Chat

Author Topic: Luovuutta aiheiden keksimiseen! LUE!  (Read 83320 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • View Profile
    • http://www.kalassa.net
Luovuutta aiheiden keksimiseen! LUE!
« on: August 10, 2003, 23:01:01 »
Toimitus: Päätin kopioida Mikko_Procyonin Kommentteja ja parannusehdotuksia-alueella aloittaman erittäin hyvän aiheen tänne, koska täälä alueella tapahtuu eniten näitä peeloiluja.

Mikko:
Alkaa olla koko foorumi täynnä superlatiivi-aiheita:

Paras...
Suurin..
Pisin...
Kaunein...

Olisikohan aika keskustella jostain muustakin kuin vain ennätyksistä tai jostain muusta? Onko kalastus pelkkää tulosten tekemistä ja urheilua? Eikö tarkoitus ole rentoutua...  Tämä EI tarkoita sitä, että kohta löytyisi thread "Rennoin kalapaikka" tjsp..  

Muutenkin keskustelu tuollaisella gallup-tasolla on rasittavaa. Ei mitään perusteluja, vaan vastaus koostuu merkistä, painosta, pituudesta, kalalajista, ajasta tms..  Onko se oikeasti edes kiinnostavaa? Voiko sitä sanoa kehittäväksi keskusteluksi?

Ei tämä valitus ole täällä ainoastaan sillä, että tuollainen ei olisi sallittua tai se pitäisi lopettaa. Tympii vain katsoa, kun jokainen uusi aihe on tavallaan gallup, johon vastataan yhdella sanalla. Luovuutta ja uusia näkökantoja yms. kaivattaisiin ja kipeästi.

Toimitus:
Moderaattorit alkavat nyt pitää kovaa linjaa näitä tarkoituksettomia aiheita kohtaan. Älkää vaivautuko laittamaan turhia aiheita, koska ne lähtevät lähes välittömästi pois foorumilta. Tämä ei ole pelkkä äänestyspiste, vaan foorumi josta ihmiset hakevat tietoa. Uskon käyttäjien tietävän, minkälainen aihe ei auta ketään missään ongelmassa.
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

Anonymous

• Guest
Re:Luovuutta aiheiden keksimiseen! LUE!
« Reply #1 on: September 03, 2003, 16:21:42 »
Jussin ja Mikon on aivan turha laittaa tuollaisia ohjeita tänne. Tämä palstahan on juuri sitä varten, että täällä voi puhua niistä asioista, jotka kalastuksessa ketäkin kiinnostavat. Jos siihen liittyy em superlatiivien käyttöä, niin mitä sitten. Tämän foorumin suurin käyttäjäkunta on varmasti alle 15-vuotiaita, joten hyväksykää se tosi asia, että sentyyppiset asiat nyt vaan sattuvat kiinnostamaan lapsia.

Tämä palstahan on vain tekijöidensä näköinen. Ei siinä sen kummempaa. Käykääpä katsomassa vaikkapa kalastus.comia. Siellä ei ole mitään turhia hymiöitä, YABBC-merkkejä tai muita sellaisia lapsellisia juttuja, jotka keskustelussa ovat toisarvoisia.

Ehkäpä tämä palsta palvelee ylläpitäjiään, jotka nostavat itsetuntoaan paasaamalla lapsille käytös- ja kirjoitussäännöistä.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #2 on: September 03, 2003, 20:18:51 »
Niin.. ja foorumin ylläpitäjät eivät siis saa vaikuttaa siihen, mitä sisältö on?
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Selenius

• View Profile
    • Email
« Reply #3 on: September 03, 2003, 20:21:52 »
Turha juosta jos on jo housussa. Foorumin linja on jo vedetty, ja siinä lepää. Turha kai tässä vaiheessa enään on lähteä linjaa muuttamaan...?
« Last Edit: March 08, 2006, 16:14:04 by kaivo »
Mikään muu ei ole elämässä tärkeää kuin kalastus. Eikä sekään nyt niin tärkeää ole.

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
« Reply #4 on: September 03, 2003, 20:22:06 »
Mihin se edellinen säälittävä vuodatus hävisi ?

