Kalastuskuvia tänne.

Started by raimo, March 08, 2006, 13:39:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

anis

Quote from: ara_1 on April 29, 2007, 19:11:12
tämmönen tuli tänään päivällä ja reissun loppupuolelle.Oltiin heitetty yks ranta kokonaan läpi paitsi ihan rannan vasemman puoleinen reunusta ja sanoin,että menisimme heittelemään vielä sen.Taisi olla ensimmäinen heitto siihen,niin paukahti tämä 6,700kg hauki kiinni ja oli vielä hyvin kiinni.Kala vuosi ennen vapautusta vähän,mutta toivotaan,että selvisi.Faija sai samaisella reissulla 4,200kg hauen.Tuo 6,700kg hauki otti westinsin 18 cm katkovaappuun.

ilme on taas mikä on :-D
On hieno hauki. Itse voisin kans haaveilla tommoisesta kalasta.

[Vision]

Älkää lainailko koko ajan samaa kuvaa. Mutta todella hieno hauki  :-)
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

pilkkiäijä

Tuli tossa pari päivää sitten 2.5kg meritaimen. Kala nappasi johkin halppisvaappuun, kun uistelimme haukia. Värinä vaapussa oli: mustat raidat, punainen perä, musta selkä, sininen kylki, valkoinen maha ja mahan ja kyljen välissä kultasta. Kuva:

Olen kalastelijapoika!

juhox

hirmu komee kuva pilkkiäijällä meritaimenesta :-o.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

ara_1

pitää vain toivoa,että tuo mun 6,700kg hauki selviää!! :|
Hauestaja ;)

Salmo

Quote from: ara_1 on April 30, 2007, 14:49:12
pitää vain toivoa,että tuo mun 6,700kg hauki selviää!! :|

Kyllähän hauet tutkimusten mukaan varsin hyvin kestävät vapauttamista, jopa huonosti käsiteltynäkin. Tosin aika ilkeät verivanat tuosta lähtee. Nätti hauki joka tapauksessa.

Pescador

Quote from: Qkkeli on June 22, 2006, 22:32:11
Minun mielestä juuri tällaisia kuvia on turha laittaa. Ei ketään kiinnosta kauaa katsoa 1,5 kilon haukia kun ei niissä ole mitään mielenkiintoista. Ja tuo vesikuva on kyllä yhtä tyhjän kanssa, kun ei siinä vedessä näy mitään selvää.

En siis hauku näitä kuvia(en tosin kehukkaan), mutta niitä on minun mielestä ainakin tylsä katsoa.
Vähän sama asia kuin laittaisin kuvia jokaisesta yli 300 gramman särjestä.. :wink:
Näitähän on mukava katsoa :-o

Salmo

Faija paranteli ennätystään 11,3 kg gäddalla ja itse taas toimin nostajana, punnitsijana, pönöttäjänä ja vapauttajana. :-) Upea kala ja venekunnan eka kympin ylitys!

Tosimies

Ei tainnu enää olla mätiä mahassa?

250gl

Quote from: raimo on July 21, 2006, 13:05:56
Taas onnistu kuvan laittaminen, tässähän ollaan jo voiton puolella.

Oma ennätysharri 43 senttiä ja pari 35 senttistä harria päälle.

Tämäkin aikaa kaukaa lainattu mut oli ihan pakko kysyä että onko tämä Rautukoskelta?

Salmo

ara_1

on kyllä komea tuo 13 kg hauki!!!!! :-o Eilisen reissumme piti olla hauen ja taimenen heittelyreissu,mutta tuuli oli niin kovaa,niin päätimme jäädä sisemmälle heittelemään haukia.Reissulla tuli 2 haukea ja yksi seurasi viehettäni. Faijan hauki painoi 5,5kg ja mun vaivaiset 4,5kg.Faijan hauki puri jerkkiin ja minun puri westins jätte katkovaappuun taas kerran.
mun 4,5kg pulikka
Hauestaja ;)

Hemulisoturi

« Viimeksi muokattu: tänään kello 01:41:04 pm kirjoittanut ara_1 »
.. ja Tomi kirjoittanut viestin tänään kello 01:37:12 pm

Oh. Arahan sen jo sanoikin.  :-P

250gl

Jokku pääsee jo veneellä kalaan vaikka meillä on vasta jäät lähössä ja ei ole kyllä venettäkään ku myytiin se viime kesänä  :roll:

lohen pyytäjä

Quote from: Juves on May 01, 2007, 22:57:35
Faija paranteli ennätystään 11,3 kg gäddalla ja itse taas toimin nostajana, punnitsijana, pönöttäjänä ja vapauttajana. :-) Upea kala ja venekunnan eka kympin ylitys!

Saisimpa minäkin joskus tuollaisen hauen,mutta haaveeksi taitaa jäädä. Mutta kyllä on komea hauki!
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

kalle

Komea kala, onnittelut koko venekunnalle! Ja pirun hyvä kuva myös. Mistäpäin maatamme nuo tuli? Mihinkä otti?

