Minnow Spoon

Started by panumies, May 23, 2003, 18:04:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karski

toimiihan tuo minnow spoon, hyvä joka paikassa,eikä haukiperukahaittaa uintia,mutta jos sitä kelaa liian lujaa se alkaa vain pyöriä  :x ,joskus on myös käynyt niin että se lanka joka suojaa roskaa tarttumasta koukkuun on irroittanut kalan tai kala ei ole edes tarttunut koukusta.
''eise oo niin justiinsa''

Minnow spoon

FLP on mun suosikki :) kalaa on ropissut, mutta kyllä noi muutkin värit houkuttais  :roll:

freakloader

Quote from: Karski on May 22, 2007, 14:55:23
toimiihan tuo minnow spoon, hyvä joka paikassa,eikä haukiperukahaittaa uintia,mutta jos sitä kelaa liian lujaa se alkaa vain pyöriä  :x ,joskus on myös käynyt niin että se lanka joka suojaa roskaa tarttumasta koukkuun on irroittanut kalan tai kala ei ole edes tarttunut koukusta.

Ei kannata kelata Minnow Spooniakaan liian nopeasti. Kelauksen pysäyttämällä se putoaa aika hienosti, monesti herra Hagelberg on intoutunut iskemään nimenomaan pysäytyksen aikana.

suurkala

tiikeriraidat on parhaita ja ei haittaa toi peruke
p.s osta 11cm pitkä :wink:

lohen pyytäjä

Pras väri on se vihreä. Ja sitten se fire tiger.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Nuuskis

Minnow spoonista itsellä on vain hyviä kokemuksia. Itselläni parhaana värinä on toiminut se limited edition tiikeri, hieman ahventa muistuttava. Harmillista vain, että tuo viehe jäi pohjaan viime kesänä :(

Ruoho tuohon ei kovin helpolla tartu, mutta uistin on kova pomppimaan kasvillisuuden yli, ja käy tuon tuosta pinnalla. Ja kyllä se ruohoesto-piikki siitä ajan ja kalansaannin takia vääntyy ja uistin menettää ruohottomuuttansa.

Hyvä uistin.
.............

kaivo

Minnow Spoonin uusi värikartta sisältää pari iloista yllätystä.

Hyvin tumma BGT sekä punamusta RMT tulee varmaan hommattua jossain vaiheessa. Myös räikeä YET näyttää mielenkiintoiselta.

Saapas

No niin piti rekisteröityä tännekin... En jaksanut kahlata koko otsaketta läpi, voi olla että on jo puhetta.

Eli, onko muilla ollut ongelmia tämän vuoden aikana (noin) ostettujen minnareiden maalipinnan kanssa. Tuntuu, että maali lohkeilee jo muutaman heittokerran jälkeen, enkä edes kolannut pahimpia kivikkoja läpi.

kaivo

Quote from: Saapas on June 05, 2007, 14:43:02
No niin piti rekisteröityä tännekin... En jaksanut kahlata koko otsaketta läpi, voi olla että on jo puhetta.

Eli, onko muilla ollut ongelmia tämän vuoden aikana (noin) ostettujen minnareiden maalipinnan kanssa. Tuntuu, että maali lohkeilee jo muutaman heittokerran jälkeen, enkä edes kolannut pahimpia kivikkoja läpi.
Ei ole tämän vuoden Minnareita tullut vielä ostettua, mutta ongelmia Minnareiden pinnoitteen kestossa on kuulemani mukaan ollut joskus aiemminkin.

Viime vuonna sattui omallekin kohdalleni musta/kromivärinen Minnow Spoon, ilmeisesti muutaman vuoden takaista erää. Yli puolet vieheen koko pinnoitteesta lohkeili irti yhden reissun aikana. Kalakontakteja siihen ehti tulla kymmenkunta.

Jos ongelmaa alkaa olla näiden uusienkin värien kanssa, kannattanee ottaa yhteyttä Normarkiin että saavat vedettyä susierän pois markkinoilta:

Normark Suomi Oy
PL 17, 41801 Korpilahti
puh. (014) 820 711, fax (014) 821 007
email: [email protected]
www.normark.fi

Saapas

No jos odottais hetken, laitoin jo tänään viestiä samaan osoitteeseen. Luulevat vielä v.mäiseksi mieheksi :oops:
Tämä on nyt ohi otsakkeen, mutta eilen hajosi Rapalan professional fish holderit kahden kilon hauen nostossa. Toinen reissu kyseisillä pihdeillä ja kala ei tosiaan tuota isompi.

