Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

kuinka monta kertaa viikossa kalastat

Started by JazzSinatra, January 21, 2007, 21:29:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kuinka monta kertaa viikossa kalastat (kesäisin)

kerran
26 (16%)
kaksi
26 (16%)
kolme
28 (17.2%)
neljä
30 (18.4%)
viisi
23 (14.1%)
kuusi
8 (4.9%)
seitsämän
22 (13.5%)

Total Members Voted: 144

Juz

Keväällä, kesällä ja syksyllä vähintään kerran kahdessa viikossa. Heinäkuussa, kun kuhasesonki on parhaimmillaan, viikossa tulee käytyä uistelemassa 2-5 kertaa.
Talvella taas hyvä jos kerran kuussa ehtii pilkille :-( Huomenna tulee tämän talven eka pilkkireissu, kun salibandyharjoitukset/pelit vieneet kaikki viikonloput.

Acke

Kesällä käyn n. 4 kertaa viikossa, koska oon mökillä kesäisin viikossa 2-6 päivää. Talvisin sitten 1-3 kertaa viikossa.

Murmeli

Itse käyn ehkä kaksi...kolme kertaa viikon aikana. Tälläviikolla taidan käydä kuitenkin 4-6 kertaa pilkillä.

jompsu

kesällä melkein joka päivä käyn kalassa eli vastasin 6 kertaa :-)
talvella kun on koulua niin ei kerkeä vielä käydä kuin kerran viikossa mutta kevällä käyn pilkilläkin useammin kuin kerran..
tä...?

Laku

Kesällä tulee käytyä aika paljon, jopa 6 kertaa viikossa, mutta talvella määrä jää yhteen - kolmeen kertaan viikossa koulun takia. Lomilla sitten kerkeääkin käydä pilkillä.

nelitahti

Kesällä aika paljon, enintään 5 jos on kesäloma.
Talvella kun en pilkintää harrasta jää kalastus noin 1 kerta/talvi.. :-)
-nelitahti

pilkkiäijä

Kohta kun on lumet sulanut jäältä viereiseltä järveltä, niin kai siinä ainakin pari viikkoa joka päivä käydään. Jos vaan kalaa tulee  :wink:

Tänään siitä vuoden ensimmäiset kalat, 2 särkeä keskipainoltaan 150g ja 3 ahventa jotka oli kaikki yli 50g.
Olen kalastelijapoika!

Suurkalastaja1

Yleensä 1-7 kertaa, riippuu siitä kuinka paljon on aikaa, esim. kesälomalla saatan käydä 7-15 päivää putkeen kalalla :-D
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

Naps

Talvella käyn 1-2 kertaa pilkillä.Kesällä taas vaihtelee paljon 1-7 kertaa

HP

Kesäisin 3-4 kertaa viikossa koska mökki on joen vieressä
talvella 1-2 kerta viikossa käyn pilkillä :)
Kultanen Räsänen !

THR

kyllä jos hyvät ilmat on niin joka päivä  :-) yleensä noin 4-5 kertaa

pyhämaanpoek

pari kertaa talvessa. mutta kevät-kesä-syksyllä lähes joka päivä

Karski

Hmm..Se riippuu niin monesta asiasta että montako kertaa viikossa käyn kalassa. Joskus saatan käydä useampia kertoja ja toisinaan en kertaakaan viikossa. Entä sitten jos on kerralla viikon verran. Lasketaanko se yhdeksi kerraksi  :wink:. Siis kun menen kalaan olen yleensä pitempään kerralla ja silloin tällöin teen vuorokauden reissuja  :-).
''eise oo niin justiinsa''

Miskala

Suunnilleen neljä... Aina kun mahdollista!  :-)

Dumppi 95

Kesälomalla kun ollaan mökillä niin joka päivä. Sitten syksyllä kun koulut alkaa niin pääosin viikonloppuna ja joskus koulun jälkeen.
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

D-Vitamiini

enoni kun oli pieni kävi päivässä 3 kertaa  :roll:
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Jacke

Vähän hankala kysymys, kun kesäisin olen isovanhempien luona ja siinä menee joki aivan vierestä.
Mutta vastasin tuohon että seitsemän kertaa, koska joku päivä voi mennä ettei kalasta yhtään ja joskus voi kalastaa monta kertaa päivässä eli kyllä se varmaan on sitten tuo seitsemän.

Roope-Ankka

Qkkeli