Oudoin kala virvelillä?

Started by Anonymous, December 19, 2003, 14:44:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Grouse

Turska joka jäi pyrstöstä kiinni, kun olin kesällä Norjassa uittamassa uistinta keskellä turskaparvea  :D
|KALAVALE|

visa

Nyt vasta muistin, että sainhan mä viime kesänä kuolleen n. 1m pitusen ankeriaan lipalla kyljestä :)

-Sam

Rapusumppu, jossa oli 112 kpl rapuja.

Anonymous

Anonymous

Oudoin kala on ollut kampela norjan rannikolla jollain raskaalla lusikalla heitellessä. Ja keskeltä selkää oli koukkuun "takertunut". No samalla reissulla tuli myös yksi meritähti samalla lusikalla.

Anonymous

Anonymous

oon saanu ulkomailta virvelillä mustekalan.... :D :D (tais olla tuolta dominicaanisen tasavalln vieressä olevasta merestä)

Tasuriman

Latvapuroilla tarttui joskus vuosia sitten Mepp'sin lippaan niin pirun ruma kala, etten moista ennen ollut nähnytkään.
 Tarkempaa lajimääritystä en silloin tehnyt. Arvelin kyseessä olleen joku simppulaji.

Toinen omituisuus, jonka virvelillä olen saanut on kyykäärme. Sekin samalta purolta. Parikymmentä metriä ylempää kosken päältä. Jäi niskastaan johonkin lippaan, en muista mikä. Kyseessä ei ollut sama reissu.

jaba88

no eilen sain 250g särjen! ja oli vielä suusta kiinni eli ihan selvästi yritti syödä uistinta (ei vahinko) uistin oli pienehkö kirkas/sininen vilkku. :D

Monni

Quote from: Hautsi on April 13, 2004, 12:07:59
Särkejä on tullut pää asiassa kylestä olleet kiinni, lisäksi simpukka (sekä yksi lokki vaappuun)

Virvelistä tehtyyn ootto-onkeen ja tahnaan iski taimen viime kesänä.

Mullakin kävi kerran melkein lokki vaappuun kiinni... Oudoin kala saalis kun eka kirjoloheni oli otsastaan kiinni yhellä koukulla...  ;)
Poltinkoski

visa

No eilen tuli kalatiira :D Sotkeutu siimaa heiton aikana! No toi ei ollu kylläkään kala...

Pitäsköhän muuten tiiroille ja lokeille säätää joku alamitta kun niitä ei ole edes missään kiintiöity ja jos sinne koskelle vaikka joku hullu lintumetsästäjä eksyy ni..... no vitsi vitsi ;)

Anonymous

Hauki tarttui päästä uistimen koukkuihin

Anonymous

beluga

tuli 2,6 kilon lahna kun olin haukea pyytämässä (jäi selkä evästä kinni).

Ju1zz1

Höh. Luulin, että se simpukka olisi ollut oudompikin saalis, mutta noh menkööt.
Simpukka tarttui Räsäsen Proffaan. Noin nyt se on sanottu.

Heitin minä tosin kerran uimassa ollutta kaveria jollain vaapulla (tosin siinä ei ollu koukkuja).
Jaa-a ja eikun kalaan.

JMP

Sain 3 kilon matikan 25cm Rapala Magnum-vaapulla.
Juhis

teemu_l

kaveri kerto et yhellä tutulla jäi pyörä kiinni,

mut se oli semmonen lampi roskaa täynä:P

KatchU

jollain tuli simpukan kuoret...

--PROFESSOR--i

pieni särki tarttu 12 senttiseen rapala Minnow spooniin.
MADE in Finland...

k@rra@

Oisikohan tuo 800g Lahna seniorilla
Ha-Ve on hyve.... www.have.fi
Sanokaa Lotto kun haluatte kirreä!!!!!
www.trabucco.it   www.sensas.com
www.seniorivaappu.fi

heittäjä

Toutain vibraxilla. Jäi selkäevästään kiinni.
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin

Vesku

Pikkuinen särki suustaan kiinni jossain tosi pienessä lipassa.
Oli aika outo juttu, mutta minkäs teet jos nälkä yllättää.

Joskus olen saanut myös 10cm taskuhauen. Taisi olla joku pikkuvaappu muistaakseni mihin iski, kun aikaa on sen verran kulunut tuon pygmin hyökkäyksestä.
-Aloittelijakin voi onnistua iskemään tytön. Mutta eroon pääsyssä tarvitaankin jo kokenutta miestä-

Pete

Pala ihmisen päänähkaa hiuksineen päivineen Ahvenanmaan Slemmerniltä, n.20 metriä nailon narua jonka päässä pieni kivi, auton etupenkki (joutui kyllä kahlaamalla hakemaan)

pamp-pu

Kyllä sillä virvelillä on tullut napattua mitä omituisempia kaloja. Omituisimmasta päästä lienevät made Rapalan Mini Fat Rapilla, ja siloneula oranssilla Super Shad Rapilla.

Galamiäs

10cm seipin kakkoskoon lipalla. Bete Bingo oli nimeltään viehe.
Se mikä ei tapa sattuu v*tusti!

--PROFESSOR--i

MADE in Finland...

Anonymous

Quote from: PetePala ihmisen päänähkaa hiuksineen päivineen

Teitkö mitään ilmoitusta tosta päänahasta, vai jäikö epäselväks?

VI

Kerran oli hauki jääny suustaan kiinni uistimeen....  :wink:

Keppi

Itse sain mökiltä proffalla noin 1 kilon lahnan.

Anonymous

Simpukoita on tullut paljon.. :shock: