Chat

Author Topic: Luovuutta aiheiden keksimiseen! LUE!  (Read 83321 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kahvimuki

• View Profile
    • Email
Vs: Re:Luovuutta aiheiden keksimiseen! LUE!
« Reply #90 on: July 31, 2008, 11:58:58 »
Jussin ja Mikon on aivan turha laittaa tuollaisia ohjeita tänne. Tämä palstahan on juuri sitä varten, että täällä voi puhua niistä asioista, jotka kalastuksessa ketäkin kiinnostavat. Jos siihen liittyy em superlatiivien käyttöä, niin mitä sitten. Tämän foorumin suurin käyttäjäkunta on varmasti alle 15-vuotiaita, joten hyväksykää se tosi asia, että sentyyppiset asiat nyt vaan sattuvat kiinnostamaan lapsia.

Tämä palstahan on vain tekijöidensä näköinen. Ei siinä sen kummempaa. Käykääpä katsomassa vaikkapa kalastus.comia. Siellä ei ole mitään turhia hymiöitä, YABBC-merkkejä tai muita sellaisia lapsellisia juttuja, jotka keskustelussa ovat toisarvoisia.

Ehkäpä tämä palsta palvelee ylläpitäjiään, jotka nostavat itsetuntoaan paasaamalla lapsille käytös- ja kirjoitussäännöistä.

Eivätköhän itse ylläpitäjät tiedä parhaiten että mitä varten tämä palsta on  :wink:

Ammattilainen

• View Profile
Vs: Re:Luovuutta aiheiden keksimiseen! LUE!
« Reply #91 on: July 04, 2009, 22:04:00 »
Jussin ja Mikon on aivan turha laittaa tuollaisia ohjeita tänne. Tämä palstahan on juuri sitä varten, että täällä voi puhua niistä asioista, jotka kalastuksessa ketäkin kiinnostavat. Jos siihen liittyy em superlatiivien käyttöä, niin mitä sitten. Tämän foorumin suurin käyttäjäkunta on varmasti alle 15-vuotiaita, joten hyväksykää se tosi asia, että sentyyppiset asiat nyt vaan sattuvat kiinnostamaan lapsia.

Tämä palstahan on vain tekijöidensä näköinen. Ei siinä sen kummempaa. Käykääpä katsomassa vaikkapa kalastus.comia. Siellä ei ole mitään turhia hymiöitä, YABBC-merkkejä tai muita sellaisia lapsellisia juttuja, jotka keskustelussa ovat toisarvoisia.

Ehkäpä tämä palsta palvelee ylläpitäjiään, jotka nostavat itsetuntoaan paasaamalla lapsille käytös- ja kirjoitussäännöistä.

Eivätköhän itse ylläpitäjät tiedä parhaiten että mitä varten tämä palsta on  :wink:

Samaa mieltä Kahvimukin kanssa - foorumin tekijät / hallitsijathan täällä päättävät, kun kerran ovat foorumin "rakentaneetkin" ja täällä valvovat. Tosin en tajua mitä pahaa siinnä on, että kalastus aiheisella sivustolla on juttua hieman jostain muustakin? Tietysti onhan täällä muutamia aivan turhia aineita, mutta esim. joku aihe jossa keskustellaan tyyliin "Mistä päin olette?" ei välttämättä ole yhtään pahaksi? Tuollaisen kautta voi saada vaikka uusia kalakavereita tms. Tosin en kyllä ymmärrä miksi yllläpito (kuulemani mukaan) valittaa jostain aiheista, joita täällä käyvät ovat tehneet? Eikö se ole ihan hyvä että porukka viihtyy ja juttelee sellaisista asioista joista itse ovat kiinnostuneet, jos sentään hieman liittyy kalastukseen - tarviiko kaikkien aiheiden miellyttää ylläpitäjiä? Toista kiinnostaa ennätyskalat, toista taas ottivieheet yms. Itse ainakin pidän siitä, että foorumilla voi keskustella hieman vapaammin, eikä sellä tavalla että heti jos aihe hiemankin poikkeaa kalastuksesta muualle, niin tulee joku ylläpitäjä valittamaan siitä. Jos täällä menee tälläiseksi homma, niin toki vaihdan kalastus foorumia, ja kehotan myös kalakavereita pysymään kaukana tästä foorumista !
« Last Edit: July 04, 2009, 22:09:30 by Ammattilainen »
Kalaan aina kun pääsee !

oleppahyvä

• View Profile
Vs: Luovuutta aiheiden keksimiseen! LUE!
« Reply #92 on: July 03, 2010, 14:16:09 »
kalaa kun saadaan niin reseptejä vois kysellä ja oma blogi niille. itse kerään siikareseptejä.tykkään kalastaa sitä ja valmistaa.

Savinen

• View Profile
    • Email
« Reply #93 on: February 07, 2013, 22:30:08 »
Oliskohan tarvetta/ kiinnostusta vanhoja uistimia käsittelevälle topiikille?

marjaleena112

• View Profile
« Reply #94 on: September 16, 2017, 20:51:52 »
Itse käyn vain aina vilkaisemassa nopeasti uudet viestit ja vastaaminen tahtoo jäädä usein siihen yhteen sanaan  :-D

center>