Mikä sinua ilostuttaa, Hymyilyttää Juuri nyt?

Started by Pete, May 30, 2009, 12:51:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ihmevirveli

Huomenna minulle isketään valkoinen lätsä päähän ja rahakuori kouraan.  :-)
Allekirjoituksia ei tueta.

Salone

Hyvä todistus ja 30€ stipendi hymyilyttää nyt.  :-) Ja mikä parasta kalastuskausi lähtee nyt kunnolla käyntiin.

Kona19

50 euron stipendi hymyilyttää erityisen paljon...
Miten sen nyt ottaa...

Don Miguel

"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

Fisk

YO-juhlat päättyivät juuri tunti sitten. Kaikki lukioon littyvä härpäkkä vihdoin ohi! Kirjoitusten keskiarvo M (num. arvosanana 8 ), johon olen itse erittäin tyytyväinen. Parhaana suorituksena maantiede E. Näillä tunnelmilla kohti kesää ja kalavesiä.  :-)

Qkkeli

Hetki sitten kotiuduttu kalareissusta, aamulla uudestaan.. :)

Morripoika

Onhan se kiva nähä karhu melkeen omalla takapihalla..  :wink:
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Pike

Quote from: Morripoika on June 05, 2011, 13:14:53
Oliko peräti täysikasvuinen?

Vaikea arvata mikä minua ilostuttaa kun juuri katsoin 3h40min Ranskan avointen miesten finaalia  :-)

ottivaappu

Neljän ja puolenviikon kesäloma alkaa tulevana torstaina. Se vetää naaman leveään hymyyn  :-D

Morripoika

Quote from: Pike on June 05, 2011, 20:24:09
Quote from: Morripoika on June 05, 2011, 13:14:53
Oliko peräti täysikasvuinen?
Pari kolme vuotias. Näin merenranta asukille ei montaa mahdollisuutta nähdä karhua melkeen omalla takapihala tule.  Itä suomen pojat siellä varmaan aattelee, että miten tommosesta vihtii edes täällä kertoa.. :wink:
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Pike

Boston Bruins johtaa 4-0. Enpä turhaan taas valvo.

pilkkiäijä

Yleiset mato-onkikisat Tohloppi-järvellä eilen, ja jo toisena vuonna koko kilpailun voitto ja kaiverrus kiertopalkintoon  :wink:

Ei siis turhaan paahduttu +27 lämpötilassa kolmea tuntia. Viimevuonna voitin kilpailun 870g kirjolohen ansiosta (+pikkukalaa vajaa puolikiloa), palkinnoksi 8m onkivapa, jolla napattiin eilen 1,3kg lahna ison kaislikon takaa. Tällä kertaa palkintona oli fileeraussetti.
Olen kalastelijapoika!

Pike

Peverley läpi ja kiekko Luongon puikoista häkkiin. Bostonille 1-0!

Salone

Sain vihdoinkin syntymäpäivälahjaksi sen kameran jota olen toivonut. Nyt ette enää välty harrastelijatason kuvista tältä suunnalta :wink:. 

jussi88

Lahna late

Pe-la yönä ajamaan lappiin päin ja siellä sitte viikkko kalastuksen parissa!

Mikko_-Procyon-

Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Pike

Itseäni alkoi hymyilyttämään suuresti kun katson youtubesta tuota UFC 131 Preliminary Cardia youtuben live streamiltä.

Elkins otti Omigawalta kolme erää turpaan ja koko naama veressä ja sit tuomarit julisti Elkinsit voittajat. Omigawakin näytti hieman tältä  :-o

P*skin tuomaripäätös mitä olen UFC:ssä nähnyt.

Tornio_River

ulkolämpötilan lasku n20 asteella,nyt passeli +13 astetta :-D

Pike

Quote from: Tornio_River on June 12, 2011, 10:40:45
ulkolämpötilan lasku n20 asteella,nyt passeli +13 astetta :-D
Jep, jos sitä nyt saisi jo nukuttua.. paitsi klo. 3.00 Stanley Cup Final Game #6.

KÖSTER

Viikonlopun perinteinen kalareissu!>kalakelit kohtuulliset jos pitää ennusteet.

Renkaankin sain taas ajokkiin alle>oli vaan venttiilivika ja kudokset ok.  Nyt piirtää nätisti, kun pyörät samaa sarjaa 8-).

Pike

Boston Bruins voitti 4-0 viimeisen ottelun vieraissa ja vei sarjan 4-3 ja tietenkin Canucksin nenän edestä Stanley Cupin.

Bacchus

Fac ut vivas (hanki elämä)

Deeku

Tänään tuli kirje missä kerrottiin että pääsen syksyllä kao:n lvi puolelle, tai nykyäänhän tuo taitaa olla talotekniikan perustutkinto.
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

Tornio_River

volkkari vanhus purkaamoon ja tilalle toinen volvo,eukko tosin ei tiiä vielä mitään :-D

http://www.youtube.com/watch?v=bFye24wqyMo&feature=related

Kona19

Se olis sitte maanantaina lähtö Lappiin, ja siellä viikko kalastelemassa.  8-)
Miten sen nyt ottaa...

ööö...

Huomenna aamulla KIA:n keula kohti tenoa ja pohjois-norjaa! Kyllä jännittää.  :-)

Pike

Quote from: KalapediaOotto-onki on onki, jossa paino vie siiman vedenpohjaan, mutta koho nostaa koukun jonkin verran vedenpinnan pohjasta pintaan päin. Vapa voi olla lyhyt niin kuin pilkissä.
Alkoi jostain syystä hymyilyttämään kun luin tuon kalapediasta.

Mikko_-Procyon-

Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Kipster

Quote from: Mikko_-Procyon- on June 21, 2011, 16:26:00
http://naurunappula.com/746337/remi.gif

Tuo sietäisi tehdä kaikille tahnaonkijoille!
Jos täällä olisi tykkäysnappi kommenteissa niin tykkäisin. Sai kyllä hetken nauraa!