Siinä vaiheessa kun keskustelu alkaa lyödään aihe lukkoon. Niin sitä keskustellaan.
(Pitäs vissiin olla turpa kiinni, niinkuin joku jo aikaisemmin sanoi)
« Last Edit: April 19, 2008, 14:19:50 by Pete »

M1kko

• M1kko Alatalo
    • View Profile
« Reply #5 on: September 03, 2003, 20:30:55 »
Ehdin nähdä!  ;)

Mitäs, alkaako moderaattoreilla karata mopo käsistä..

Potkuri

• View Profile
« Reply #6 on: September 03, 2003, 20:38:20 »
Helmer:

Huomaa että kalastus.com:ssa moni käyttää hymiöitä vaikka ne ovatkin keskustelussa toisarvoisia.
Team Ruoto

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #7 on: September 03, 2003, 21:06:14 »

Sanotaan nyt niin, että alkoi vaan nyppiä kunnolla tuo valitusviesti... Hitto! Tuosta asiasta on ollut jo yhdet miljoona kertaa juttua ja taas joku viisastelee. Jos ei tyyli miellytä ja foorumin sisältöön ei saisi EDES puuttua, niin on melko ihmeellinen kyllä valittajakin. Ja ihmetyttää se, että mitä se täällä edes  tekee? No, kyllähän valittaminen on mukavaa, mutta pitäisi nyt edes vähän ajatella ensin... (h..vetti!).
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Salmo

• Guest
« Reply #8 on: September 03, 2003, 23:09:21 »
Ensin valitetaan, ettei ole mitään intoa lukea aina niitä "paras sitä, paras tätä" -juttuja. Sitten, kun kirjoittajia kehotetaan käyttämään hieman luovuutta aiheiden keksimisessä, se onkin aivan turhaa. Jahas...

Itse olen kehottavalla linjalla "paras sitä, paras tätä" -juttujen suhteen, en kieltävällä. En siis suoranaisesti poista niitä, ellei aiheista nyt sitten jo ole käyty keskustelua.

RSL

• View Profile
« Reply #9 on: September 26, 2003, 19:05:39 »
Pitäisi laittaa ikäraja niin saattaisi olla että nämä "superlatiivi-aiheet" karsiutuisivat pois tai laittaa niille oma osastonsa, sekä tehdä selväksi, että niitä ei päästetä muualle.

Selenius

• View Profile
    • Email
« Reply #10 on: September 26, 2003, 19:55:36 »
Kuten jo jossain aiemmin olen todennut, foorumi on "lastentarha". Mitään itselle oikeasti uutta ja informatiivista juttua on turha hakea, siksi en lue enään koskaan muuta kuin kymmenen uusimman viestin lista, harvoin yhtään viestiä.

Kun alettiin tehdä "oranssia portaalia" nuorille, onko kovinkaan ihme että sitä saa mitä tilaa?

Asiaa tai kokemusta ei näistä viesteistä juuri välity, mutta hyvä niin. Kun vain tällainen olisi ollut olemassa vajaat kymmenen vuotta sitten olisin digannut kympillä. Jos taas kovin montaa kokenutta ei kiinnosta junnujen jutut, voiko lukijoita syyttää?

Hyvä että kalassa.net on olemassa, se tarjoaa yhden (matalakynnyksisen) kanavan junnuille tutustua maailman ehdottomasti parhaaseen harrastukseen (I.M.H.O.), toisaalta kovinkaan pro-henkistä tästä on turhaa toivoa. Mutta miksi pitäisi?
Mikään muu ei ole elämässä tärkeää kuin kalastus. Eikä sekään nyt niin tärkeää ole.

HerraHame

• MSN Messenger - tami_q@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.ast-perkele.tk
    • Email
« Reply #11 on: September 26, 2003, 20:07:34 »
Tosiaan olen aika lailla samaa mieltä moderaattoreiden kanssa, Suurin osa foorumin käyttäjistä on tosiaan alle 15-vuotiaita, kuten minä itsekkin. Eikai nuorten tiedonjanolle mitään voi? Ainahan aloittelevat kalastajat haluavat vaihtaa tietoja, kehua ja vertailla isomuksiaan, ja yleensä jutella asiasta. Millä lailla ja tyylillä onkin sitten eri asia. Todellakin juttujen taso on monin paikoin foorumilla surkea. Mutta ei sitä aina tarvitse ikää syyttää? Itse olen 14 ja olen TOdellaKin kokenut paljon kalastuksessa, en nyt tarkoita että olisin saanut isoja kaloja (vaikka onhan niitäkin tullut..., vaan että olen todellakin perehtynyt harrastukseen ja omistanut sille paljon aikaa ja vaivaa/rahaa.
Tietenkään en voi väittää että nuorisolla olisi samanlaista ajan muokkaamaa kokemusta kuin parikymppisillä kalastajilla ja sitä vanhemmilla. Jokatapauksessa väittäisin että vaikka kuinka kokenut kalastaja olisikaan, näiltä foorumeilta löytyy silti silloin tällöin jotain uutta tietoa.
Mo~

