Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Stormin vaaput

Started by Ville, May 05, 2002, 20:01:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Tammukka

Midwartilla en ole kalaa saanut, mutta Thunderstickillä mukavia hauki saaliita.
Kalaan!

Arza

itelläni on muutama stormin vaappu ja niillä oon saanu kaikista eniten haukia ne on semmosia pulleita( en muista nimeä) :)

<BOMBER>

itellä on mid wartti ja kyllä sillä on ihan hyvin tullu.
#KeeP On Bombing!#

CiioN

Mä en oo koskaan kokeillu Stormin vaappuja, mutta kalajigejä mä käytän usein.
Wild Eye-jigit on huonoja, koska ne hajoaa ja kuivuvat helposti, mutta kyllä niilläkin kalaa tulee!

Dogget

Oon saanu ahvenia thunder stickillä...

Anonymous

Stormin sub,mid ja wiggle warteilla on tullut haukea ja ahventa todella hyvin. Jos jollain on tietoa että missä myydään 7cm sub warttia niin voisi ilmoittaa tänne tai sähköpostiini. Myös Deep thunder ja shallow tunder toimivat hyvin hauelle.

Anonymous

onko kukaan kokeillu sitä isoa viistoista senttistä stormia? olikohan ne shallow runner ja sit deep runner?

Kalojen kauhu

Itellä on yksi thunderi ja on sillä jo kaksi haukea tullu. Tosin aika pieniä olivat. Kaverit on niillä saanu ahvenia haukia. Ja on sillä yks kuhakin tullut. ; :)
Kalojen ja Laitisen kauhu!

Jigi

Keväällä tuli Midwart ostettua. Haukia ei keväällä tullut mutta nyt on toiminu uistelussa todella hyvin! Joka kerta on tullu vähintään kaksi haukea. Ja muutama pieni ahvenkin sillä on tullut narrattua...

Sampo

Itelläni on Stormin Thunderstick ja kalaa on tullut vaikken ole vielä sitä edes paljoa käyttänyt. 4 haukee tosin pieniä ja muutama ahven. Kaveri sai sillä semmosen puolkilosen kuhankin ku oltiin eilen kalassa. :)
minä

rusakko

Tämmöinen aihe voi jo ollakkin, mutta mitä mielta olette stormin vaapuista, tuleeko niillä kalaa? Itse koeuitin stockmannin akvaariossa thunder crank -vaappua ja sen jälkeen tein heti kaupat  :D .  Ainakin hinta niissä on kohdallaan. Ainaski stokkalla makso vain 5,90e  :)

Jigi

Joo, kyllä thunder cranck pitäisi olla ihan kelpo uistin kuhalle ja haulle. Keskisen syys-ale myynneistä niitä sai 2e kappale...  Ja normaalisti Keskisellä ne on jotain 5e pintaan. Myös stormin MidaWart pullukka on ollut aika hyvä haulle ja isommalle ahvenelle. Hot´n tot uistimia ostin pari mutta niitä en ole vielä testannut.

|Fisherman|

Ite en tiedä ;), minkä niminen vaappu se on mutta kyllä sillä kalaa nostaa! Se taitaa ollakkin mun paras vaappu! Hauelle ainakin kelpaa! ;) (Suosittelen) Strom!
Oletko koskaan kuullut kaverista, joka ei ole ikinä kalastanut?

hesep

Stormin sub wart- aivan ehdoton tykki ahvenelle ja pienille hauille.

Peksim

Thunderstickeillä on ainakin tullut haukea ja kuhaa aika hyvin.
Deep thunder on myös kokeilemisen arvoinen, isosta koostaan huolimatta sillä on tullut suhteellisen pieniä kuhia, mutta uskoisin että tuo ko. vaappu toimiin hyvin isolle hauelle. Taisi Erä-lehtikin joskus kehua sitä suurhauki vappuna...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Anonymous

Mulla oli thunderstick viime kesänä ottipeli hauelle ja faijan tuttu oli kuulemma kehunu sitä hyvänä kuhauistimena... ite siirryn kokonaan stormin vaappuihin... ei opiskelian tuloilla kovin montaa rapalaa osteta  :(

