Hyva uistin taimenelle?

Started by TaimenC, September 10, 2004, 08:54:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TaimenC

Kalastelen koskella yleensä mutta kalastan myös merellä kuhaa ja haukea
Mutta haluaisin uusia suoisituksia taimenelle.

Olen kokeillut jo salmo bullhead,rapala countdownia ja abu tormentoria ja hieman muitakin.
Mutta nyt haluaisin kokeilla jotain muutakin jos sinulla on ehdotuksia nii voisitko kertoa (Tämähän on jo sanomattakin selvää, mutta älä ehdota noita uistimia mitkä kerroin äskettäin)

Voit kertoa myös ehdottamaasi uistimeen myös hyvän värin.

Raikka

Salmo Hornet on toiminut ihan hyvin kandee kokeilla...

Pete

Haluatko nyt niitä suosituksia sinne koskelle, merelle vai järvelle ?

Mihin aikaan vuodesta ?
Heittelyyn vai uisteluun ?
Millaiseen veteen ?

Taimenellehan on vaikka kuinka paljon uistimia, en oikein ymmärtänyt ilmeisesti kysymystäsi. Anteeksi.

TaimenC

Haluaisin suosituksia koskelle

Aika keski kesästä,heittelyyn ja kirkkaaseen ja puhtaaseen veteen, ei tulvaa

JUBE

TaimenC

Niin että minkä värinen liitsi olisi hyvä?
Ja olisiko oma tekemä vai kaupasta ostettu esim.MA leech?

JUBE

no musta, valkonen, vihreä ja punainen. noilla luulis pärjäävän. oma tekemällä ainaki tulee hyvä mieli ku saa omatekemäl kalan. eikai se kala kato että: hei toihan on kaupan liitsi nappaanpa siihen enkä tohon erkin tekemään.

´Matziki`

jeps liitsit rulaa erityisen hyviä värejä ovat luonnontaimenelle vihree pää musta tupsu istarille kaikki kimallepunaoranssipinkit jnejne...
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

k@rra@

Rapalalta löytyy CoutDownnista hyviä kokoja,jos koski on matala käyvät nuo Raikan ehdottamat Salmon Hornetit.
Hornetteja saa kelluvana kuin uppoavinakin
Ha-Ve on hyve.... www.have.fi
Sanokaa Lotto kun haluatte kirreä!!!!!
www.trabucco.it   www.sensas.com
www.seniorivaappu.fi

haukka

minä ehdottaisin kokeilemaan ul-aavetta... varsinkiin matalaan koskeen salakka aikana tappavan tehokas pikku lusikka  :D