää käytössä) ja mää oon ite joutunu 3() eri Abun kelaa lähettämään takuuseen alle puolen vuoden kalastuksen jälkeen-------->VALMISTUSVIKOJA!

Ja sitäpaitsi Mitchelin kelat on paljon hianomman näköisiä, kuin Abut!
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

NuuskaMuusi

Eipä sillä ulkonäöllä oo paljookaan yhteistä laadun kans
Otapa ny tästäki selevää

Pete

Olen pitänyt näitä Mitchellin keloja laatupeleinä, mutta nyt selvisi "kultakelan" laatu. Syksyn hauki- ja taimenreissulla se meni niin jumiin, että väkisin sai vääntää saadakseen siimat sisälle. Kelaus muuttui todella raskaaksi ja kelan sisältä kuului jos jonkinmoista jurnutusta ja rahinaa.
Kela on/oli noin reilun vuoden ikäinen, eli ei kai vielä sellaisen pitäisi hajota.  Huollettu aina kalareissujen jälkeen sekä huuhdeltu ja kuivattu merireissujen jälkeen.
Nyt se on yhdessä Tammisaaren veneenlasku rampin roskissa, vitutti* sen verran.