Kala_Jökke

Vieras tt on kyl ihan oikeassa. Rapalat on kalliita. Stormitkin on hyviä. Itellä on joku thunder stick ja neljä eri väriä... Ihan hyvin on toiminu...Suosittelen. Rapaloilla en oo oikein koskaan saanu kalaa

Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

rusakko

Olen ajatellut kokeilla lohen ynnä muiden punalihaisten kalojen vetouistelua, eikä minulla ole oikein varaa ostaa mitään lohivaappuja ihan vain kokeiluun (en edes tiedä onko siellä missä uistelen lohta  ;) ). Niin voiko hauki/kuha/ahven vaapuilla saada niitä kaloja  :)

Puukala

Onko tullut haukia tai muita kaloja niillä stormin 15-senttisillä shallow thundereilla?

K0lkkaaja

Sub Wart ja Mid Wart on kyllä vakiovarustuksessa mukana.
Myös hauille maistunut noi isommat Stormin kapulat.

Kokslax

Syvissä vesissä olen käyttänyt ja kohtalaisesti on kuhaa tullut. Yksi huono puoli ainakin on sen lyhyt heitto pituus.
Kaks mummoo ajo tandemilla, keskimmäinen keuli.

KalaKaapo

Ei ne rapaloita ja nilsuja voita, mutta kyllä esimerkiksi subvartilla saa joistakin kaislikkoisilta rannoilta ihain mukavasti haukia ja onhan stormin syvänne uistimet ihan pyytäviä. Jos kuitenkin haluat "varmasti" saada kalaa niin ei stormeihin kannata kovin paljon toivoa laskea.

P.S Hot'n tot on surkea >:(
Voi nääs nääs nääs.. duupiduu nääs nääs.. däkädäkä duupiduu nääs...

Anonymous

Mä sain stomin thunderstickillä(papukaija) enemmän haukea, kun rapalalla, nilsulla ja lusikoilla yhteensä... suurin kyllä vain 3kg

Jölli

Suoraan sanottuna Stormit on parhaita ja Nilsutkin on hyviä mutta yhtään rapalaa en tule ikinä ostamaan koska ne ui syvällä ja poikittain...

SledgeHammerFIN

Quote from: Jölli on June 21, 2004, 20:21:50
Suoraan sanottuna Stormit on parhaita ja Nilsutkin on hyviä mutta yhtään rapalaa en tule ikinä ostamaan koska ne ui syvällä ja poikittain...
Perustele tuota Rapala kantaasi?
Hauki hommissa: Haspeli: Shimano CX 4000, Shakespeare Ambidex 8,5", 0.15mm punottua, Flambeun 3 tasoinen pakki aina mukana.

KatchU

mulla on noita stormeja ollu, on ja tulee olemaan jatkossakin. sen verran hyvin ovat pyytäneet että mun pakin ehdotonta eliittiä. varsinkin toi thunderstick muikun värissenä on ollut aika hyvä. muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kun kalaa on noussut niin thunderstick on ollut aina yksi parhaista uistimista. myös toi thundercrank on hyvä ja subwartilla voi nousta ahventa,

Kala_Jökke

Kaveri sai lähiaikoina yli kakskilosen... Mun mielestä se oli thunder crank millä se sen sai. Semmonen pikkasen ahvenen värinen.
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

Hauki Hemmo

kyllä stormin vaapuista ehoton ykkönen on shallow thunder haukea on noussu paljo

Anonymous

On tolla thunder stikillä tullu paljon ahventa isoa ja pientä. Mutta onko stormin jigit hyviä?
hienon värisiä ainakin.  :)

Petri

Itse ostin muutaman stormin kalajigin noin kuukausi sitten ja olen vähän pettynyt koska kalaa ei ole tullut ja pyrstön liike oli hyvin pieni. Jopa halvat master jigit ovat olleet parempi uintisia kuin nuo stormit, saattaa tietenkin olla että ovat yksilö vikoja. Hienon näköisiähän nuo ovat.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.