Chat

Author Topic: Airsoft  (Read 98579 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Reaper

• View Profile
    • Email
Airsoft
« on: December 02, 2002, 21:17:47 »
onko kokemuksia jos niin onko teillä mikä ase ja miten pelaatte? itselläni on H&k mp5 ja sig sauber-pistooli ja M4-rynnäkkökivääri.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Petri

• View Profile
Re:Airsoft
« Reply #1 on: April 14, 2004, 16:33:08 »
Itsekkin tuli tota harrasteltua jonkun verran noin 2 vuotta sitten. Ihan kivaahan toi on mutta hiipu sitten toi sotimis into kun kaikilla kavereilla oli sähköt ja itelläni vemppu niin ei oikein ikinä tahtonut voittaa. Itselläni on aseena KWC delta elite joka on omasta mielestäni ihan ok ase (kaveri kehu sitä niin oli pakko ostaa). Minkäslaisia maskeja/laseja käytätte itse yleensä ihan tavallisia laskettelu tai semmosia mitä saa rauta kaupoista, ovat riittäneet ihan hyvin ainakin vempuilla sotiessa mutta sähköjen kaa kaipais jotain kunnon maskia.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: April 15, 2004, 19:06:06 »
Joo, noista maskeista... Itse käytän naaman peittävää Sansei SG-5 maskia, joka on osottautunu todella hyväks hintaansa nähden myös(9€).

Itse siihen aikaan vielä kun itse ammuskelin jousiviritteisella ja kaverini sähköaseilla, niin ei siinä siltikään intoa menettänyt, kun oli mukana vähän haastetta. Itse tällä hetkellä sodin Marui MP5 A5 High Grade sähkötoimisena. Ihan kelpo vehe.

koutsi

• View Profile
« Reply #3 on: April 15, 2004, 21:01:52 »
Mulla on TM CAR-15 tällä hetkellä, kiikaritähtäimellä ja muilla sälöillä varustettuna.
Myös Academy Desert Eagle löytyy.
On muuten CAR myynnissä, et jos jotain kiinnostaa...

Petri

• View Profile
« Reply #4 on: April 15, 2004, 21:45:22 »
Reaper mistä olet löytänyt sansei sg-5 maskin noin halvalla ? Itsekkin olen katsellut sitä kun noi lasit huurtuu kokoajan mutta hinnat on ihan pilvissä 35e!
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #5 on: April 16, 2004, 17:14:26 »
Jooh, tilaan aseeni ja varusteeni www.airsoft-finland.com sivulta. Siellä on halpaa ja porukassa tilatessa on vielä halvempaa. Toinen mistä löytyy hyviä on www.proairsoft.com .

Deathis

• View Profile
« Reply #6 on: April 16, 2004, 18:15:01 »
Kuinka kovaa se sattuu kun tommonen tavallinen kuula ammutaan jotaki ihmistä kohti tollasella mp5:sella?Olis tuo todella kivaa mutta katoin hieman ikärajoja ja k-18 oli.

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #7 on: April 16, 2004, 19:40:22 »
Joo, totta tuo sattuminen riippuu myös siitä minkälainen vaatetus sinulla itselläsi on ja minkälainen lähtönopeus aseella on.

Noista kaupoista. Olen kuullut yhtä sun toista juuri tuosta airsoft-finlandista, mutta ei minulla ole siitä mitään valitettavaa. Ja proairsoft ja nemesis-airsoft ainakin testaavat aseensa. Niiden tietoihin kyllä luotan, mutta tilaan aina airsoft-finlandin kautta, sen hinnan takia(yleensä puolet halvempaa kuin muissa).

koutsi

• View Profile
« Reply #8 on: April 16, 2004, 22:48:16 »
Minua ammuttiin softaamassa mp5:lla 5 metrin päästä Systeman satasen vireillä käsivarteen n. 5 laukausta, muissa kohdissa paita, mutta hihat vähän lyhyet niin yksi pati osui suoraan iholle. Veri tirskahti, vielä on kädessä jälki, ehkä ikuinen ihana muisto tuosta hetkestä.
Mutta ei siinä mitään vaaraa ole jos tajuaa pitää suojalasit päässä.

