Mikä sinua ilostuttaa, Hymyilyttää Juuri nyt?

Started by Pete, May 30, 2009, 12:51:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

KÖSTER

Voiko 300gr särki tehdä kalastajan onnelliseksi?

Olipa mukava seurata 8v. tyttären onnistumisen iloa,kun särki enkka taistelun jälkeen
meni uusille lukemille 8-).

>Eli näköjään voi ja tyttären lisäksi vielä isänkin mieltä lämmitti, naapurin tädin ja hänen kissan
tyytyväisyys myös havaittavissa, toki siihen vaikutti muutama muukin kissan kalanen joita tilattiin
etukäteen enne reissulle lähtöä.
>seuraavaksi kalakaveri lupautui silakka ongelle, sitten haukee, kesällä jo kirjolohta soutamaan,...

Qkkeli

Palautuksia näköjään tulossa takaisin reipas 1600e, joten kyllä vähän vetää naaman virneeseen..  :-)

ottivaappu

Quote from: Qkkeli on April 27, 2011, 22:19:41
Palautuksia näköjään tulossa takaisin reipas 1600e, joten kyllä vähän vetää naaman virneeseen..  :-)

Kyl miehen kelepaa kala vermeitä hankkia  :-D

Pike

Itke Mourinho, itke! Itkekää koko Real Madrid! FC Barcelona vie ja muut vikisee!

Tornio_River

Helvetin hyvä ja vanha koulukaveri otti yhteyttä pitkän tauon jälkeen,tuli melko messevä juttutuokio puhelimessa,muisteltiin menneittä ja jne ,prkl paras vappu ikinä!kaiken kukkuraksi pyöritään samalla työmaalla ihan tietämättä,mutta nyt tuli muutos  :-D

Zintti

Yleensä on vaan yleisv*tutuksia. Nytpä on yleishymyilytyksiä :-) enkä oikein isoa syytäkään tiedä. Vaikka aikapaljon on kaikenlaista kouluaskaretta tiedossa tiivistettynä parille viikolle. Välillä näinkin päin :-)

Mikko_-Procyon-

Sataa VETTÄ! Siitepölyt yms skeidat lähtee lipettiin. Tätä sitä on odoteltu jo monta viikkoa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Patte123™

Samaa mieltä Mikon kanssa. Eilen silmät oli ihan kipeinä ja nenä oli kuin vesihana..
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

Loimu

Kalalle kelistä riippumatta.

Pike

Leijonien maailmanmestaruus ilostuttaneen vielä piiiiiitkään.

Mikko_-Procyon-

Quote from: Pike on May 16, 2011, 21:31:39

Ööhh.. ei? Eilen illalla oli jo sellainen fiilis, että "wanha, nähty on".
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Pike

Quote from: Mikko_-Procyon- on May 17, 2011, 07:56:54
Quote from: Pike on May 16, 2011, 21:31:39

Ööhh.. ei? Eilen illalla oli jo sellainen fiilis, että "wanha, nähty on".
Kyllä se nyt vaan ilostuttaa vielä piiiiitkään.

merikarhu

asuntolaina varmistui juuri.. nyt odotellaan myyjän reaktiota tarjoukseen, eli onnea vaan tulevaan velkavankeuteen  8-)

edit. myyjä hyväksyi tarjouksen :D
I'm "the who", when you call "whos there?"

kuha kalle

"Kuka tahansa voi kusta lattialle mutta tosimies paskoo kattoon".
M.S

Qkkeli

Tilasin samfishingiltä kuparin väristä maalia ja samalla vähän muuta mitä mieleen tuli. Noh, tänään tuli paketti, mutta kupari väri olikin loppu...

Pike

Pedro! Barcelona 1-0 johtoon! Kyllä ilostuttaa ja hymyilyttää juuri nyt.

