Chat

Author Topic: Vesijärvi, Lahti  (Read 69677 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fisumasters

• View Profile
    • Email
Vs: Vesijärvi, Lahti
« Reply #60 on: March 11, 2013, 23:41:16 »
Ostin viime vuonna Silver foxin ja en saanu yhtään kuhaa koko vuonna, kysyisin muutaman kyssärin.Mikä on Veskun paras uistelupaikka? Ja minkä värinen vaappu olisi kuhalle passeli? Oliko viime kesä tavallista huonompi kuhakesä? käytättekö takilaa? kuinka syvälle vaapu pitäisin mennä?

roob

• View Profile
    • Email
« Reply #61 on: May 09, 2013, 12:48:06 »
Ostin viime vuonna Silver foxin ja en saanu yhtään kuhaa koko vuonna, kysyisin muutaman kyssärin.Mikä on Veskun paras uistelupaikka? Ja minkä värinen vaappu olisi kuhalle passeli? Oliko viime kesä tavallista huonompi kuhakesä? käytättekö takilaa? kuinka syvälle vaapu pitäisin mennä?

Viimevuosi oli mielestäni huono.... mutta kannattaa katsoa kuinka nopea von uisteluvauhtisi... itse huomasin että kun sain uisteluvauhdin hidastettua 3-3,5 km/h alkoi kuha vasta puremaan uistinta... parhaina väreinä toimi kuorre ja sinertävä merimetso...päivällä uistelin vähän syvemmällä ja illalla pinnemmasta

fisumasters

• View Profile
    • Email
« Reply #62 on: March 14, 2014, 18:24:47 »
Kertokaa mulle hyviä jigipaikkoja (ahven, kuha)

pasolini

• View Profile
    • Email
« Reply #63 on: April 28, 2014, 16:59:36 »
Tänään kausi omalta osaltani avattu Vesijärvellä. Siikasalmen suulla keltaista ja kelta-valkoista jigiä uitettuani totesin, ettei taida vielä olla kuha syönnillänsä?
3m-4m  syvyisestä kevyestä virtapaikasta kokeilin, saaliina 3h aikana ainoastaan yksi 200g ahven.
Uistelu ilman takilaa taitaa olla aika turhaa vielä tähän aikaan?

Onko muut korkanneet Veskun jo tänävuonna ja onko mitään tullut?

Veneitä ei ole hirveästi ainakaan vesillä näkynyt.

Mightylizard

• Pygmi
    • MSN Messenger - toni_pajunen@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #64 on: May 10, 2014, 23:03:38 »
Itse olen kertaalleen käynyt enonselällä uistelemassa taisi olla 22.4. Tyhjää tuli pyydettyä sen 4h ajan. Kaiun mukaan kalat olivat suurimmalta osin syvän päällä.

Mightylizard

• Pygmi
    • MSN Messenger - toni_pajunen@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #65 on: June 08, 2014, 20:00:49 »
Mielenkiintoisen uudistuksen ovat lahden vesijärvelle keksineet.
Max 3 kuhaa, haukea tai taimenta/päivä vetouistellen jotta petokalakannat vahvistuisivat.
Silti verkkoja järvi täynnä ja rysillä lienee kiskoneet 15cm siikaa prisman kalatiskille myyntiin.

center>