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #12 on: September 27, 2003, 17:56:57 »
Herra Hame: "..Ainahan aloittelevat kalastajat haluavat vaihtaa tietoja, kehua ja vertailla isomuksiaan, ja yleensä jutella asiasta. Millä lailla ja tyylillä onkin sitten eri asia. Todellakin juttujen taso on monin paikoin foorumilla surkea. Mutta ei sitä aina tarvitse ikää syyttää?.." Aloittelevat eivät juttele täällä kalastuksesta vaan kaikesta muusta paskasta. Ikää ei tarvitse sotkea tosiaan tähän, vaan nuorissakin on monia jotka osaavat kirjoittaa ja tarinoida hyvin. Hieman vanhempana vitu*taa lukea kaikenmaailman aiheita AIVAN turhista asioista ja kaikkein vähiten kalastukseen liittyvistä.

Herra Hame: "..Itse olen 14 ja olen Todellakin kokenut paljon kalastuksessa, en nyt tarkoita että olisin saanut isoja kaloja (vaikka onhan niitäkin tullut..., vaan että olen todellakin perehtynyt harrastukseen ja omistanut sille paljon aikaa ja vaivaa/rahaa!.."

Itse olet 14v. Olen kalastanut perholla/uistimella juuri tasan 2 kertaa sinun elämäsi verran. Ja olen perehtynyt harrastukseen ja myös omistautunut sekä voin sanoa että rahaakin on palanut hyvän auton verran varmasti, mutta se ei anna oikeutta paasata pas*kaa millään foorumilla ja varsinkaan kalastusfoorumilla sellaisista asioista mitkä eivät sinne kuulu kuten esim. MONTAKO LEUKAA VEDÄT--> ketä kiinnostaa tuo ?
Kaikkia kalamiehiä tottakai kiinnostaa se, että kuinka monta leukaa se kaveri sieltä Jurvasta Kalassa.netissä vetää. Voi Kiesus.

HerraHame

• View Profile
    • Email
« Reply #13 on: September 27, 2003, 19:49:46 »
Pete: ''Aloittelevat eivät juttele täällä kalastuksesta vaan kaikesta muusta paskasta. Ikää ei tarvitse sotkea tosiaan tähän, vaan nuorissakin on monia jotka osaavat kirjoittaa ja tarinoida hyvin. Hieman vanhempana vitu*taa lukea kaikenmaailman aiheita AIVAN turhista asioista ja kaikkein vähiten kalastukseen liittyvistä''

''Itse olet 14v. olen kalastanut perholla juuri tasan 2 kertaa sinun elämäsi verran. Ja olen perehtynyt harrastukseen ja myös omistautunut sekä voin sanoa että rahaakin on palanut hyvän auton verran varmasti, mutta se ei anna oikeutta paasata pas*kaa millään foorumilla ja varsinkaan kalastusfoorumilla sellaisista asioista mitkä eivät sinne kuulu kuten esim. MONTAKO LEUKAA VEDÄT--> ketä kiinnostaa tuo ?
Kaikkia kalamiehiä tottakai kiinnostaa se, että kuinka monta leukaa se kaveri sieltä Jurvasta Kalassa.netissä vetää. Voi Kiesus. ''

Kuten sanottu, ikää ei tarvitse sotkea tähän?

