Chat

Author Topic: Lappiin kalaan?  (Read 4126 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asseri88

• View Profile
    • Email
Lappiin kalaan?
« on: April 24, 2004, 14:00:04 »
Osaistitteko suositella jotain hyviä lohi,harri,taimen jokia tenon lähistöltä, tai muuten pohjois lapista. Olis kesällä tarkotus sinne päin lähteä...   ;)

taimen

• Guest
Re:Lappiin kalaan?
« Reply #1 on: April 24, 2004, 21:38:58 »
Noh, Teno ite on hyvä harri- ja lohijoki...
Sitte enontekiön aluella on kans hyvät harrimestat.

mikko78

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: April 25, 2004, 20:23:06 »
Inarinjoki on kuulemma hyvä paikka itse en ole sielä käynyt mutta juttelin viimmekesänä jäämeren rannalla (vesisaaressa) inarilaisen nuoren miehan kanssa ja hän kehui inarinjokea uskoisin sen olevan kokeilemisen arvoinen paikka.

Itse oli viimmekesänä Kairijoella josta tuli pientä harria ja taimenta. Kaveri sai yhen mitta taimenen ja yks porukka sai muutaman mitta taimenen.

Tänä kesänä taidan itse suunnistaa nuorttijoelle kokeilemaan taimenta.
KALASTUKSEEN käytettyä aikaa EI vähennetä miehen elinajasta

kaivo

• Guest
« Reply #3 on: April 26, 2004, 14:21:09 »
Arto Kojon laatima laajempi Lapin kalastustietopaketti löytyy täältä: http://fff.neutech.fi/Lapland/

Anonymous

• Guest
« Reply #4 on: May 24, 2004, 16:15:20 »
Käyppäs kurkkaamassa Vetsikkojokea. Siellä pitäis olla hyvin ja hyvänkokoista harria, ja taimenta.
Paikoin hankala kalastettava, ja kävelymatka on pitkä, mutta varsin rauhassa saapi sitten vastapainoksi kalastaa :)

-AP

Ville12

• View Profile
« Reply #5 on: June 14, 2004, 13:39:51 »
Vetsikko joki siis jos meinaat tenon sivujokea eihän siinä saa ns. ulko paikka kuntalaiset kalastaa tai ei ainakaan utsijoessa saa. pitäisi olla mökki (kuten meillä) siellä.

center>