kalat itse tehdyillä vieheillä

Started by galastelija, August 18, 2004, 22:32:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikkoporo

mikkoporon vaapulla kuha tili aukies tänään!1,4kg. perkuleskun tekee kutaa.kuvaa tulee kun löydän kameran piuhan...

tuolla vasemman puoleisella...

tuossa kauden avaus pönötys kuva

Zoltan8D

Kuinkas Mikkoporon uistinten kylkien maalaus tehty? :P sairaan nätin näkösiä. =D

KALIKKA

lasikuitu tylliä,lasikuitutylliä :wink:

ei mitään kuhia mut suuta vetää vehnäsellee.seuraavaks kuhan pyyntiin kuhan kerkiän
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Mikkoporo

Lasikuitua joo,tuolta kalamies.comin puolelta ostettua. helppoa käyttää ja suhkot nättiä jälkeäkin saa...ja toimii :-D
On pikkuisen erilainen fiilis vetää uistinta kun on omat vaaputtimet vedossa...ja taas jos vaappu jää pohjaan viduddaa sitten niin vietävästi. Ihan eri meininki kuin männä vuosina.

perza

Näinkin voi käydä kun haukia yrittää...Joo ei oo ollu tapana alamittasia paljoa kuvailla, mutta just oli kaveri kuvailemassa ni nappas samalla kuvan. Tuo oli jonkun reilu 40cm. Kyseisiä kaloja tuli 2kpl.

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

ollipossu

Mistä sais ostettua hyviä maaleja oman vaapun tekemiseen?

Heittelijä

Quote from: ollipossu on May 23, 2009, 23:25:32
Mistä sais ostettua hyviä maaleja oman vaapun tekemiseen?
Riippuu siitä millä maalaat. No ainakin kynäruiskulle hyviä vaappumaaleja saat netistä www.samfishing.fi  ja www.rialinna.fi

Mikkoporo

musta kultahile,,,ja taas toimii

3 min ja pikkuhauki veneessä

tää musta/kulta tuntuu kelpaavan...

Turismo

Tänään ensitesti vetokapuloilla.. 3 haukea ja 2 ahventa + 7tärppiä. hyvin tuntuu toimivan... kuha viellä puuttuu. Koskivaapuilla ehtiny tulee 9 taimenta ja turpa.

Mikkoporo

päästin kasvamaan...jospa siinä olis helmi seuraavalla kerralla :-D

Turismo

Quoteeilisen ainoa tärppi ja otti viehe... :oops:

hieno saalis! mä sain mökiltä samanlaisen! Sielt tulee niitä kyl oikeestaan aina jos viehe kulkee pohjassa. epäilen et sen järven pohja on täys noita.

Mikkoporo

yksi taimen,neljä kuhaa, tää oli otettava jo...

-sieppari-

Tuo on jo iha kunnon kokone kuha. Paljo se oikee paino? ( Ite sain viime tiistain 4.4 kilosen kuhan. :-D)

Mikkoporo

aamulla lähdin kuudelta järvelle töitten jälkeen ja saaliksi omilla vaapuilla 4 haukea ja yksi uunikala...

sube

Quote from: Mikkoporo on June 10, 2009, 14:06:37
aamulla lähdin kuudelta järvelle töitten jälkeen ja saaliksi omilla vaapuilla 4 haukea ja yksi uunikala...
Ja sä noita kaloja vetelet :D Paljos oli painoi kuvassa olevalla kalalla?

Mikkoporo

ei se ollut kuin vähän toista kiloa...mutta on se vaan hienoa saada omilla tekeleillä edes tuommoinenkin täpläkylki...se muuten syötiin justiinsa...voi taivas kun oli hyvää...

KalaMies--94

Viikon takainen enkkahauki... Paino siinä kahden kilon kieppeillä :-)

Ei sitä tiedä, jos ei kokeile.

Mikkoporo

jätkä on ihan naamoissaan...mullakin on tänä vuonna paukkunu,kuha,hauki,ahven ja taimen enkat...ja kaikki omilla vaapuilla... :-P

KalaMies--94

Quote from: Mikkoporo on June 12, 2009, 07:46:26
jätkä on ihan naamoissaan...mullakin on tänä vuonna paukkunu,kuha,hauki,ahven ja taimen enkat...ja kaikki omilla vaapuilla... :-P

Pitäähän se olla kun enkat pamahtaa omatekoiseen :lol: Kaverin kameralla on muita kuvia hauista niitä on varmaan 4-5 ja yks iso ahvenkin taitaa löytyä laittelen kuvia sitten kun se ne mulle lähettää.
Ei sitä tiedä, jos ei kokeile.

perza

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

KALIKKA

ei mikään kehu kala,mutta virallisen uistelu kauden avaus kala mikä joutui pataan.riski nelonen ja toista kymmentä luikkua

Murmeli

Yhen hauen oon saanu ensimmäisellä omnatekoisella vaapulla. Viehe tarkoittaa mitä vain siiman päässä lillutettavaa härpäkettä. Eli jos perhot lasketaan, niin harreja, salakoita, ahvenen ja lohen poikasia oon saanut.

Mikkoporo

ahven enkka meni uusiin puihin tasan puoli kiloa.sain myös pienen taimenen...nyt olis vaan mielenkiintoista tietää että missähän tuo mun digikamera on :?ei olis varmaan kannattanu ottaa sitä baariiin mukaan...

mökillä pysähty semmoinen n 20 000 €uisteluvene viereen ja kysyivät että missä päin täällä kannattaa uistella.näytin ahvenen ja taimenen ja sanoin että tässä,kysyvät että mihin otti?,niin sanoin että semmoiseen vaappuun kun kuhnamon kauhu.ihmettelivät että kukas niitä oikein valmistaa niin nostin käden pystyyn ja sanoin että minä :-D

Mikkoporo

tähän otti...täysin oma vaaputin

ei tarvinnu olla ihan yksin järvellä...

http://s624.photobucket.com/albums/tt329/Mikkopa/?action=view&current=taimen039.flv

KALIKKA

nätti assu. kavereilla vähän liian kova uistelu vauhti :-D
ootko mikko muute harrastanu useinkin tuota kaluston syvä pesua :evil:
muutama vuos sitte kokeilin itte kans pesua,mutta vettä tais olla hiukan liikaa n,45m :oops:siellä on ja pysyy dööri kaikkine
kilkkeinee

Turismo

Lauantain saalista. 6,5kg. Pari pienempää tuli kans, mutta pääsivät takas uimaan.

Ja punasempaa lihaa. 1,5kg

Heittelijä

Lauantain tuli ensimmäinen kala ite tehdyllä vaapulla. Hauki oli joku 2.5kg.
Toi probinaatti-lakka ei vissiii oikeen hauen hampaille sovi vai ? Ainaki reikiä siihen tuli sen verra :D

Tuollaseen se kävi kiinni