Jjj

Tämä aiheutti totaalisen repeämisen. Nyt lohiperhon "sitominen" ei tuota aloittleijoillekkaan vaikeuksia. :evil:
Tee se itse lohiperho

Qkkeli

Hamilton syyttää tuomaristoa - "ehkä se johtuu siitä, että olen musta"

Vai löytyisikö vika kuitenkin sieltä peilistä?
Itse kiilaa ensin ahtaaseen mutkaan ja suoraan kohti Massaa, jättäen Massalla tasan kaksi vaihtoehtoa: Seinä tai kolari.
Ja se Maldonadon kiilaaminen oli jo niin räikeä temppu, että Schumiakin hirvittää, siitä olisi voinut antaa jo kilpailukieltoa.

Pike

Quote from: terminator on May 29, 2011, 01:01:24
Tämä aiheutti totaalisen repeämisen. Nyt lohiperhon "sitominen" ei tuota aloittleijoillekkaan vaikeuksia. :evil:
Tee se itse lohiperho
Siitä sitten vaan kokeilemaan.. Kuuluu tuohon uusavuttomien kategoriaan. Lisäksi varmaan todella eläväinen vedessä ja väritkin varmaan kestää kovin kauan.

KÖSTER

Hamilton syyttää tuomaristoa - "ehkä se johtuu siitä, että olen musta"

Juurikin noin , olen samaa mieltä kuten Vanhas Masan isänkin kanssa :-D!

Zintti

Tänään alkoi epävirallisesti kesäloma mulla. No, todistus pitää mennä hakemaan lauantaina. Kouluun mun ei enää muutamaan kuukauteen tarvii männä :-) Nyt pystyy sitten kalastelemaan huomattasvasti paremmin.

Zintti

Ja ilonaiheet senkuin jatkuvat... Tänään vuorossa lämmin ilma :-) Vihdoinkin voi jättää pitkähihaiset ja välihousut sun muut naparetkelle tarkoitetut kuteet talven varalle :lol: Ei aina palenna.

Tornio_River

2009 taisin ostella  tämän foorumin moteraattorilta elämäni ensimmäisen 2 käen lohiperho vavan(ei muuten ollu kuntoon nähen kallis) no tuolla son siitä asti keränny pölyä nurkissa,tänään sitten hankin siihen vihtoin ja viimein sopivan joskis "halvan" visionin lohiluokan kelan  ja siimat ja härpäkkeet,joskos sitä simojoen harjotus kentät vielä tulisi tutuksi tämän vuen aikana
jos töiltä ehtii. Ja jos ei kahen käen hommat skulaa niin saahan siitä siimasta vaikka komian värisen pyykkinarun,nyt kova ruljanssi kerjätä lohiperhoja pitkin pitäjää että köyhänkin pääsee kalaan ,lahjotuksia saa toki lähettää :-D

Mikke96

Se ilostuttaa aika paljon kun sain mopon käyntiin pitkästä aikaa. Piti vaan putsata kaasari vaikka en tie olisko sillä ollu paljonkaan merkitystä käyntiin lähdön kanssa kun sie ei paljookaan ollu likaa. Ja sitten mää vaihdoin bensat kun oli ollu kanisteri josta laitoin niin talven seissyttä ja oli varmään haihtunu jotain oleellista bensasta.

Salone

Enää huominen todistuksenhaku koulusta ja on koulu loppu! Paljon tulee kalastukselle aikaa.

Vikke

Huomenna vielä todistuksenhaku koulusta ja sitten on peruskoulu ohitse ! :-)

Kesälomalla enemmän aikaa kalastella, vaikka töitäkin tietenkin on.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Jjj

Hohoh, saimpas koulusta 20 euron stipendin, koska todistuksen keskiarvo noussut sen verran syksystä.

Fisumees

Minäkin haen todistuksen huomenna ja sitten 4 päivän päästä kalastusleiri ja sitten kalakaveri tulee kylään. :D:D:D:D
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

jussi88

sain tänään mun enkka hauen, painoa kerty 8.3 kg  :-D . kyllä nyt on hyvä mieli