Täällä ei todellakaan ole monia ''Montako leukaa vedät?'' aiheisia keskusteluja, tai jos on, niin niihin ei kovin aktiivisesti kirjoiteta ja ne pysyvät jossain foorumin kätköissä. Kuumimman, ja yleensä myös ne järkevimmän (tosin ikävä kyllä myös, paras, hienoin, isoin jne) tason aiheet ovat näkyvissä ensimmäisenä. Eikä tässä todellakaan ollut kyse Leukojen veto keskusteluista vaan juuri uudenlaisien kalastusaiheisten keskusteluiden keksimisestä. Yleensä jos joku tällä foorumilla jauhaa paskaa, niin on myös todella kokematon kalastaja,  kokeneemmat/(Kypsemmät?) kalastajat eivät mitenkään voisi saada päähänsä aloittaa ''Leuan Vedon'' kaltaisia keskusteluja täällä.

Vieläpä siitä että, 10-vuoden perhokalastukseesi kuluttamasi kalastus tunnit vastaavat aika lailla 1 vuotta mun kalastus tuntien määrässä, jos tajuat mitä tarkoitan. Eli turha niillä vuosilla on kehua, tosin turha se on tunneillakaan kehua. En itse tosin perhokalasta, vaan pääasiassa pilkin, ja virvelöin.

Voisitko määritellä kalastukseen liittyvän ''turhan'' aiheen?
Mo~

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #14 on: September 27, 2003, 20:09:24 »
Turhia aiheita löydät tältä(kin) foorumilta aivan helposti. Oletko itse aloittanut sellaisia aiheessa pysyviä threadeja?
Tässä vastausten perusteella TOP 10:
Haukien heittely rannoille on syvältä!129
Mistäpäin olet? 120
Matojoen hauki 113
Minkäs ikäistä porukka on? 110
Seppo Suuronen Kalassa.netissä! 104
Suurin kalasi mato-ongella 99
Kalassa.net - T-Paita 99
Eläinrääkkäystä, sanovat... 96
minkälaista musiikkia kuuntelette? 93
Ennätyshaukesi...? 84

Montako näistä on oikein kalastukseen liittyviä? Onko edes 50% ? Tätä tarkoitan sillä paskanjauhamisella.
"..Täällä ei todellakaan ole monia ''Montako leukaa vedät?'' aiheisia keskusteluja.." Mitä ovat nuo 3 musiikki,pituus ja asuinpaikka threadit TOP 10:ssä sitten?

Mitä helvettiä kalamies tekee sillä tiedolla mitä musiikkia joku kuuntelee,  tai mikä on suurin Matojoen haukesi. Se ei ole edes oikeassa elämässä !

Jos kopioit kirjoittamaani tekstiä niin kopioi se edes sitten oikein. Toiseksi sitten kun erotat tunnit vuosista voidaan puhua kokemuksesta siinä kalastuksessa.

Selenius

• View Profile
    • Email
« Reply #15 on: September 27, 2003, 23:49:59 »
Hmm.. Ja MrHame edellä toteaakin kaiken tarpeellisen. Lastetarha mikä lastentarha. "mä oon kalastanut NIIN paljon enemmän kuin kukaan muu. Ja vaikka oon vasta 14 EI KUKAAN oo voinut kalastaa enempään kuin MÄ"

Hyvä MrHame, itse olen suht junnu kalastusessa (vasta 16 aktiivivuotta takana) ja joskus mustakin tuntui tuolta, silti olen aika nöyrä kokeneenpia kohtaan, miten olisi asenteen tarkistus?

Itsellä tänä vuonna reilu 40 kalapäivää takana, kun ei kerkeä kovin usein kalalle... Joskus oli yli 120 kalapäivää vuodessa, vaan tuskin enään into riittää moiseen, laatu on myös tärkeämpääkin itse akti.

HerraHame

• View Profile
    • Email
« Reply #16 on: September 28, 2003, 08:19:23 »
Lähettäjänä: Selenius  Lähetys ajankohta: 23:49:59  
Hmm.. Ja MrHame edellä toteaakin kaiken tarpeellisen. Lastetarha mikä lastentarha. "mä oon kalastanut NIIN paljon enemmän kuin kukaan muu. Ja vaikka oon vasta 14 EI KUKAAN oo voinut kalastaa enempään kuin MÄ"

Mahtoikohan joku väittää noin? Kyseisellä lauseella tarkoitin kalastaneeni enemmän kuin moni muu itseäni jopa kauemmin kalastusta harrastanut. Miltäköhän minusta sitten tuntuu?
Itsekkin olen nöyrä Tosiaankin Kokeneita kalastajia kohtaan.
Asennettani en aio muuttaa ainakaan ennenkuin saan siihen syyn.

