Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Millä veneellä uistelette?

Started by NilsMaster, April 17, 2002, 20:08:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Salmo

Ilmarin 550 + 60 EFI Jammu, nämä vuosimallia -05.

Kiiskinen

Jigihemmo

Veneenä Suvi(en muista tyyppiä), moottori on Tohatsun 18hv 2-tahti ja vapatelineitä löytyy riittävästi.
Osta jigi, ja mene kalastamaan.

miigu

puuvene suht isohko.. 8hp 4-tahti yamaha perä tuupparina, ens kesänä saattaa moottori vaihtuu isompaa 15hp 4-tahti jamppuu,  :-D
Vapoja yleensä vaan 3-5 ja yks blaanari

SUURkalastaja jyväskyläst

lähijärvellä soudellen norm. veneellä, mutta perheen kanssa(isä ja isoveli) quicksilverin kumiveneellä jonka perässä 20hp marine
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

pumpkinca

Lohen soutuvene mallia en tiedä varmasti mutta muistuttaa tätä: http://www.lohi.fi/uudetsivut/index.php?option=content&pcontent=1&task=view&id=28&Itemid=58

Tosin korjailtu viimekesänä sekä maalattu vihertäväksi päältä ja valkoiseksi sisältä.Perämoottorina ankara savukone Johnsson jostain 60 luvulta tahtoo vaan viedä liian kovaa vedätyksen kannalta..onneksi on airot.

[t-k]

No on kaksi venettä. Toisella uistelen yksin, joka on Viiru Iivari niminen  :-D. Toinen on Suomi 410, jonka perässä 5hp tohatsu ja myös (ei ollut käytössä 1v.) 15hp Evinrude.

kiiltomato

Mulla on 2,5 hv jammu soutuvenees, linderi alumiinipaatti 5hv joka on myynnis ja Buster M 40hv hondal ja uistelutelineil on tilaukses kevääks :mrgreen:

Tapke

5.7m jokivene, moottori yamaha 8 2-t. vapateline 5 vavalle

Clbr

Silver Eagle Starcabin ja Mercury EFI 115 HV 4T

ara_1

silver hawk,jossa 60 heppanen yamahan moottori!
Hauestaja ;)

[t-k]

Taitaa tänä kesä tulla meille uusi vene. Joko Suomi 440R 20hp moottorilla tai Hirvas 60hp moottrilla. :-)

magnum

mulla on terhi 370 ja suzuki 6horse power. kyl sillä isoveljen kanssa voi uistella...porovedellä!!

Toniski

hirvaksen 405 ja perässä yamahan 4hp. pitäs ostaa toki uus moottori nimittäin suositus on 4-15 ja moottori on vanha muutenkin. semmonen 10hp nelitahti varmaan...
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Kurppa

Quote from: Tornio_River on April 19, 2002, 15:18:43
:D no mä en oikein tiedä nuista teidän veneistä,
Isoja :) itsellä on tälläinen   5,2m  pitkä joki vene, :D
tosin olen ehkä vähän väärässä seurassa arvon
moottoriuisteliat 8)

Samoin.  :wink:

Vihernieriä

Terhi 401 ja suzukin 4 heppanen  :-D

magnum

no mul on sellanen suomi 410r (pulpetti vene) ja suzuki 6hp.ostettiin se vene kaks viikkoo sitte ja luulen että vuos pitäs ajella sillä kutosella ja sitte kesällä ostettas honteli 10-15hp

Toniski

kyllähän tommosella 4-6 hp pärjää todella mainiosti jos kalastaa suunnilleen parin kilometrin säteellä oman laiturin nokasta mutta ei sillä oikein kauhean pitkiä matkoja viitsi tehdä. Ite oon ajanu 4heppasella yli 10 kilometrin matkoja mutta matka taittuu hieman liian hitaasti :-D
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Keisarin Hauki

Terhi 440 ja viisheppanen jammu huutaa perässä,aivan makeimmillaan vetouisteluun ja vie vähän bensaa...ainoa vain että kisalähdössä ei paljon kärkiporukan tahdissa pysy ;D

Miquel

No tommosella 4 metrisellä veneellä 10 hv HONDA perässä. Tarkotus ois ostaa vähän isompi.
Taimenta väsyttämään!

250gl

Ennen oli terhi ja 30hv honda perässä ja vapa telineitä kaks kummallakin laidalla ja kolme keskellä mut nyt ollaan myyty seki vene  :-(

pju

Ketjun avaajan malliin Buster M + Yamaha F40, Busterin oma vaparäkki perässä + itse värkätty 6 vavan targakaari, 1 kpl Scotty-takila.

Aika hankala paketti käsitellä yksin tuulisella kelillä uistellessa. Hieman isompi HT-vene himottaisi.

-Pju

Adidi

Meillä Buster L silverin HT-katteella ja vapatelineillä. 3vuotta vanha. 50 Honda perämoottori.

duunari-91

10 hp jonssonilla ja soutuveneellä

raigi

jurmo lux pulpettivene, pituus 4.7m, koneena -84vm. yamaha 30

Yuz

Susirumalla pulpettiveneellä, jossa on 35hp moottori. Joskus sitten pienemmällä veneellä, joka on pelottavan kiikkerä + 4hp Mercury.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

taildancer

Bella 490r+vm-00 honda bf 50.2 kpl scotty takilaa 12vavan targa, 12vavan takaräkki.lowrance 3500 karttaplotteri,hummingbirg 250dx kaikuluotain.ja apelco fishfinder kaikuluotain.

taildancer

Quote from: magnum on May 21, 2007, 08:23:17
no mul on sellanen suomi 410r (pulpetti vene) ja suzuki 6hp.ostettiin se vene kaks viikkoo sitte ja luulen että vuos pitäs ajella sillä kutosella ja sitte kesällä ostettas honteli 10-15hp
sry offtopic mutta se vene on sun isäs eikä sinun.

Ekku73

Mulla raukalla ei ole omaa venettä mut lainaan appiukolta yamarin 410 ja 30 jammua..eikä ole kuin kaks vapatelinettä.. :cry: sit toisella järvellä on tyttöystävän ukin entinen suomi 410 ja 7,5hv evikka.. :-D

magnum

Quote from: Taildancer on June 29, 2007, 11:28:40
Bella 490r+vm-00 honda bf 50.2 kpl scotty takilaa 12vavan targa, 12vavan takaräkki.lowrance 3500 karttaplotteri,hummingbirg 250dx kaikuluotain.ja apelco fishfinder kaikuluotain.
ei toikaan oo sun :-P