Anonymous

• Guest
« Reply #9 on: April 21, 2004, 15:38:46 »
Onhan tuo Airsoft-Finland aika huono paikka. Kaverini tilasi sieltä MP5 K CQB limited editionin eikä se koskaan tulut ja 500 euroo vietiin tililtä. Tilasin aseeni (MP5 K PDW:n) osoitteesta: www.proairsoft.com Sieltä mun kaverinikin sitten lopulta aseensa osti. Siellä tietää ettei laitteet mene liian kalliiksi ja siellä ei viedä rahoja tai jätetä tavaraa toimittamatta. Ajattelin sieltä vielä toisenkin aseen ostaa.

Helpottaa kun tietää että paikka ei vie rahoja ja se on helsingissä. Kun taas Airsoft-Finland on itseasiassa tokiossa. Kaverini kaverikin oli tilannut aseen meriteitse ja nyt siitä on kulunut noin vuosi eikä se ole vieläkään saapunut vain rahat katosivat tililtä. Airsoft-finlandhan on ollut myös konkurssissa monta kertaa ja vaihtanut nimeä pari kertaa. Sen voi myös löytää juoksuhauta.netin chattisivuilta että on sitä muiltakin rahoja viety.

Esim yksi niistä: 600 euroa viety rikosilmoitus tehty. on se kyllä epäluotettava paikka sanon minä.  >:(

Joel

• View Profile
    • Email
« Reply #10 on: April 28, 2004, 12:54:59 »
Harrastin vielä noin vuosi sitten. aseena mulla oli scorpion eli skorppari. Minusta sitä oli ihan kiva pelailla mutta kuulat sattu hiukan kun ei ollu maastopukua. Olisi varmaan olla vielä hauskempaa jos olisi ollut sähköaseet ei ollu ku tavalliset vemppu aseet. Yhellä tyypillä meidän porukasta oli m-16 vemppu sitä vastaan ei ollu oikein kiva taistella mutta sen puolella oli turvallista olla. Mekin pelattiin noita kyttää ja terroristia ja lipunryöstöö. Kerran taisi olla kaikki vastaan kaikki.

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #11 on: April 28, 2004, 15:47:09 »
Noista pelityyleistä, et myös yöllä tätä on mahtavaa olla toisen ryhmän "eliminointia" tai jotain yhden tiimin jäsenen pelastusta. Sillon on kyl tunnelma täysillään.

Joel

• View Profile
    • Email
« Reply #12 on: May 05, 2004, 12:34:44 »
Olet oikeassa yöllä on mahtavaa. Tossa kaveri kysy että voitasko käydä lähiaikoina pelaamassa taitaa taas herätä harrastus eloon pitäs saada vaan porukka kasaan.

PERA----

• View Profile
    • Email
« Reply #13 on: May 05, 2004, 19:30:01 »
JEEE-E!! mul on pari asetta mut ne on noit marketti pyssyjä. Siis ihan paskoja! Mutta mä oon jo tilannu netistä maruin desert eaglen ja se tulee varmaan kohta. Sitten alkaa paukuttelu. mä pelaan kavereitten kanssa vaikka mettissä, talojen pihois ja puistoissa missä on kallioita. Vaikka aseet eivät ole tehokkaita niin silti on mukavaaa. Eli tämä harrastus rulettaaa jos suoraan sanotaan.  ;)

Ernesti

• "Näin on."
    • MSN Messenger - kysy@vaikka.minulta.fi
    • View Profile
« Reply #14 on: May 09, 2004, 19:09:57 »
Mulla on sellanen Model 75 jousi. En oo vielä kerenny pelaa yhtää mutta kesällä pitäs käydä.

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #15 on: May 10, 2004, 14:35:42 »
Hullu, on tullut airsoft-finlandista tilatessa paketti perille. Ja terroristi ja kyttä tyyli on sitä, että jaetaan pelaajat kahteen, toiset terroristeja ja toiset poliiseja, sit terroristit yrittää viedä jonkun "pommiksi valitun kohteen" paikkaansa ja sitten poliisit yrittävät estää tämän tai yrittävät purkaa sen jossain ajassa.

Kokslax

• View Profile
    • Email
« Reply #16 on: May 10, 2004, 14:39:19 »
Minulla on Sig Sauer P228
Kaks mummoo ajo tandemilla, keskimmäinen keuli.

HerraHame

• MSN Messenger - tami_q@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.ast-perkele.tk
    • Email
« Reply #17 on: May 10, 2004, 14:51:46 »
Mulla on jousitoiminen Glock 17L varaaseena ja sitte pääaseena just ostettu Steyer AUG SR, aika hurja pelihän tuo on.