Ja petelle vielä että kyllä tunnit ja vuodet erotetaan aika selvästi toisistaan. Vertaappa sitä nyt sitten kun joku käy muutaman kerran kuukaudessa kalassa vaikkapa kymmenen vuoden ajan. Toinen käy vaikkapa 4-6 kertaa viikossa kalassa parin vuoden ajan, niin kerrohan, kummalle heistä voisi ajatella enemmän kokemusta/taitoa?
*Noista aiheista tänne voisi jättää: ''Matojoen hauki?'' (Kunhan löytyy propilkki-keskusteluista..) ''Eläinrääkkäystä, sanovat'' (Kalastuksen eettisen puolen keskustelu.. ? ) ja ''Ennätyshaukesi'' Mistä muuten olet nämä muut aiheet löytänyt? itse en ole foorumilla nähnyt kuin pari noista...
Mo~

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #17 on: September 28, 2003, 13:20:24 »
Tuolla sivun alalaidassa on tällaista tekstiä:
Yhteensä Aiheita: 3422      Yhteensä Viestejä: 29250
Uusin viesti:"Vantaanjoen loppupään-..." (Tänään klo 12:47:50)
Näytä BBS:n 20 uusinta viestiä.
[Lisää tilastoja]

Napauta tuota lisää tilastoja, niin löytyy ihmeellisiä asioita.

Hyvä HerraHame
Aikaisemmin omat kalareissuni olivat myös sellaisia 3-6 tunnin keikkoja joelle järvelle tai merelle. Se oli sitä aikaa kun ei tarvinnut aamulla/illalla/yöllä lähteä töihin. Nykyään onneksi työaikakin on niin, että tehdään 12 tuntia ja huilataan, sitten 12 tuntia töitä, ja sitten 3 vapaata. Tämän takia nuo lyhyemmät kikkailut kalalle menossa ovat jääneet pois. Yleensä mennään 3-7 päiväksi sitten kerralla.
Tänä vuonna ollaan tehty 6 reissua ja niistä 4 ollut viikon ja kaksi niistä 10 päivää. Nuo 3 päivän vapaat yleensä menee kahdelta viimeiseltä päivältä kyllä kalassa.

Nämä nyt pieneksi selvityksesksi Sinulle HerraHame ennenkuin innostut jutustelemaan lisää.

Tuollaisena vähän reipas 10 vuotiaana itsekkin kuvittelin, että ollaanhan tässä kierretty vähän muutakin kuin tahkoa, mutta mutta, maailmassa on ihmeellisiä asioita, ja niitä on paljon. Aikoinaan luulin osaavani kalastaa perhovälineillä, kävin tuolla Kalliovuorilla parin viikon reissulla ja otin pikallisen oppaan. Hän OSASI kalastaa. Hävetti se oma ajatuskin omasta osaamisesta. Kalastuksesta ei olisi tullut mitään ilman sitä opasta, en olisi varmasti saanut kalan kalaa. Piti vain niellä se, ettei kaikkea voi tietää/osata ja piti kysyä joku apuun sekä opastamaan.
Sellaisia kaikkia voi tosiaan sattua.

Mutta hyvä jos Sinulla jo 14 vuotiaana on sitä kokemusta,tietoa,taitoa ja osaamista, niin ei tarvitse sitten vanhempana kuin ajella paikasta toiseen ja kalastella. Voi vain aika tulla pitkäksi kun ei oikein uutta asiaa ei tule vastaan.

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #18 on: November 17, 2003, 21:54:19 »
Joo, jokainen taaplaa tyylillään. Mutta jos kirjoittelee näille palstoille ja haluaa saada vielä vastauksenkin olisi aihetta kirjoittaa Suomen kieltä.
Kaikenlaista siansaksaa täällä on nähty ja sellaisia kysymyksiä(tai mitä ne nyt sitten ovatkaan) mistä ei saa edes selvää mitä siinä kysytään.
Minusta on aivan oikein, että kaikki sellaiset kysymykset tai kirjoitelmat jotka eivät ole edes Suomen kieleksi tulkittavia ja kirjoituksissa lähes kaikki kirjoitusvirheetkin esiteltynä joutaa pois.
Kuten sanoin jos haluaa vastauksen kysymykseensä olisi vähintä se että kysymyskin olisi tehty huolella/asiallisesti.

