Tuolla oli toinen threadi, jossa päiviteltiin samaa ongelmaa. Uus F-secure muuttaa jotain asetuksia tosi hankalasti, itse en tiedä varmuudella, onko tätä ongelmaa kukaan ratkaissut. Jos ei, niin todellakin yhteydenotot sinne F-securen suuntaan. Painetta sinne softanikkareille, että ei tartte tuollaista paskaa tehdä.. Eli älä siis huoli, en minä sinun viestistä nokkaani ole ottanut, kehotan vain jättämään näitä palautteita näihin isoihin firmoihin. Se että softa on maksullinen ei tee siitä automaattisesti hyvää tai bugitonta.
F-secure on tähän mennessä ainoa virustutka, joka on minulla vuotanut viruksen läpi koneelle.
F-secure on tähän mennessä ainoa virustutka, joka järjestelmällisesti kaatoi koneen (esim. yahoon sivuille meno kaatoi koneen. Vika korjautui f-securen uninstallilla).
Nämä kaksi asiaa yhdessä muodostavat niin vahvan mielikuvan (+nämä uudet infot ongelmista), sen lisäksi että f-securen raskaus on kyykyttänyt monta mun kotikonetta ja työkonetta, että en koske siihen paskaan ikinä pitkällä tikullakaan.