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: Saapas on June 05, 2007, 15:44:35
No jos odottais hetken, laitoin jo tänään viestiä samaan osoitteeseen. Luulevat vielä v.mäiseksi mieheksi :oops:
Tämä on nyt ohi otsakkeen, mutta eilen hajosi Rapalan professional fish holderit kahden kilon hauen nostossa. Toinen reissu kyseisillä pihdeillä ja kala ei tosiaan tuota isompi.
Rapalalta löytyy joskus vähän laadukkaampaakin kamaa... :-D.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Morripoika

minkä värisillä ootte saanu parhaiten ja miten ootte saanu kalaa yrt ja byt minnow spooneilla
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Quote from: morripoika on June 05, 2007, 15:58:41
minkä värisillä ootte saanu parhaiten ja miten ootte saanu kalaa yrt ja byt minnow spooneilla
Mulla ollu paras väri kulta-ruskea minnari. Johtuu varmaa siitä että täällä päin vedet on aika tummia missä kalastelen.

Molopääklaani

Morripoika

voi prkl heti ko tuli muutama sarpa eteen niin spooni jäi heti niihin eikä lähteny pois

Saapas

Quote from: morripoika on June 06, 2007, 09:37:57
voi prkl heti ko tuli muutama sarpa eteen niin spooni jäi heti niihin eikä lähteny pois

Kun se jää kiinni, niin se kanssa jää kiinni. Useasti koukku on lävistänyt sarvan pitkittäin, jolloin se on tosiaan imassut kiinni. Toinen rasittava tapaus on sitkeät lumpeen varret, varsi sujahtaa langan ohi ja minnari jämähtää lehden alle.

0sku_

Ei mulla minnarin kans oo ollu mitään tarttumis ongelmia. parhaat värit on ollu yrt ja mrt.
Mahotonta meinikiä.

Aave11

Mä ostin ton RMT se punainen... Aion kokeilla, toivotaan et tulee isoi kaloi .. :-D
:evil:

Quote from: Aave11 on June 15, 2007, 21:14:12
Mä ostin ton RMT se punainen... Aion kokeilla, toivotaan et tulee isoi kaloi .. :-D
Mulla oli toi minnari. Toimi älyttömän hyvin hauelle ja oli siinä 2-3kg haukikin kiinni.

Molopääklaani

Aave11

No toivotaan että tulee mullekki  :-D

derous

eikös toi rmt ollu jo viimevuonna markkinoilla?? ainaki mulla oli samanmoinen vai liekkö joku edustajansälli antanu sen, en muista. mutta siitä huolimatta erinomainen ottipeli.

Adidi

Ite oon saanu parhaiten kalaa todella vanhalla 6cm minnarilla jossa on kromin hopeinen maha ja sininen selkä haukia tähän uistimeen on tullut arviolta 30-50.

Kipster

Koitin tuossa pari päivää sitten ihan huvikseni minnow spoonia lumpeikossa. heti ekalla näkyi kuinka salakat pomppasivat ja tunsin nykäyksen vavassa. Sitten toisella heitolla sama juttu mutta tällä kertaa se jäi kiinni, mutta vain hetkeksi kunnes se irtosi. Siitä sain hurmion että minun on pakko saada minnow (tuo jota käytin oli kaverin eikä hän suostu luopuu siitä)

Eli kysymys kuuluu, tietäisikö ketää jotain Online kaupaa mistä noita saisi? Tiedän että täällä on links osiossa monta kauppaa, mutta niistä en oo löytänyt  :|

Morripoika

tänään tuli ostettua tommonen minnowi oisko mahkuja hauelle

Pahoittelen kuvan sameutta :-(

taildancer

Quote from: morripoika on June 21, 2007, 14:42:39

Pahoittelen kuvan sameutta :-(
On,jos saat pysymään kiiinni :-D

Aave11

en oo ite saanu viel RMT (punane) mittää  :cry:

freakloader

Quote from: morripoika on June 21, 2007, 14:42:39

Tolla olen itse saanut haukia ja kuhan.

Kala-93

Joo tota mä ajattelin kans tänää käydä kattomassa kaupasta noita TOSI paljon kehuttuja minnow spoon weedless uistimii... Mut oisko vähä infoo tost hyvästä väristä minnarille ku hauluisin ottaa vähää selvää  :? että vastailkaa
Kyllä syö.

jaska74

Quote from: Riku-93 on June 25, 2007, 08:38:33
Mut oisko vähä infoo tost hyvästä väristä minnarille ku hauluisin ottaa vähää selvää  :? että vastailkaa

tässäkin ketjussa on sitä infoa 9 sivua.... ootko edes vilkassu?

250gl

Sanokaapa tekeekö minnow spoonilla pohjoisen koskissa mitään :?

Juggis

Joku tuossa kyseli väreistä. Tulee tuskin yllätyksenä, mutta meikäläisen kokemusten mukaan juuri minnarissa korostuu se, että kirkkaaseen veteen tummaa minnaria ja sameaan / humuspitoiseen sitten jotain firetigerin tapaista väritystä. Itselläni on kirkkaisiin vesiin sellainen koko musta, kultaisella ahvenvärityksellä ja hileellä varustettu minnari (BGT). Hampaanjälkiä täynnä :wink:

Mökillä mustissa vesissä sitten firetiger on lyömätön väri.
Paras syötti on se siellä siiman päässä...