Miten sinua on huijjattu puhelin tai nettiliittymissä?
Mulla viimeksi näin, tulisikko elisaan sieltä saunalahdelta niin saat edullisemman sopimuksenkin?
Nykyinen 20e kk kiinteä ja tuleva olis ollu 17.90 kk.
No laskua ei kuulunut,
>soitin ja sanottiin elä huoli 50e pienempiä ei laskutellakkaan
>2kk lasku viimein tuli 102e summana
>soitin nootta 2krt 17.90 ei ojalan opilla ole 102e ja haluan eroon toimimattomasta tuotteesta vedoten myyjän lupaamaan hintaan ja vuosisopimuksettomaan kauppaan.
>katoppa oot soitellu ulkomailla?
>mulle laitettiin esto ulkomaille pienempään summaan?
>oot ollu netissä ulkomailla?
>laiteltiin esto ja raja siihenkin, enkä muuten ole ollut ulkomailla.
>ai jaa niinpä onkin....merkillinen tapaus en tiijä vaan maksa lasku selvitämme tilannetta...
>Halusin purkaa sopparin....
>katoppas vaan olet tekstiviestillä hyväksynyt viikonloppuetumme joka taas tekee liittymästä määräaikaisen...siinähän oli www osoitekkin jossa se sopimusteksti olisi ollut?
>ei voi irtisanoa en tiijä mitä muuta voit tehä kuin maksella vaan...25ekk ja risathan tämä liittymä on...
Menin ostarilla saunalahen myyjän juttusille ja utelin saiskos numeron vaiheltua ja liittymän elisalta
laitettua hyllylle ja millä hinnalla?
Juu tottakai vaihetaan numero meille ja maksat pari euroo kuussa siirtomaksua.
>loistava juttu totesin ja soppari alle ei kytkyjä ja paperilasku 2e kk kotia kiitos 17.90kk kiinteä hinta ei vuosikytkyjä. Elisalla väittivät tosin ettei onnistu vielä varmistin?
Höpö höpö varmasti onnistuu, se pari euroo kuussa vaan siitä numeron siirrosta menee...
Elisalla ei muuten nettilaskutkaan toimineet kohdallani ja vikaviesteissä todettiin minun olevan syyllinen ongelmaan, mutta miten ei tietenkään kerrottu ainakaan niin, että olisin ymmärtänyt.
Sieltähän se elisalta tuo saunalahen myyjän vakuuttama parin euron lasku saapuikin 25e ja risat jippii!
Tuplakusetus hokasin

Ei ku soittamaan ensin 20 min odottelua josko läpi pääsee..on muutama muukin kaltoinkohdeltu ruuhkasta päätellen...
>myyjä ei tuntenut tuotettamme maksa poijes
>eikös se myyjän olisi syytä selvittää tämä sotku jonka aiheuttikin?
>ei riitä myyjällä valtuudet hyvittää...
>kellä riittää kysäsin ja puhelu katkesi oitis...
>soitin myöhemmin uudestaan udellen, jotta pitääkö minun lähteä tyyppiä henkilökohtasesti etsiskelemään kauppakeskuksesta,jotta asia etenee?>nimi ja naama on muistissa toisin kuin puhelin myyjällä joka ei enää kuulemma talossakaan.
>sain asiakas suhdepäällikölle ajan.....hankala asiakas

Nyt yksi 25e lasku hyvitettii ja luvattiin tehdä poikkeus ja irtisanoa eka kusetuskin....
Hyvityslappu tulikin ja irtisanomista ootellaan vielä...
Mites muilla?
Lienee operaattoreille hyväkin pisnes ,koska kaikki ei laita asiaa yhtä tiukille? Ja mummot tai papat kyvyttömiä puolustautumaan.
Miksi tuommoset kusipäät pääsee palkoille ja ihmishengen pelastajat ei?
Eivät ole vastuussa valehtelemisestaan kellekkään.....toiset siivoo sotkut ja huijjaaminen siunataan rahanvoimalla oikein bonuksin kannustetaan....
Haloo esimiehet ja fiman maine??>prepaid lienee helpoin tapa pysyä erossa huijjareista.
Älä vaan mene tekemään niitä 24kk soppareita ,liemessä olet puhui myyjät mitä vaan, niihin ei voi luottaa valehtelevat parhaillaan oman nimen ja puhelin numeronsakkin...