Mielipiteensä saa ja pitääkin esittää, siinä olet aivan oikeassa.

Anonymous

• Guest
« Reply #19 on: November 18, 2003, 06:59:41 »
Miksi viestini poistettiin,mutta kuitenkin vaivauduitte vastaamaan siihen?
Alkaa meneen jo aika lapselliseksi,kuunnellaan/luetaan vain mitä halutaan

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #20 on: November 18, 2003, 07:23:47 »
Miksi viestini poistettiin,mutta kuitenkin vaivauduitte vastaamaan siihen?
Alkaa meneen jo aika lapselliseksi,kuunnellaan/luetaan vain mitä halutaan

Herran itsensä käytös on lapsellista. Täällä ei oteta vastaan mitään natsi-viitteitä. Jos itse koet kuuluvasi johonkin ääriryhmittymään, niin täällä ollaan puolueettomalla maaperällä.

Tuollaisten kommenttien vuoksi olisi melkein syytä ottaa ennakkosensuuri käyttöön. Joillain foorumeilla olisit jo päätynyt bannin puolelle.

Anonymous

• Guest
« Reply #21 on: January 09, 2004, 17:41:44 »
Käykääpä joskus katsomassa www.jippii.fi kalastuskeskusteluja. Siellä se oikea lastentarha on. Mielestäni täältä kuitenkin löytyy monia keskusteluun kykeneväisiä ihmisiä ja vieläpä ihan mielenkiintoiseen sellaiseen. Se on niin helppo kliksauttaa hiirtä ja vaihtaa toiseen aiheeseen, jos joku asia ei kiinnosta. Ei aina voi miellyttää kaikkia, mutta hyvä kun jokaiselle on kuitenkin jotain. Eniten minuakin nyppii tuo aiheisiin puuttuminen. Ymmärtääkseni kanava on tosiaan heille, jotka sitä lukevat ja jotka siihen kirjoittavat, eikä valvojien iloksi. Ilmeisesti enemmän vaivaksi.... Ehkä tosiaan nämä tällaiset topicit voitaisiin lopettaa ja paneutua siihen tärkeämpään ja siihen mihin tämä keskustelufoorumi on todella tarkoitettu.

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #22 on: January 09, 2004, 18:06:29 »
Hyvä Anti/./Sara tai kukanäistä sitten olet tai et ole.

Tämä topicci on aloitettu Toimituksen eli sivun ylläpidon toimesta.
Jippiin keskustelut ovat lähes moderoimattomia, katsoit sitten mitä palstaa siellä hyvänsä.

Vielä tähän että on kaikille jotain.
Pitääkö kaikki sotkea Kalastus-otsikon alle? Varmasti on voimailun harrastajille parempia foorumeita kuin myös mopoilusta kiinnostuneille. Myös erilaisille extreme-laitteista kiinnostuneille on omia foorumeita. Siellä voi sitten ohimennen kysyä harrastaako toiset kalastusta.

Kirjaudu ensi kerralla niin voidaan keskustella . Muuten tämä jää minun puolelta tähän.

PS. Sinun tekstit muuten hävisi, ei minun. Kumma juttu ?

On aivan moderaattoreiden/adminin päätettävissä mikä pysyy täällä ja mikä deletoidaan. Näin se vaan on ja pitääkin olla. He ovat siihen valtuutettuja ja se on oikein.

Anonymous

• Guest
« Reply #23 on: January 10, 2004, 00:17:28 »
"Kaikille jotakin" lausahduksella tarkoitin, että kaikille kalastuksesta kiinnostuneelle asiaa kaikenlaisesta kalastamiseen liittyvästä asiasta. Huh mikä lause pukkasi pihalle :)  Helpotti...

Mutta mutta hyvä siis näin...

Anonymous

• Guest
« Reply #24 on: January 12, 2004, 16:31:06 »
Hei!
Nyt ymmärrän,että valvoja poisti viestini ja myös jatko keskustelu aiheeni.
Jos teillä foorumi,jossa sana vapaa! Niin miksi ihmeessä txtit sensuroidaan??? Varsinkin,jos itse kaipaatte muutakin kuin galluja!!! Ja ilmeisesti naisilta koko sivu on sensuroitu!? >:(
Laittaisitte ihmeessä ikärajan varsinkin yläikärajan,että kuka saa sivuja katsoa,kirjoittaa niihin ja mitä sukupuolta pitää edustaa?
Ilmeisesti ette itse kestä kritiikkiä,kun asialliset vastaukset poistetaan,samaten kysymykset,oli ne sitten kasvattavia tai suuntaa antavia!!!
En jaksa riidellä asiasta! Mutta en kyllä mainosta sivujannekaan!
Niin hyvältä kuin ne alkuun vaikuttikin!