Kuulun tiimiin nimeltä AST-Perkele, ja kotisivut löytyvät myös.. www.ast-perkele.tk

AST-Perkele pelaa tiistaisin ja perjantaisin (satunnaisesti sunnuntaisin) Turussa, tarkemmin ottaen varissuolla. Yleensä pelaajia on siinä 10~, suurimmalla osalla vemput, muutamalla sähköt. Pelipaikkaan on rakennettu kunnollinen "bunkkeri" jota sitten yleensä käytetään pelattavissa skenaarioissa.

Tiimin kotisivuilta lisätietoja, kaikki halukkaat voivat ottaa yhteyttä ja tulla mukaan pelaamaan. Myös haasteita otetaan vastaan.

edit. Ja näköjään sana P3RK3L3 sensuroidaan sanaksi höpöhöpö... kiitoksia vain.
Mo~

Hiirivaari

• View Profile
« Reply #18 on: May 17, 2004, 14:30:40 »
Mulla on: Pietro Beretta pistooli. Semmonen aika tehoton mutta kuitenki ihan hyvä. Meni tossa kuukausi sitten vaan lunastuskuntoo kun ammuskelin. Eli sillä ei enää vissinkää ammuskella. :(

jukka poika

• View Profile
« Reply #19 on: May 25, 2004, 00:44:09 »
mäki tota harrastin ja joku parituhatta eguu laitoin haisee noihin aseisiin nyt mulla on socom sniper ja sit kaasu sigsauer p228 ja kaikkia muita mitkä kyl on rikki!

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #20 on: June 02, 2004, 13:20:24 »
Eikös tämä Socom mk23 full set ole kaasu ase ja P90 on taas sähkötoiminen. Niin, riippuu ihan miten sinulla rahaa on. P90 on halvempi sähkökäyttöisenä ja Socomiin joudut taas ostamaan nuo kaasut aina purkin loppuessa. Toki kaasuaseissa on se, että ne ovat tehokkaampia kuin muut. Ja Socomin muut varustukset (muistaakseni äänenvaimennin ja punapistetähtäin) ovat aika kalliita, että se kyllä tulee edullisemmaksi ostaa ne sellaisenaan "paketissa", kuin ostaen esim. erikseen. Mut itse olisin kyllä P90 kannalla.

Exodus

• MSN Messenger - joel_lauri@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #21 on: June 13, 2004, 09:53:04 »
Tuosta Airsoft- Finland kaukotukikohdasta. Sitä pyörittää yksi mies, joka tunnetaan nimellä Mikio. Lafka sijaitsee Japanissa ja se on vain nettimyymälä. Mikio on asunut Suomessa ja hänellä oli jonkinlainen firma pystyssä silloinkin. Se ilmeisesti teki konkurssin. Hänellä on myös toinen nettikauppa, Tokyo Hobby.

Mikio on huijannut monia tietämättömiä tilaajia. Porukka on lähettänyt rahat tilille, on tullut tilausvahvistukset yms. Kun pakettia ei ole kuulunut on otettu yhteyttä, vastausta saamatta.

Itse tilasin kavereideni kanssa kaupasta neljä asetta ja muutamia lisätarvikkeita. En tiennyt Mikion aiemmista touhuista. Paketin piti saapua 4- 8 viikossa. Kun pakettia ei alkanut kuulua, saati sitten Mikion vastauksi, otimme yhteyttä Suomen kuluttajaviranomaisiin. Sieltä sanottiin, että Mikio on heille tuttu heppu, ja että hä ovat onnistuneet saamaan aseita Suomeen muutaman kerran. Nyt on puoli vuotta kulunut ja kaikki aseet ovat saapuneet. Ei pahemmin, vain 4 kk myöhässä. Uskonpa, että jos emme olisi alkaneet hirvittäviin toimenpiteisiin, olisi aseet ja rahat jääneet sille tielle.

Seuraavassa muutama linkki, jotka varoittavat Mikiosta.

http://koti.mbnet.fi/comppu/AF.txt

http://www.juoksuhauta.net/forum.php?init=2&msgid=2286

Näitä kyllä löytyy lisää. Paljon.
-- Jolppa--

Exodus

• MSN Messenger - joel_lauri@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #22 on: June 15, 2004, 01:00:44 »
-- Jolppa--

NuuskaMuusi

• View Profile
    • Email
« Reply #23 on: June 15, 2004, 02:33:12 »
Ite en ole vieä ruennu tätä lajia harrastaan, mut kaveria ammuttiin parin sentin päästä ohimoon se sattu ja turpos aika pahasti. ;)
Otapa ny tästäki selevää

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #24 on: June 15, 2004, 12:47:13 »
No ei ihmekkää, näköjään ollu ampujallaki ruuvi löysällä, kun noin läheltä ruvennut toista ampumaan PÄÄHÄN! Siis ei se ase ole mikään lelu, kuten jotkut olettavat, vaan se on melkein yhtä tehokas, kuin melkeinpä ilmakko!

Järki hoi älä jätä...

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #25 on: June 17, 2004, 15:45:45 »
Joo, Siitä kaupasta, jos siinä on halvempaa tavaraa kuin tilatessa, niin miksi ei? Itse ainakin ostaisin, jos olisi sellainen mahdollisuus.

aloittelu maskiksi käy ihan hyvin jotkut laskettelulasit, mutta  jos on pakko tarve ostaa täysin naaman suojaava, niin köyhän miehen malli on laskettelulasit ja kommandopipo alle.

Aloitteluaseeksi juuri kannattaa ostaa sellainen jousiviritteinen ase, ja vähän kokemusta tullessa lisää ja tulee tunne tuhlata rahat johonkin, niin sitten ostamaan niitä tykkejä.

hesep

• Guest
« Reply #26 on: June 29, 2004, 14:11:51 »
Nyt olis kuulkaas airsoft-ase halvalla myynnissä, kun pitäis saada nopeesti myytyä. Ase on hyvin toimiva n.2 vuotta vanha Mp5 a4  kurz. Aseessa on pieniä ulkoisia vaurioita(mm.etutähtäin on joskus lohjennut irti, mutta on sittemmin liimattu kiinni, myös pieniä ulkoisia naarmuja on havaittavissa), nämä vauriot eivät kuitenkaan vaikuta aseen toimintaan. Hintaan kuuluu:
Kaksi 9,6 viri ak-akkua
Laturi
Lataus- ja puhdistustikku
Kaksi peruslipasta (28bb)
M100-jousi + laakerit ja suutin
Boksi + manuaalit

Jos paketti kiinnostaa niin ota yhteyttä sähköpostilla ([email protected]) tai soita (0408258941) ja kysy lisää.

Hiirivaari

• View Profile
Vs: Re:Airsoft
« Reply #27 on: June 08, 2006, 10:58:24 »
aloittelu maskiksi käy ihan hyvin jotkut laskettelulasit, mutta  jos on pakko tarve ostaa täysin naaman suojaava, niin köyhän miehen malli on laskettelulasit ja kommandopipo alle.
Vaikka onkin vanha aihe, niin pakko sanoa, että laskettelu lasit eivät ole tarkotettu softaamiseen! Ne eivät kestä sitä! Tyhmänä olin kyllä 2 ekaa kertaa laskettelu laseilla, mutta nykyään on tällaset: http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=1870 En suosittele kellekkään, että käytätte laskettelulaseja softaamisessa!
Laitetaan nyt vielä linkki, missä on tosta juttua...
http://www.nemesis.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=5841

:roll:

allu_

• View Profile
Vs: Airsoft
« Reply #28 on: February 25, 2007, 16:29:29 »
Vähän vanha aihe mutta miksi tekisin uuttakaan kun tämä on jo olemassa.

Tosiaan tulee harrastettua, aseena nykyään Famas F1, ennen oli sig552, mutta en pitänyt siitä. Vaikka famasilla onkin naskiaseen maine, pidän siitä. Erinomainen peliase mielestäni, mutta ei sillä paljoa lesoilla.

Varustukseen on mennyt niin paljon etten viitsi edes alkaa laskemaan, hätäisesti arveltuna jotain 600-700e.

Tiimikin löytyy, mutta nyt ei ole pariin kuukauteen tullut pelattua, koska kaupunki vei meiltä pelipaikan. Kesällä softasin noin kolme kertaa viikossa.

allu_

• View Profile
Vs: Airsoft
« Reply #29 on: February 25, 2007, 22:03:24 »
mun mielest airsoft on kaikkein turhin harrastus!!!!(mun mielipide, ei tarvii kenenkään vetää herneitä nenään!!!)

Perustele toki kantasi. Olisi mielenkiintoista kuulla miksi. Ja mielellään vähän laajemin kuin yhdellä virkkeellä.

center>