Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Satunnaikalastaja

Quote from: AJTSS on June 11, 2012, 16:38:37
Onko kukaan muuten tehnyt niin et folioinnin päälle tyllikuvio? Siis jos folioinnissa itsessään on jo kuviointi. Taitaa tulla vähän tyhmännäköinen?

Onhan noita tullut tehdyksi, mm. tässä kuvassa tuo ylimmäinen. Alimmassa samaa foliota.

AJTSS

Ihan hyvännäköinenhän tuo on. Pitääpä kokeilla.

tonttoni

Moikka nikkarit!!
Sain vihdoin maalattua ensimmäisen vaapun. Ruiskun (badger 200-5) ostin vuonna 2007 ja nyt jo tuotos valmis :)

Runko vuoltu balsasta cab kuultomaalia ja lv-1 lakka pinnassa ja pohjalla.
Jopa eilen pienen säätämisen jälkeen jotenkin sain uimaan. Turhan lyhyeksi jäi lenkit , no ensi kerralla tietää jättää pisemmäksi. Yllättävän paljon maalit ja lakat runkolankaa lyhentää...

Tomi

Näillä lähetään testailemaan..

Hyvän uistimen tunnusmerkki on se, että se on märkä.

Tomi

Tomi

ja pari tarkempaa kuvaa.

Uploaded with ImageShack.us

ja kännykkä kamera nyt muuttelee taas värejä yms..

Alkeis

Ykkönen kakkonen oli erittäin komeita!! mulle kanssa..

Satunnaikalastaja

Kyllä Tomi olet kattavan värivalikoiman luonut, noista löytyy varmasti joka tilanteeseen.

AJTSS

Tomi tehnyt upeita uistimia. Vau!

AJTSS

Sain pari just äsken valmiiksi. Ekassa kuvassa näyttävät ihan hyviltä, mutta toisessa kuvassa näkyy et molempiin tuli virhe, eli tuossa pienessä tuo sininen raja meni liian alas, ja häviää vähän noi raidat tuonne. Sitten tuossa isommassa taas suihkin ohi tuosta sapluunasta niin tuli pieni musta jälki tohon keltasen päälle  :| Mutta yleisilmeeltä olen ihan tyytyväinen, vähän sapluunakokeilua+tylliä!

Eli tuo alempi on se missä vähän sössin.

UISTIN

Hienojahan nuo on.  :-) Joko olet koittanut uintia? Meinaan vaan että tuossa pienemmässä on aika pieni uintilevy.. Itsekki olen taas innostunut muutamaa tekemään, harmi vaan ku ei ole ku kolmea eri väristä maalia, eikä jaksa nuita vesiohenteisia käyttää.. Mitä maaleja muuten käytät, AJTSS?

AJTSS

En ole vielä päässyt koittamaan uusimpien tuotoksia tositoimissa! Voi tosiaan olla et meni turpalappu pieneksi... Toisaalta taas, onhan tuo pieni vaappukin.

Dekan maaleja käytän, ja sit nuo kuultomaalit(kaikki kaksi) on createxin tekeleitä. Tuntuu muuten et noi Createxit ei tartte niin paljon vettä mukaansa, tulee liian innokkaasti tuutista jos samalla seossuhteella tekee kun Dekalla...

miika71

Pariin vuoteen ensimmäiset vaaput.
Vähän hakimistahan toi vielä oli. Kuva on kyllä taattua laatua meikeläiseltä :(

myllykoski

Isoja 15cm vaappuja kuhalle. Rungot on ekoja sorvauksia itse tehdyllä kopiosorvilla.

Tomi

Minä kiitän ja kuittaan :) hyvää settiä kaikilla kyllä !

UISTIN

Siinäpä uusimpia.

Pari vanhaa lusikkaakin tuli maalattua, toinen valutti maalia mutta toisesta tuli ihan hieno.

AJTSS

Komea kala ja komea uistin! Miks kukaan ei halua ostaa mun uistimia

jänis

Muutama omatekemä lusu:

Joku saalis.

Tomi

Quote from: tyhjän soutaja96 on June 19, 2012, 21:49:26
kävin koe uittamassa procyon runkoon tehtyä vaappua.
en punninnut, ala mittainen joten päästin menemään.
Ja vaikka monet ovat kysyneet, niin en voi myydä tällä aihiolla olevia vaappuja,koska se ei ole minun runkomalli.

Hahaaa...vaapun väritys on justiinsakkin samanlainen minkä ite tein tänään :)

Edit: Eihän lainailla niitä kuvia mukana, niin on mukavampi availla sivuja.
-Kipster

Tomi

Jäniksellä komeita lusikoita tottavie!

AJTSS

Quote from: tyhjän soutaja96 on June 19, 2012, 23:00:08
Mullaki hajos yks ruisku ko menin tiputtamaan sen maahan ko niin innoissani maalasin niitä vaappuja...nyt on uus ja toimii VIELÄ hyvin.
pitäs kohta ostaa joku badgerin ruisku ja cab maaleja.
tällä hetkellä maalattu yama ruiskulla ja createxin ja dekan maaleilla.  :oops:

Onneksi mulla Badgerin ruisku niin siihen saa varaosia. Huomenna toivottavasti tulee osa niin pääsee maalaamaan. Itekkin createxilla ja dekalla vetelen. Pitäisi ostaa erivärisiä maaleja, haluaisin kultaa ja hopeaa ja ehkä kuparia jos sellaista myydään. Tois kivaa efektiä.

Mut jotta ei mene ihan chättäilyksi niin tässä se kuva vaapusta jonka sain tänään valmiiksi. Onko muuten toi vaappujen koko, kun mitataan, niin mitataanko siinä ainoastaan tuo rungon pituus vai myös tuo runkolankojen ulos tuleva osa?

Täytyy sanoa että olen rakastunut tuohon tylliin  :-D Pitäisi ostaa erikokoisia niin saisi erilaisia efektejä!

Meetvursti

Ei mitää kokemusta lohen pyynnistä, mutta tossa tilattuja värejä, viikon kuluttua näkee kelpasko nousevalle lohelle..

UISTIN

Jäniksellä tosiaan hienoja. Saako kysyä että mitä lakkaa käytät?

tkj

Pari valikoitua nappulaa viimesimmästä erästä. Surkee kuva, mutta parempaakaan ei tähän hätään saa otettua.

Tomi

Kestomakkaralle -> tuollainen siitä nakista tuli  8-)

Tomi

Tomi

Tomi

:mrgreen: HYVÄÄ JUHANNUSTA JOKAISELLE NYSVÄÄJÄLLE !!  :mrgreen:

AJTSS

Miten nuo jatkot tehään? Pujotetaanko runkolangat ensin yhteen ja sit vasta runkolangan liimaus jne normaalisti jatketaan?

Tomi

Juu ite oon sillai tehnyt ja lienee se lähes ainoa keinokin..