Jigimies

• View Profile
    • Email
« Reply #25 on: January 12, 2004, 17:31:02 »
tähän juttuun kyllä ei saada mitään selkoa kun kaikki on eri mieltä parempi vaan että moderaattorit päätävät juttunsa ja sillä selvä

Anonymous

• Guest
« Reply #26 on: January 12, 2004, 23:57:05 »
niinpä...se mikä kolhtaa niin se kannattaa poistaa...oisko syytä ottaa rakentavana palutteena ja tehdä itse jotain kehittävää  ;)

Anonymous

• Guest
« Reply #27 on: January 13, 2004, 00:31:02 »
Jos sinulla Susa on noinkin paljon asiaa ja vielä tuollaista ole hyvä ja rekisteröidy tänne. Kukaan ei voi tietää kuka kirjoittelee sinun nimimerkilläsi.
Yläikäraja tai alaikäraja ? Mistä tiedetään kuinka vanha esim. Sinä olet? Jutuista ja kirjoitelmista päätellen et ole varmastikaan ylittänyt ajokortti ikää.

Minusta voit sanoa aivan mitä Sinua huvittaa, koska omalla nimellä kirjoittelen. Voin myös kirjoitella sinun nimelläsi, siis rekisteröidytään molemmat.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #28 on: January 13, 2004, 08:01:57 »
Tämä aihe on mennyt ohi aiheen, joten muistuttaisin myös seuraavasta threadista:

http://localhost/forum/viewtopic . php?t=4834

Ja parahin vieras Anti. Onhan se ymmärrettävää olla vihainen teini ja haistatella kaikille, mitkä vain jotain tulevat sanomaan... siihen kuuluu varmaan isi, äiti, opettajat ja pussikaljat maahankaatava poliisisetäkin. Mutta elä tule tänne sitä vihaasi purkamaan vaan opettele ihan ihmisten tavoille jossain toisaalla. Minä todellakin poistin sinun viestisi, koska menit jälleen sille yksityisihmisten nimittelylinjalle, mitä olet ennenkin harrastanut. Ei sinulla tunnu paljoa olevan sanottavaa kalastamisesta, koska kulutat foorumilla kaiken aikasi ja voimasi pelkästään toisten ihmisten kritisoimiseen? Kokeilisit kalastamista joskus, niin ehkä se vanne pääsi ympärilläsi hellittäisi hieman ja oppisit jotain...

Banneja ei ole vielä sinullekaan, vieras-Anti, jaettu, joten voit nukkua yösi täysin rauhassa. Yleensä varoitus banneista on täällä annettu privaviestinä. Sinun kohdalla, vieras, se on kuitenkin mahdotonta. Toisekseen, olet huomannut että viestejäsi on poisteltu, mutta et ole oppinut siitä mitään? Et ole siis huomannut, että tällä foorumilla ei ihan kaikkea SILTIKÄÄN julkaista, vaikka sisällöstä voidaankin kritiikkiä antaa? Sen sijaan, että muuttaisit kirjoittamistyyliäsi, alatkin vain vaahtoamaan kaikille muille käyttäjille? Onko se mielestäsi oikea tapa lähestyä asiaa?

Toivoisin, että hieman kypsää harkintaa lisää tuollaiseen toimintaan. Ei varmaan ole liikaa vaadittu, edes Sinulta, vieras-Anti?

edit: Vieras-Anti:n vastine tähän viestiin vahvisti vain sitä, mitä jo oli havaittavissa.

Selenius

• View Profile
    • Email
« Reply #29 on: January 13, 2004, 22:36:49 »
susa:
jos yli 2000 teiniä on onnistunut rekisteröitymään niin ei luulisi olevan amerikan tempun, vai? Ja pliiiiiiis, voi skrivaa puhekieltä mutta ei tää oo chatti, lisäksi max hymiö/rivi

center>