Salmo

Quote from: kalle on May 02, 2007, 23:46:49
Komea kala, onnittelut koko venekunnalle! Ja pirun hyvä kuva myös. Mistäpäin maatamme nuo tuli? Mihinkä otti?

Kiitosta vaan! Tuo mörssäri tuli Taivassalon ja Velkuan suunnalta ja otti Suspigiin.

Alkupäivä oli vaikeaa, kunnes keksin, että Suspihan toimii erinomaisesti tynkäkaislikon seassa. Laitoimme jokainen (3 kaveria) samanlaiset Suspit siimojemme päihin ja jokainen sai melko tasaiseen tahtiin kaloja. Väsyttelin rauhassa 1,5 kg perushaukea, kun yhtäkkiä huomasin sen perässä uivan todella ison mörön. Heitin ankkurin ja aloimme metsästää tätä isomusta. Faijan Suspiin se sitten lopulta tarttui. Vai olikohan sittenkään sama? :wink: Ehkä oli, ehkä ei... Ensi vuonna täytyy ottaa sama kala vähän isompana. :-)

[Vision]

Juu todella komea hauki Juveksella. Mutta tätäkin kuvaa on jo lainattu kahdesti...
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Lurppa

Olis kiva mennä kalaan...
Mutta pitää lopuista kokeista selvitä ennenkun on enemmän aikaa... :/
Kaverin kanssa olis kiva mennä :)
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!

Tosimies

Quote from: imot90 on May 03, 2007, 17:16:26
Quote from: Lurppa on May 03, 2007, 16:39:36
Olis kiva mennä kalaan...
Mutta pitää lopuista kokeista selvitä ennenkun on enemmän aikaa... :/
Kaverin kanssa olis kiva mennä :)

Mitenköhän tuo liittyy kalastuskuviin?

Voi jumalauta pitääkö joka kommentista aukoa päätään? Etsä modetaattoriks pääse vaikka kuinka koitat "puhdistaa" tätä palstaa.
Mitenköhän tuo sinun viestisi liittyy kalastuskuviin? tai mitenköhän tämä liittyy? No ei mitenkään joten jätetään tämä homma tähän.

Lurppa

Tuli vain lähinnä näistä kalastuskuvista mieleen..
Njaa, kenties olet silti oikeassa.
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!

Jussi_

Quote from: 250gl on May 02, 2007, 09:41:33
Quote from: raimo on July 21, 2006, 13:05:56
Taas onnistu kuvan laittaminen, tässähän ollaan jo voiton puolella.

Oma ennätysharri 43 senttiä ja pari 35 senttistä harria päälle.

Tämäkin aikaa kaukaa lainattu mut oli ihan pakko kysyä että onko tämä Rautukoskelta?
Raimo ei ole enää käyttäjä, mutta luulen tietäväni vastauksen.
Kalat ovat Könkämäenolta.

ara_1

hehhe.Tänään tuli tämän kevään pienin veneestä käsin saatu hauki,joka painoi about 2kg.Reissulla tuli myös toinen hauki,joka painoi 3,300kg,mutta oli yllättävän virkeä kutukalaksi.Molemmat hauet ottivat westins jätteen.Hauet saivat kuvan oton jälkeen vapauden.
3,300kg

:-D
Hauestaja ;)

pilkkiäijä

Olen kalastelijapoika!

Desperado

Nonni, nyt on kauden avauskala nostettu.Painoa 5,7kg ja pituutta en mitannut.
Ottipelinä toimi räikeä 15 senttinen invincible.

pilkkiäijä

Quote from: Desperado on May 05, 2007, 20:10:47
Nonni, nyt on kauden avauskala nostettu.Painoa 5,7kg ja pituutta en mitannut.
Ottipelinä toimi räikeä 15 senttinen invincible.
Hieno hauki. Onnittelut!!
Olen kalastelijapoika!

H.a.u.k.i

Joo, komee hauki on Desperadolla!  :-)
Onnittelut täältäkin päin!
Räsänen 7! Mitä muuta tarvitset?

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: H.a.u.k.i on May 05, 2007, 20:20:40
Joo, komee hauki on Desperadolla!  :-)
Onnittelut täältäkin päin!
Täältäkin onnittelut Desperadolle...
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Desperado

Quote from: ara_1 on May 05, 2007, 21:55:49
perus luupää,onnittelen.Kai pääsi takaisin kasvamaan? :-)
Itse asiassa ei...:( Ei ollut kameraa mukana veneessä.Joudin sitten tuomaan sen maihin.
Oli se kyllä ottanut vieheenkin aika hanakasti, että en tiedä olisiko vapauttamisessa ollut järkeäkään.
Mutta, ihan hyvää ruokaa siitä kuitenkin sitten tuli.:)

lohen pyytäjä

Ompa tumma hauki. Eikö olekkin järvestä saatu?
Kalaan aina kun vain ehtii.;)